Moet je je verwijderde berichten ook even in verwijderde berichten verwijderenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 40 berichten verwijdererd :[
Mijn mSN doet het ook al niet.
Ben ikzelf niet ziek heb ik toch een virus
ik wel hoorquote:
Maar dat zijn geen kinderen van showbizz mensen, en dit is sss toch? Daarom een topic.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:05 schreef Cynix ® het volgende:Al blijft het natuurlijk triest dat een mens op jonge leeftijd overlijdt. Maar dat overkomt helaas jaarlijks miljoenen mensen. Waar dan weer geen topic voor geopend wordt. Triest.
en ron zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef spapaars het volgende:
Ach. De wegen van God zijn ondoorgrondelijk ook voor de Scientology idioten gemeenschap.
Dus zullen ze vast bij de heer hun troost vinden.![]()
Huh, schoonmaakmiddelen?quote:za 03 jan 2009, 10:45 Doodsoorzaak Jett Travolta onderzocht van onze redactie .
AMSTERDAM - UPDATE - Op het lichaam van Jett Travolta, de oudste zoon van de Amerikaanse acteur John Travolta, wordt maandag autopsie gedaan. De zestienjarige jongen heeft vermoedelijk een hartaanval gekregen en is daarna met zijn hoofd op de rand van het bad gevallen.
Jett overleed tijdens een vakantie op de Bahamas. Hij werd vrijdag in de badkamer van zijn vakantiehuisje dood aangetroffen door de schoonmaakster.
"De autopsie staat gepland voor maandag", laat de Minister van Toerisme weten aan Yahoo News. "John Travolta en zijn vrouw hebben gesproken met de Minister van Gezondheid, verschillende artsen en de politie. Iedereen vindt dat we zo snel mogelijk de doodsoorzaak moeten achterhalen."
Travolta (54) en zijn vrouw Kelly Preston (46) maakten een paar jaar geleden bekend dat hun zoon de ziekte van Kawasaki had; een ontstekingsziekte van de bloedvaten. "Toen Jett twee jaar oud was, werd hij erg ziek. Wij denken dat chemische schoonmaakmiddelen de oorzaak zijn geweest. Het ging iets beter toen we hem een ontgiftingskuur lieten volgen bij de Scientology-kerk."
Jett had in het verleden ook al meerdere beroertes gehad, maar het is onduidelijk of hij daar medicijnen voor kreeg.
De acteur en zijn vrouw hebben samen ook een acht jaar oude dochter, genaamd Ella Bleu.
vaag ja. en zo'n schoonmaakkuur zal wel heel veel geld kosten en vooral veel lezen inhouden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:55 schreef beequeen het volgende:
Update.
[..]
Huh, schoonmaakmiddelen?
En wat is een ontgiftingskuur volgens Scientology?
Daar is het SHO toch voorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:05 schreef Cynix ® het volgende:
Maar dat overkomt helaas jaarlijks miljoenen mensen. Waar dan weer geen topic voor geopend wordt. Triest.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:27 schreef Franneh het volgende:
Maar dat zijn geen kinderen van showbizz mensen, en dit is sss toch? Daarom een topic.
Helemaal mee eens hoor, maar ik bedoel dat je er dus ook Scientology bij mag betrekken, omdat pa daar aanhanger van is. En pa is immers de reden dat zoon een topic krijgt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |