nee dat kan niet de reden zijn want dit zijn verklaringen als verdachte en niet van getuigequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:02 schreef yyentle het volgende:
[..]
[..]
Dit kan de reden niet zijn he?
Dat dit de waarheid zou kunnen zijn hebben jullie toch al uitgesloten?
dat voorspeld weer de doofpotquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:05 schreef johan555 het volgende:
Nieuw onderzoek naar beginfase Holloway-zaak
De Landsrecherche op Aruba is een feitenonderzoek begonnen naar de uitlatingen die gedaan zijn over de beginfase van het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba woensdag gezegd.
Begin december vertelde de Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes dat de Nederlandse politiecommissaris Jan van der Straten het onderzoek vlak na de verdwijning van het Amerikaanse meisje in 2005 ernstig hinderde. Van der Straten zou zijn vriend Paul van der Sloot hebben willen helpen bij het beschermen van diens zoon Joran, verdachte in de zaak-Holloway.
Staatssecretaris Ank Bijleveld (Koninkrijksrelaties) eiste na de beschuldiging dat minister Croes direct moest onderzoeken of zijn verklaring klopt.
,,Er zullen geen verdere mededelingen gedaan worden gedurende dit onderzoek'', deelde OM-woordvoerster Ann Angela mee. ,,Pas als het onderzoek is afgerond, zullen de resultaten daarvan in hoofdlijnen worden bekendgemaakt. Het is nu nog niet in te schatten wanneer dat zal zijn.''
pers
Hij moest toch ergens zijn geweest op het moment dat hij belde. Zeker toen exact in dezelfde minuut dat het gesprek eindigde in de computer bij VanderSloot werd ingelogd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef duikkie het volgende:
[..]
joran was gewoon vergeten dat hij gezegd had dat hij was uitgestapt bij fischers hutten op 31 may 2005 om 11:20, en op de terug weg met papa heeft hij waarschijnlijk deepak en satisch gebelt met het verhaal dat ze moesten verklaren niet uitgestapt en afgezet bij HI, maar ja je bent als getuige toch eigen baas.
je moet je toch afvragen hoe zou de politie nou weten van fischersman hutten.
en dan nog wat dat is na 31 may 2005 als getuige verklaringen , die waren voor joran om 11:20 voor deepak ergens in de middag en voor satisch om 19:00 ofzo. toen kwam de holloway aan de deur bij joran en toen ging joran en deepak het verhaal aanpassenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:02 schreef yyentle het volgende:
[..]
[..]
Dit kan de reden niet zijn he?
Dat dit de waarheid zou kunnen zijn hebben jullie toch al uitgesloten?
Ja en?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef duikkie het volgende:
[..]
en dan nog wat dat is na 31 may 2005 als getuige verklaringen , die waren voor joran om 11:20 voor deepak ergens in de middag en voor satisch om 19:00 ofzo. toen kwam de holloway aan de deur bij joran en toen ging joran en deepak het verhaal aanpassen
hij is deepak ?? of satisch ??quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hij moest toch ergens zijn geweest op het moment dat hij belde. Zeker toen exact in dezelfde minuut dat het gesprek eindigde in de computer bij VanderSloot werd ingelogd.
zal het duidelijker proberen te stellen :quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ja en?
Dat vertellen ze toch ook zo?
Die getuigenverklaringen zijn pas afgenomen nadat Holloway op de stoep stond.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef duikkie het volgende:
[..]
zal het duidelijker proberen te stellen :
om 11:20 31 may 2005 bracht paul van der sloot zijn zoon een bezoek aan de politie om joran als getuige te horen wat er gebeurt was 30 may . paul hoort joran zeggen uitgestapt bij de hutten en voeten in water. echter dat wordt niet opgenomen in de verklaring. na de verklaring belt joran met deepak en of satisch dat hij bij de politie is geweest voor de verdwenen meisje natalee en verteld de kalpoe's wat hij heeft verklaard hij vergeet het fischerhut deel. die middag wordt dacht ik eerst deepak als getuigen gehoort en zegt nee hoor niet uitgestapt om 19:00 uur satisch. pas in de nacht staan de holloway op de stoep of heb ik dart verkeerd stonden ze 31 mei 01:00 al op de stoep van der sloot ???
dan is joran zelf dom geweest en verklaart hij dus meer dan hij deepak en satisch heeft laten dicteren.
Joran belde toch met Deepak?quote:
was effe fout met dat 01:00 am en pm.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:20 schreef yyentle het volgende:
[..]
Die getuigenverklaringen zijn pas afgenomen nadat Holloway op de stoep stond.
Voor die tijd was Natalee nog niet als vermist opgegeven.
effe uit het blootte bolleke :quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef yyentle het volgende:
[..]
Joran belde toch met Deepak?
Hij logde toch aan het eind van dat telefoongesprek midden in de nacht (exact dezelfe minuut) in in de VanderSloot computer?
Gaat het wel goed met jullie dames?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef duikkie het volgende:
[..]
effe uit het blootte bolleke :
joran belde deepak om 2:25 toen zat deepak te msn-en met iemand anders aan het einde van het gesprek logde joran nog niet in dat was valetijn en volgs mij is dat uitloggen msn registeert het einde van iets.
voor de deur stuurde joran nog een sms naar deepak. toen zag deepak dat joran opkwam op msn, joran had valetijn van de computer geschopt. joran loopt naar koelkast en ziet dat deepak online is geweest msn nog wat terug en logt uit om 3:35 van msn, maar wat is dat om 4:30 met joran's msn ??? en als je aan het downloaden bent hoef je niet thuis te zijn
Je viel al eerder over dat plassen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:30 schreef duikkie het volgende:
maar dan nog deepak verklaart ook nog ergens dat hij ergens stopte om te plassen, ook niet echt afgesproken lijkt mij.
Dat weet ik niet Duikkie, hoe het zit met in- en uitloggen. Er was in ieder geval iemand online in exact dezelfde minuut dat het telefoongesprek met Deepak werd beeindigd. Jorans vader had volgens de politie geen alibi, dus het was Valentijn niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef duikkie het volgende:
[..]
effe uit het blootte bolleke :
joran belde deepak om 2:25 toen zat deepak te msn-en met iemand anders aan het einde van het gesprek logde joran nog niet in dat was valetijn en volgs mij is dat uitloggen msn registeert het einde van iets.
Zal best, maar er waren twee mensen wakker in de woning van VanderSloot dus dat weten we niet.quote:en als je aan het downloaden bent hoef je niet thuis te zijn
Je denkt toch hoop ik niet dat als een advocaat zegt dat de gegevens bij de rechtbank liggen, dat zo'n advocaat dat verzint?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef duikkie het volgende:
[..]
wat weten we eigenlijk over de tijdstippen, de telefoon tijden hebben we van advocaten , nou niet erg
als ik moet zeiken , iets dat geen klein detail. ik weet dan heus wel of ik ben uitgestapt of niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:59 schreef yyentle het volgende:
[..]
Je viel al eerder over dat plassen.![]()
Is het onmogelijk dat iemand zo'n klein detail vergeet nadat hij eerst een week lang een leugen ingepompt heeft gekregen?
Ik kan me goed voorstellen dat als iemand ineens wordt opgebeld met het verzoek een (aanvankelijk ogenschijnlijk onschuldige) leugen te vertellen en daarna min of meer wordt gedwongen die leugen vol te houden een (op dat moment in zijn ogen) onbelangrijk detail vergeet maar er zijn ook mensen die daar anders over denken
als de telefoon gegevens bij de rechtbank liggen , zou een advocaat die tijden toch niet hoeven te raden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef yyentle het volgende:
[..]
Je denkt toch hoop ik niet dat als een advocaat zegt dat de gegevens bij de rechtbank liggen, dat zo'n advocaat dat verzint?
valetijn zat aan de computer , staat toch zo vermeldt of het inderdaad valetijn is , ik denk het wel vaders had andere site en geen msn maatjes en die gaat niet in of uitloggen onder valetijns msnquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:05 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet Duikkie, hoe het zit met in- en uitloggen. Er was in ieder geval iemand online in exact dezelfde minuut dat het telefoongesprek met Deepak werd beeindigd. Jorans vader had volgens de politie geen alibi, dus het was Valentijn niet.![]()
[..]
Zal best, maar er waren twee mensen wakker in de woning van VanderSloot dus dat weten we niet.
Het kan zijn dat de Hogere Machten hebben geholpen met het oplossen van problemen.
Iemand die nooit door de politie is gehoord?
he he 2009 , we moeten aan de lijn denken, en van sonja mag er geen koekje bij hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:35 schreef bastibro het volgende:
2 thee! At your service madame![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ging vroeger ook een tijdje met iemand op stap die altijd de auto uit moest om te plassen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef duikkie het volgende:
[..]
als ik moet zeiken , iets dat geen klein detail. ik weet dan heus wel of ik ben uitgestapt of niet.
Ik weet niet of hij die gegevens van 02.00 uur moest raden, ik meende dat het anders zat. Ik heb de links weggegooid, omdat ik niet meer over Deepak en Satish wilde doorgaan. De link staat in het vorige hoofdstuk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef duikkie het volgende:
[..]
als de telefoon gegevens bij de rechtbank liggen , zou een advocaat die tijden toch niet hoeven te raden.
wat ik schrijf is dat we de tijden alleen van de advocaten weten, feiten van de tijden weten we niet, de advocaat denkt dat deepak om 2:00
Misschien doe je dat wel als er ineens een derde getuige opduikt waardoor je niet meer geloofwaardig bent als je de waarheid vertelt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef duikkie het volgende:
zie ik dat nu fout of laat je dat als onschulde getuigen gebeuren ??
we verschillen gewoon van meningquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef yyentle het volgende:
[..]
Misschien doe je dat wel als er ineens een derde getuige opduikt waardoor je niet meer geloofwaardig bent als je de waarheid vertelt.
Dit is echt de laatste erover maar opvallend is ook dat Deepak en Satish toen ze de leugen nog vertelden al spraken over Steve.
Blijkbaar zaten ze er erg mee in hun maag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |