die mag blijven, als ze koekjes blijft bakkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Bigamie mag heul nie! Dan moet je eerst scheiden van Fha...
Misschien mag ik van Fha wel een man erbijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Bigamie mag heul nie! Dan moet je eerst scheiden van Fha...
ik ben het dat wil fha zeker welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Misschien mag ik van Fha wel een man erbij
Scheiden van Fha wil ik niet
Over koekjes bakken gesproken, hoe zou het zijn met de paprikakoekjes?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
die mag blijven, als ze koekjes blijft bakken
Jeej Trioquote:
met chocosausquote:
Gozer, je maakt me wildquote:
ow wacht, mn verloofdequote:
* PeZu pakt de desertsaus en de vloeibare honingquote:
ooh wachtquote:
Nee okee, dat dat even duidelijk isquote:
Oeh honingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
* PeZu pakt de desertsaus en de vloeibare honing
[..]
ooh wacht_!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, dat dat even duidelijk is![]()
Ga nu maar weer verder klooien
langer likken dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh honing
dat plakt wel wat meer
[..]
jamaarjaamaarjamaar.. als iedereen al aan het klooien is, wat moet ik dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, dat dat even duidelijk is![]()
Ga nu maar weer verder klooien
Truequote:
Jij bent de fotograafquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaarjaamaarjamaar.. als iedereen al aan het klooien is, wat moet ik dan?
mee doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaarjaamaarjamaar.. als iedereen al aan het klooien is, wat moet ik dan?
Of datquote:
dat moet wel lukken tot morgen avond dan heh want anders word ik echt moequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of dat
kun je wel 3 vrouwen aan PeZu?
Ik ga mee doen bij mijn zusje. Klussen welteverstaan. Met ubiprofen is mijn schouder goed te hebben nu, ik wil erdoorheen proberen te werken. Als het mislukt heb ik pech gehadquote:
Whehehehequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat moet wel lukken tot morgen avond dan heh want anders word ik echt moe
Succes, sterkte en veel lol gewenstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga mee doen bij mijn zusje. Klussen welteverstaan. Met ubiprofen is mijn schouder goed te hebben nu, ik wil erdoorheen proberen te werken. Als het mislukt heb ik pech gehad
klus zequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga mee doen bij mijn zusje. Klussen welteverstaan. Met ubiprofen is mijn schouder goed te hebben nu, ik wil erdoorheen proberen te werken. Als het mislukt heb ik pech gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |