Neuken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
TS heeft gelijk. Als je de inzet niet hebt, zal je het ook nooit kunnen. Want dat hoort bij je persoonlijkheid en dat verander je niet 123. Misschien dat ze de intelligentie er wel voor hebben, maar dat is niet genoeg.
Kortom, "Als ik het wou, kon ik het makkelijk" is een onzin argument.
Dat dus, te veel theorie wordt te saai.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef DurumDoner het volgende:
Had makkelijk wo kunnen doen alleen dat is te veel theorie, bij wo krijg je geen praktijk, bij hbo wel.
Kanker jij meent het echt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Dat dus, te veel theorie wordt te saai.
Domme lui vinden theorie maar moeilijk en noemen het daarom ' droog en saai'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Dat dus, te veel theorie wordt te saai.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:36 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Domme lui vinden theorie maar moeilijk en noemen het daarom ' droog en saai'
Verklaar jij dan maar eens waarom ik gestopt ben met een studie waarbij ook het vak Rechten behandeld werd, ik er een 7,4 voor stond maar het teveel theorie vond?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:36 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Domme lui vinden theorie maar moeilijk en noemen het daarom ' droog en saai'
Kankerturk is het hè.quote:
Wacht even, jij doet hbo en durft af te geven op mbo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef DurumDoner het volgende:
Had makkelijk wo kunnen doen alleen dat is te veel theorie, bij wo krijg je geen praktijk, bij hbo wel.
*staar...*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Asgard het volgende:
(HBO en WO zijn gewoon als voorbeeld gekozen, dus staar je daar aub niet op dood.)
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wacht even, jij doet hbo en durft af te geven op mbo?
allemaal hetzelfde pauper
Vandaar dat ze de laatste tijd zo moeilijk nat te krijgen was.quote:
Ze krijg Turk al in 82 hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Vandaar dat ze de laatste tijd zo moeilijk nat te krijgen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |