quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel een paint maar heb geen zinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
ik had goed gegokt!
Uiteraard Coos, wees maar niet bang! Dan trek ik mijn superheldinnen pakje aan, en vlieg zo naar je toe!![]()
Wat had jij goed gegokt?quote:
Als ik frkandellen ga painten krijg ik een banquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:53 schreef Coos het volgende:
Gadver de gadver de gadver wat koud. Lies trek je pak maar weer uit ik heb het overleefd.
Soury paint maar iets te snacken voor me. Ik heb trek en niets in huis.
Ik ga zo maar tussen de vette lappen geloof ik. Lekker warm.
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
Hoop alleen dat ik de discipline kan opbrengen de zak over meerdere dagen te verdelen, dat wil bij mij nog wel eens een probleem zijn.
Hoi Zakquote:
Als in: OP.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als in, gelukt, of als in prbleem zijn?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
En maandag sneeuw zegt de weerman. Dan blijf ik de hele dag op mijn nest liggen.
Mooi om te zien maar bagger om in te lopen. Soury blijf jij ook maar binnen anders heb je straks 2 kunstheupen.![]()
Wat nou klimaatverandering!!! De benzine moet nog veel goedkoper worden dan laat ik de hele week mijn auto stationair draaien om die ozonlaag weg te branden!
Als in, je had toch al heel lang te weinig vetten gegeten? Dan had je gewoon even wat in te halen!quote:
Maar je moet er ook geen eikel op painten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik frkandellen ga painten krijg ik een ban
En dinsdag blijft het de hele dag vriezen, dus die smerige troep blijft nog liggen ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
En maandag sneeuw zegt de weerman. Dan blijf ik de hele dag op mijn nest liggen.
Mooi om te zien maar bagger om in te lopen.
Dus ik ben niet de enige van wie het vanaf morgen 18 graden mag zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dinsdag blijft het de hele dag vriezen, dus die smerige troep blijft nog liggen ook.
Zak Hooiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is bekend dat ik uit kwaliteitsoverwegingen niet terugzwaai, he?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige van wie het vanaf morgen 18 graden mag zijn.
Volgens mij is LS de enige die het leuk vindt om te schaatsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige van wie het vanaf morgen 18 graden mag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |