quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef Seam het volgende:
Ik krijg net een schoteltje vol met wafels aangegeven van mijn moeder
Altijd wel lachen ja met het EkStra weekendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Seam het volgende:
Dit is toch echt een van de leukste radioshows ooit
moet ik wel voorover vallen hehquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze dan zachte kussentjes om op te landen.
Idem hier.. Van het een op andere moment gingen ze los. 't ging daarvoor over oliebollenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En het was (voor mij) ff totaal niet te volgen waar het over ging. Maar dat is typisch EW
Tenzij je kont meegroeit!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet ik wel voorover vallen heh
quote:
Almostquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Daar komt ie: Dj Sandstorm!
Roel voor al uw bruiloftpartijenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Cee het volgende:
Zou me echt tof lijken. als je gewoon zomaar bijna elk liedje op je piano na weet te rammen. Dat je daarvoor eerst met een keukentrapje op de kruk moet klimmen neem ik dan op de koop toe.
quote:
Op de Sandstorm site.. Wie doet het beheer van die site? Gisteren lag 'ie ook down.quote:« Etomite Parse Error »
Wil je wat spekkies van mij lenen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat zou ik heel erg vinden...naja een beetje meer spek erbij zodat ook maat 34 niet meer van mn bibs af zou glijden zou wel fijn zijn
Dat is lief , moet mijn vrouw ook is beter instruerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef Seam het volgende:
Ik krijg net een schoteltje vol met wafels aangegeven van mijn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |