http://www.myspace.com/sandstormproductionsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde de link niet die ze drnet riepen....myspace?
http://www.myspace.com/sandstormproductionsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde de link niet die ze drnet riepen....myspace?
das heel fijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Seam het volgende:
Dagoduck heb ik hier trouwens allang niet meer gezien zeg![]()
ojaquote:
quote:
Dat wordt dus niet naar de kroegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef Timo20 het volgende:
22-23
The Killers - Somebody Told Me
MGMT - Kids (Pet Shop Boys remix)
Fake Blood - Mars
Heerlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Seam het volgende:
Dagoduck heb ik hier trouwens allang niet meer gezien zeg![]()
Bel even zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Kan Roel niet Bring Me Down van Nikki coveren?
Maar iets van ELO, Killers, Weezer of Queen mag ook.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De kans dat ik daar doorheen kom vind ik te klein...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef Treezz het volgende:
bestaat er geen liedje waar ze heel laag zingen in de plaats van laag..
vanvelzen heeft geen prettige stem als ie hoog zingt..
DE CRash Test Dummies of zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef Treezz het volgende:
bestaat er geen liedje waar ze heel laag zingen in de plaats van laag..
vanvelzen heeft geen prettige stem als ie hoog zingt..
Serieus ik heb keihard gelachen om dat kutventje. Heerlijk hoe hij zijn best doet om iedereen te irriteren en er nog in slaagt ook.quote:
Die is briljant. VRAAG 'M AAN!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien wil ie toverbal in t duits zingen
Nopequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Treezz het volgende:
kun je via deze topic ook een liedje aanvragen .. geen zin om te bellen en of te sms'en ...
Mail!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Treezz het volgende:
kun je via deze topic ook een liedje aanvragen .. geen zin om te bellen en of te sms'en ...
Nee dat gaat waarschijnlijk te snelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Treezz het volgende:
Misschien kan mailen of twitteren ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Treezz het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Cee het volgende:
Toverbal in het engels. "Life's just like a magic ball, you get a thousand flavours will cupid do you favours, you shout it from the rooftops!"
klinkt meteen leukerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Cee het volgende:
Toverbal in het engels. "Life's just like a magic ball, you get a thousand flavours will cupid do you favours, you shout it from the rooftops!"
twitteren hoe wa???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien kan mailen of twitteren ook.
Goh, dat zeggen ze nóóit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
*wauw* ik kreeg een sms terug van M&G...ze zullen kijken wat ze voor me kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |