Ja, hallo, ik ook. Wie maakt een topic over mij?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze is toch net langsgeweest bij 3FM![]()
Ik niet en ik heb er al twee over mijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik ook. Wie maakt een topic over mij?
nog niks nee?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog geen handstandgrappen geweest.
Komt straks, volgende topicquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik ook. Wie maakt een topic over mij?
ik heb er ook 1tje over mij en Hansquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik niet en ik heb er al twee over mij
dan zeg je "ik zal kijken wat ik voor je kan doen"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt straks, volgende topic
Daar hebben ze de passmailer voor uitgevondenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef Treezz het volgende:
mischien heeft gerard zijn wachtwoord kwijtgeraakt en kan ie alleen maar kijken in de plaats van iets zeggen?/type
Ik bespeur jaloezie. Jaloers dat je niet zulke dikke tetten hebt en/of het Gymnasium hebt gedaan?quote:
Dat zal z'n accountant wel regelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar hebben ze de passmailer voor uitgevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |