Dat betekent dat ze toch wel enigzins slim isquote:
hallow zeg ik heb me bijna een heel topic ingehouden voor die blonde dolliequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
Kunnen we eens stoppen over die 17-jarige?
Dat zegt niks, zelfs ik heb een VWO-diploma.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat het gymnasium haar ook doet
een vriendin van mij deed ook gym en sprong ongeveer 10jaar geleden voor de trein...is dat slim?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze toch wel enigzins slim is
Nu kap ik wel![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
Zijn die hormonen van je nou nog niet in staat om op hol te slaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een redenering.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een vriendin van mij deed ook gym en sprong ongeveer 10jaar geleden voor de trein...is dat slim?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een vriendin van mij deed ook gym en sprong ongeveer 10jaar geleden voor de trein...is dat slim?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De Telegraaf is dan ook een grote kutkrant. En vooral met suggestieve titels, opmaak enz. enz. En dan vooral de reactiemogelijkheid alleen open zetten als er wat te zeiken is op buitenlanders of te hoge salarissen. En vooral zichzelf ophemelen als ze weer aan 'onderzoeksjournalistiek' hebben gedaan. Copy-paste van andere bronnen enzo
.
Het grootste nadeel is nog dat dat de grootste krant van Nederland is en de lezers als makke schaapjes achter de inhoud van die krant aanhuppelen.
Jawel, maar een 3FMTOPIC over haar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn die hormonen van je nou nog niet in staat om op hol te slaan?
ze is toch net langsgeweest bij 3FMquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jawel, maar een 3FMTOPIC over haar?
whehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat het gymnasium haar ook doet
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De Telegraaf is dan ook een grote kutkrant. En vooral met suggestieve titels, opmaak enz. enz. En dan vooral de reactiemogelijkheid alleen open zetten als er wat te zeiken is op buitenlanders of te hoge salarissen. En vooral zichzelf ophemelen als ze weer aan 'onderzoeksjournalistiek' hebben gedaan. Copy-paste van andere bronnen enzo
.
Het grootste nadeel is nog dat dat de grootste krant van Nederland is en de lezers als makke schaapjes achter de inhoud van die krant aanhuppelen.
Nog geen handstandgrappen geweestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Treezz het volgende:
ik wil eigelijk ranking the stars kijken
maar heb geen zin om in de kou bove te zitten
en ik ben half mee aan ut kijken hier op 3fm en fok![]()
hebbe ze het al over SR ? gehad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |