Volgens mij is Sander niet zo groot hoor. Ik denk dat Veenstra groter is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua lengte volgens mij wel. Komt die Tjibbe hier nog wel eens ? Volgens mij heb ik die al heel lang hier niet gezien.
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Luister eerst maar eens goed naar Kaiser Chiefs voordat je commentaar levert.
Sander is een klein beetje groter dan mij..dus ik denk ongeveer 1.70...hooguitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is Sander niet zo groot hoor. Ik denk dat Veenstra groter is.
Lengte: 1 meter 92. is sander , Coen is 2.02quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Gerard accepteert je uitnodiging voor Hyves
Veenstra dus in Grunn gezien en die is lang.. ! Had 'm iets kleiner verwacht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Joepie! geen boze Noortje meer die is voorzien van een kapmes en bijlquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef Noortje. het volgende:
Nu kun je weer slapen zonder nachtmerries te krijgen!
Mja, ik keek tegen 'm op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra dus in Grunn gezien en die is lang.. ! Had 'm iets kleiner verwacht.
[..]
Joepie! geen boze Noortje meer die is voorzien van een kapmes en bijl.
Best leuk jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef Marc63 het volgende:Tie Your Mother Down
Klonk gisteren ook niet kud.
Ik had er al eerder naar gezocht, maar kon 'm toen al niet vinden...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/lega(...)5084/bb.20081225.asf
Op 47:20.
Je vergeet de cirkelzaag!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Joepie! geen boze Noortje meer die is voorzien van een kapmes en bijl.
Vreemd dat ze dan zeggen dat hij 1.92 is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sander is een klein beetje groter dan [b]ik[b]..dus ik denk ongeveer 1.70...hooguit
Oh, dan is Sander toch niet zo klein als ik dacht. Ik zag em tijdens SR ook naast Froukje Jansen staan (die echt heul klein is) en ik vond het verschil wel meevallen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lengte: 1 meter 92. is sander , Coen is 2.02
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice! je bent een vriend van Gerard Ekdom
hij stond een keertje bij Utrecht centraal naast me bij de rookpaal aan zn ballen te jeukenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dan zeggen dat hij 1.92 is.
Of Henk?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
Vanaf 46:00 Ekdom als Kerstman.
Sjeeeezus! Dan moet je wel stelten als poten hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik keek op em neer (een heul klein beetje maar).
Geen filmpjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb hier nog een dansje op gemaakt met een paar mensen.
Van welke uitzending is dat geweest?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
Vanaf 46:00 Ekdom als Kerstman.
Chalet Chantal (staat ook in de linkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van welke uitzending is dat geweest?
Maar daarna DER RUDY!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
Laatste uur alweer?
Maar ze is ook nog eens slimquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het echt belachelijk hoe zo een blonde bimbo word opgehyped...kijk dan hier:
http://www.telegraaf.nl/
met als koptekst: Ladies and Gentlemen, We Got Her!
das toch gewoon om te huilen. Heel NL loopt er zo bij, blond, blauwe ogen, dikke memmen, dikke rillen die aan de zijkanten uitsteken omdat ze een strak topje aanmoet. Te strakke spijkerbroek en ugg dingen eronder
Amen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het echt belachelijk hoe zo een blonde bimbo word opgehyped...kijk dan hier:
das toch gewoon om te huilen. Heel NL loopt er zo bij, blond, blauwe ogen, dikke memmen, dikke rillen die aan de zijkanten uitsteken omdat ze een strak topje aanmoet. Te strakke spijkerbroek en ugg dingen eronder
Tja, de Telegraaf is dan ook een kwaliteitskrant hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
En niet arrogant. En dat komt niet vaak voorquote:
Free Falling is ook prachtigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef Sirolf het volgende:John Mayer - Clarity
Is toch wel een van z'n mooiste nummers.
quote:
Iddquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef Sirolf het volgende:John Mayer - Clarity
Is toch wel een van z'n mooiste nummers.
De Telegraaf is dan ook een grote kutkrant. En vooral met suggestieve titels, opmaak enz. enz. En dan vooral de reactiemogelijkheid alleen open zetten als er wat te zeiken is op buitenlanders of te hoge salarissen. En vooral zichzelf ophemelen als ze weer aan 'onderzoeksjournalistiek' hebben gedaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat het gymnasium haar ook doet
Dat betekent dat ze toch wel enigzins slim isquote:
hallow zeg ik heb me bijna een heel topic ingehouden voor die blonde dolliequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
Kunnen we eens stoppen over die 17-jarige?
Dat zegt niks, zelfs ik heb een VWO-diploma.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
een vriendin van mij deed ook gym en sprong ongeveer 10jaar geleden voor de trein...is dat slim?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze toch wel enigzins slim is
Nu kap ik wel![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
Zijn die hormonen van je nou nog niet in staat om op hol te slaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een redenering.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een vriendin van mij deed ook gym en sprong ongeveer 10jaar geleden voor de trein...is dat slim?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een vriendin van mij deed ook gym en sprong ongeveer 10jaar geleden voor de trein...is dat slim?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De Telegraaf is dan ook een grote kutkrant. En vooral met suggestieve titels, opmaak enz. enz. En dan vooral de reactiemogelijkheid alleen open zetten als er wat te zeiken is op buitenlanders of te hoge salarissen. En vooral zichzelf ophemelen als ze weer aan 'onderzoeksjournalistiek' hebben gedaan. Copy-paste van andere bronnen enzo
.
Het grootste nadeel is nog dat dat de grootste krant van Nederland is en de lezers als makke schaapjes achter de inhoud van die krant aanhuppelen.
Jawel, maar een 3FMTOPIC over haar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn die hormonen van je nou nog niet in staat om op hol te slaan?
ze is toch net langsgeweest bij 3FMquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jawel, maar een 3FMTOPIC over haar?
whehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De Telegraaf is dan ook een grote kutkrant. En vooral met suggestieve titels, opmaak enz. enz. En dan vooral de reactiemogelijkheid alleen open zetten als er wat te zeiken is op buitenlanders of te hoge salarissen. En vooral zichzelf ophemelen als ze weer aan 'onderzoeksjournalistiek' hebben gedaan. Copy-paste van andere bronnen enzo
.
Het grootste nadeel is nog dat dat de grootste krant van Nederland is en de lezers als makke schaapjes achter de inhoud van die krant aanhuppelen.
Nog geen handstandgrappen geweestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Treezz het volgende:
ik wil eigelijk ranking the stars kijken
maar heb geen zin om in de kou bove te zitten
en ik ben half mee aan ut kijken hier op 3fm en fok![]()
hebbe ze het al over SR ? gehad ?
Ja, hallo, ik ook. Wie maakt een topic over mij?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze is toch net langsgeweest bij 3FM![]()
Ik niet en ik heb er al twee over mijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik ook. Wie maakt een topic over mij?
nog niks nee?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog geen handstandgrappen geweest.
Komt straks, volgende topicquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik ook. Wie maakt een topic over mij?
ik heb er ook 1tje over mij en Hansquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik niet en ik heb er al twee over mij
dan zeg je "ik zal kijken wat ik voor je kan doen"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt straks, volgende topic
Daar hebben ze de passmailer voor uitgevondenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef Treezz het volgende:
mischien heeft gerard zijn wachtwoord kwijtgeraakt en kan ie alleen maar kijken in de plaats van iets zeggen?/type
Ik bespeur jaloezie. Jaloers dat je niet zulke dikke tetten hebt en/of het Gymnasium hebt gedaan?quote:
Dat zal z'n accountant wel regelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar hebben ze de passmailer voor uitgevonden
idd heej!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar hebben ze de passmailer voor uitgevonden
Ik welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik bespeur jaloezie. Jaloers dat je niet zulke dikke tetten hebt en/of het Gymnasium hebt gedaan?
Alvin, Simon, Theodore! Dup dup dudududup!quote:
Als Eliza met haar super slanke lichaam zulke memmen zou hebben , dan zou ze stijl voor of achterover vallenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik bespeur jaloezie. Jaloers dat je niet zulke dikke tetten hebt en/of het Gymnasium hebt gedaan?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Alvin, Simon, Theodore! Dup dup dudududup!
wehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als Eliza met haar super slanke lichaam zulke memmen zou hebben , dan zou ze stijl voor of achterover vallen
*proest*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als Eliza met haar super slanke lichaam zulke memmen zou hebben , dan zou ze stijl voor of achterover vallen
Gelukkig heeft ze dan zachte kussentjes om op te landen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
oh verre van, ga mezelf niet ophemelen, maar vind gehyp van een doodnormaal doorsnee meisje wel een beetje raarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit is toch echt een van de leukste radioshows ooitquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef Seam het volgende:
Ik krijg net een schoteltje vol met wafels aangegeven van mijn moeder
Altijd wel lachen ja met het EkStra weekendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Seam het volgende:
Dit is toch echt een van de leukste radioshows ooit
moet ik wel voorover vallen hehquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze dan zachte kussentjes om op te landen.
Idem hier.. Van het een op andere moment gingen ze los. 't ging daarvoor over oliebollenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En het was (voor mij) ff totaal niet te volgen waar het over ging. Maar dat is typisch EW
Tenzij je kont meegroeit!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet ik wel voorover vallen heh
quote:
Almostquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Daar komt ie: Dj Sandstorm!
Roel voor al uw bruiloftpartijenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Cee het volgende:
Zou me echt tof lijken. als je gewoon zomaar bijna elk liedje op je piano na weet te rammen. Dat je daarvoor eerst met een keukentrapje op de kruk moet klimmen neem ik dan op de koop toe.
quote:
Op de Sandstorm site.. Wie doet het beheer van die site? Gisteren lag 'ie ook down.quote:« Etomite Parse Error »
Wil je wat spekkies van mij lenen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat zou ik heel erg vinden...naja een beetje meer spek erbij zodat ook maat 34 niet meer van mn bibs af zou glijden zou wel fijn zijn
Dat is lief , moet mijn vrouw ook is beter instruerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef Seam het volgende:
Ik krijg net een schoteltje vol met wafels aangegeven van mijn moeder
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wil je wat spekkies van mij lenen?
Caramelfudgeblokjes?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik krijg honger van jullie. Spekjes, wafels
klikkie hierowquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op de Sandstorm site.. Wie doet het beheer van die site? Gisteren lag 'ie ook down.
Is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:21 schreef valing het volgende:
[..]
En alweer een plaat verneukt door Ekdom
ff een zelfgebakken wafel met slagroom pakkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
* ChatGirl neemt wat van Noortje aan.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
spekkoekquote:
Jij jat mijn caramelfudgeblokjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
* ChatGirl neemt wat van Noortje aan.
Ik heb nog engelse drop en speculaas in de aanbieding.quote:
Helaas alleen internet... hoewel, helaas... Ik vind 't wel best zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef Treezz het volgende:
is dit ook live op tv te volgen ?? of alleen internet?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas alleen internet... hoewel, helaas... Ik vind 't wel best zo eigenlijk.
Morgen oid staat er een samenvatting op internet.
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef Seam het volgende:
Ik schoot net in de lach van Gerard en blaas al het poedersuiker in mijn ogen
'kwou net zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Is dat Ekdom die Fok! leest? dan loopt hij iets wat achter
Speculaaaasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog engelse drop en speculaas in de aanbieding.
whehequote:
Zie OPquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef wwwer het volgende:
Heej fok op tv
Nu wil ik wel weten onder welke naam Gerard / Michiel hier zitten
Treesz en Dagoduckquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef wwwer het volgende:
Heej fok op tv
OP?quote:
Kijk eens in de OPquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef wwwer het volgende:
Heej fok op tv
Gerard is paultjuhhhh en Michiel post hier onder de naam Dagoduck.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef wwwer het volgende:
Heej fok op tv
Dan word je playlist onleesbaar als je in bad gaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Seam het volgende:
Hans kun je misschien nog even dat linkje naar moveyourass playlist posten![]()
Ik wilde dadelijk in bad gaan namelijk
flauwquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Sirolf het volgende:
Short People!
Die vind Roel toch niet zo leuk...
OpeningsPost. De eerste post van elk topic, dus waar hier alle linkjes in staan met de luisterlinkjes enzo.quote:
paultjuhhhquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Gerard is paultjuhhhh en Michiel post hier onder de naam Dagoduck.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Gerard is paultjuhhhh en Michiel post hier onder de naam Dagoduck.
Tuurlijk, hier komt 'ie !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Seam het volgende:
Hans kun je misschien nog even dat linkje naar moveyourass playlist posten![]()
Ik wilde dadelijk in bad gaan namelijk
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan word je playlist onleesbaar als je in bad gaat
hermes house bandquote:
wat is er met mij naam of iets?quote:
http://www.myspace.com/sandstormproductionsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde de link niet die ze drnet riepen....myspace?
http://www.myspace.com/sandstormproductionsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde de link niet die ze drnet riepen....myspace?
das heel fijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Seam het volgende:
Dagoduck heb ik hier trouwens allang niet meer gezien zeg![]()
ojaquote:
quote:
Dat wordt dus niet naar de kroegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef Timo20 het volgende:
22-23
The Killers - Somebody Told Me
MGMT - Kids (Pet Shop Boys remix)
Fake Blood - Mars
Heerlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Seam het volgende:
Dagoduck heb ik hier trouwens allang niet meer gezien zeg![]()
Bel even zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Kan Roel niet Bring Me Down van Nikki coveren?
Maar iets van ELO, Killers, Weezer of Queen mag ook.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De kans dat ik daar doorheen kom vind ik te klein...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef Treezz het volgende:
bestaat er geen liedje waar ze heel laag zingen in de plaats van laag..
vanvelzen heeft geen prettige stem als ie hoog zingt..
DE CRash Test Dummies of zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef Treezz het volgende:
bestaat er geen liedje waar ze heel laag zingen in de plaats van laag..
vanvelzen heeft geen prettige stem als ie hoog zingt..
Serieus ik heb keihard gelachen om dat kutventje. Heerlijk hoe hij zijn best doet om iedereen te irriteren en er nog in slaagt ook.quote:
Die is briljant. VRAAG 'M AAN!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien wil ie toverbal in t duits zingen
Nopequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Treezz het volgende:
kun je via deze topic ook een liedje aanvragen .. geen zin om te bellen en of te sms'en ...
Mail!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Treezz het volgende:
kun je via deze topic ook een liedje aanvragen .. geen zin om te bellen en of te sms'en ...
Nee dat gaat waarschijnlijk te snelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Treezz het volgende:
Misschien kan mailen of twitteren ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Treezz het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Cee het volgende:
Toverbal in het engels. "Life's just like a magic ball, you get a thousand flavours will cupid do you favours, you shout it from the rooftops!"
klinkt meteen leukerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Cee het volgende:
Toverbal in het engels. "Life's just like a magic ball, you get a thousand flavours will cupid do you favours, you shout it from the rooftops!"
twitteren hoe wa???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien kan mailen of twitteren ook.
Goh, dat zeggen ze nóóit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
*wauw* ik kreeg een sms terug van M&G...ze zullen kijken wat ze voor me kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |