Dat is wel weer een beetje overdreven:quote:
Als mijn Rock Band 2 drums het ooit begeven of er komen nog awesome spellen uit koop ik die wellicht ook welquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is wel weer een beetje overdreven:
http://www.consoleshop.nl/product/63655/ion-drum-rocker-xbox-360.html?utm_source=budgetgaming&utm_medium=pricecomparison
http://www.xboxhome.nl/pr(...)-rocker-xbox-360.htm
Maar kom op, zo'n ding heb je toch alleen nodig als je op Expert alle nummers wilt/kan FCen?
Ik denk dat de normale gebruiker beter gewoon een World Tour drum kan kopen, en als hij stuk gaat iets regelen met de winkel, als je nog garantie hebt.
vette shit! weet jij in hoeverre je die kit ook als echt drumstel kunt gebruiken (ik moet me er eens in gaan verdiepen, maar wellicht kun je me al op gang helpen)quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ION Drum Kit kopen. Kost een paar centen, maar dan heb je wel een stevig drumstel, die je bovendien als electronisch drumstel kan gebruiken voor als je na Rock Band / Guitar Hero eens echt wil drummen.
Ik heb hem. Hij is als echte kit te gebruiken, maar dan moet je wel een ander drum brain (drumcomputer) erbij kopen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:20 schreef bluebit het volgende:
[..]
vette shit! weet jij in hoeverre je die kit ook als echt drumstel kunt gebruiken (ik moet me er eens in gaan verdiepen, maar wellicht kun je me al op gang helpen)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb hem. Hij is als echte kit te gebruiken, maar dan moet je wel een ander drum brain (drumcomputer) erbij kopen.
De kwaliteit van de pads is goed, maar de cymbals zijn slecht. Je zal gauw merken dat de schroeven loskomen in de cymbals, zeker bij zwaar gebruik. Het is dan ook beter om na verloop van tijd de cymbals te vervangen voor 'echte' e-drum cymbals van Roland. Voor een hi-hat is Pintech een hele goede keus.
Ook is de kickdrum lawaaiig. Omega pedal en Destroyer pedal zijn goede alternatieven, speciaal voor rhythmgames (en de ION in het bijzonder). Anders koop je een kickbox met een echt pedaal en een echte trigger, dat werkt ook.
Als je plezier beleeft aan drummen, dan is de ION een goede tussenvorm tussen de game en het echte werk. Ikzelf ben nu bezig de overstap te maken naar een echte e-drumkit van Roland of Yamaha, die zijn ook op de game aan te sluiten.
Let wel dat als je de ION een tijd intensief gebruikt deze ook enorm slijt, dus bereid je erop voor dat je echt andere onderdelen aan moet schaffen die wél jaren mee gaan. Ik kan je wel wat linkjes geven, maar Googlen werkt ook. En de Rock Band forums staan vol met goede tips.
Als je een beetje serieus speelt wel ja. Maar als je serieus speelt op je Rock Band setje dan gaat die nog veel eerder kapot.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Dus eigenlijk ben je na verloop van tijd veel meer kwijt van 289 euro?
hoe moet je dit lezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:47 schreef Dark_Prince het volgende:
Verwachte tiers op RB.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7x impossible Guitar o_O
Tier = Moeilijkheidsgraad.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:26 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Tier = Moeilijkheidsgraad.
Hij loopt van 0 t/m 6
0 = warm up
1 = Apprentice
2 = Solid
3 = Moderate
4 = Challenging
5 = Nightmare
6 = Impossible
Die rode tekens betekenen dus Impossible
Dit is dus het mooie van Rock Band, je ziet precies de moeilijkheidsgraad van alle nummers per instrument
Ik speel nooit op Live eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Hmm ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zit al aan de 187 Downloaded songs oO
Tel daar de 84 van rb2 zelf en 55 van rb1 bij op en je zit aan 326 songs, damn dat zijn er best een hoop lol. Jammer dat als ik op Live gaat spelen er zo weinig zijn met DLC, steeds de nummers van alleen RB2 spelen is ook niet leuk.
quote:
Haha ik zit ook zo aan de 200, maar doe het wel met iemand anders. Dus we mixen songs af en die 'ruilen' we dan met elkaar, scheelt in de kosten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Hmm ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zit al aan de 187 Downloaded songs oO
Tel daar de 84 van rb2 zelf en 55 van rb1 bij op en je zit aan 326 songs, damn dat zijn er best een hoop lol. Jammer dat als ik op Live gaat spelen er zo weinig zijn met DLC, steeds de nummers van alleen RB2 spelen is ook niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |