De kit is er nog steeds niet en ik vraag me af of deze er ooit nog gaat komen. Als je wil drummen dan is het kut, wil je voornamelijk gitaar spelen, gebruik dan een willekeurige andere Guitar Hero gitaar. De gitaar van GH2 heeft mijn voorkeur (heb GH2-pack opnieuw gekocht, omdat ik de oude stuk had gespeeld) maar die is wel wired.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:50 schreef GambitRS het volgende:
Kan ik ergens in europa de Rock Band 2 set al kopen? Ik heb namelijk geen zin om de oude Rock Band 1 set aan te schaffen als de nieuwe versie al bijna een jaar in amerika uit is. En is het anders een optie om de amerikaanse set te kopen, of gaat dat niet werken op een nederlandse xbox 360?
Ik heb ook nog Ion, rubber matje eronder tegen die verschrikkelijke klik en het gedreun. Als ik een echte electronische set heb staan dan moet er toch een kickbox bij kopen, dat komt dan wel. Kan nu nog wel overweg met Ion, maar voor de echte goede technieken is het pedaal eigenlijk net iets te lomp. (Heb ik mij ook maar laten vertellen trouwens, ben zoals je weet geen drummer)quote:Op zondag 24 mei 2009 10:13 schreef Dark_Prince het volgende:
Wat voor pedaal gebruik je? Ik gebruik zelf nog het Ion Pedaal, maar dat weerhoud me er eigenlijk van om wat meer te drummen omdat hij zoveel door dreunt. (oud huis & houten balken = veel herrie beneden)
Veel ruimte heb ik ook niet, dus om zo'n frame te maken met die tennisballen zit er ook niet in
[Multi] Rock Band #1 Band in a Boxquote:Op maandag 25 mei 2009 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Weet iemand toevallig of en waar ik een Rock Band 2 gitaar zou kunnen kopen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
[Multi] Rock Band #1 Band in a Box
Helemaal nietsquote:Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef disjfa het volgende:
[..]Wat heeft dit topic met de zoektocht naar een RB2 gitaar te maken.
Volgens mij niet, ik zoek me het apelazerus. Volgens de Media Markt krijgen ze al 4 maanden lang binnen 2 weken de instrumenten geleverd.quote:Zijn er uberhaupt al wel rb2 instrumentsets te krijgen ergens.
Hij linkt toch naar iemand die nog notabene gisteren zegt dat de kit nergens verkrijgbaar is.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef disjfa het volgende:
[..]Wat heeft dit topic met de zoektocht naar een RB2 gitaar te maken.
Zijn er uberhaupt al wel rb2 instrumentsets te krijgen ergens.
De kit is niet hetzelfde als een losse gitaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Hij linkt toch naar iemand die nog notabene gisteren zegt dat de kit nergens verkrijgbaar is.
De kit is vooralsnog alleen verkrijgbaar in de USA.
dus dan denk jij dat die gitaar wel los te krijgen is?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De kit is niet hetzelfde als een losse gitaar.
Kthxbye.
tering, en dan zeggen ze dat ik geen leven heb omdat ik op expert speelquote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef Dark_Prince het volgende:
Er zijn een aantal mensen die Gitaar spelen & zingen tegelijk doen.
Maar er is nu ook iemand die de Bass erbij doet o_O
niet een geheel rare gedachte, aangezien de losse Rock Band 2 instrumenten veel interessanter zijn marketingtechnisch gezien dan de complete bundel in deze economische tijden.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dus dan denk jij dat die gitaar wel los te krijgen is?
Bye, don't let the door hit you on your way out!
Die is ook niet van hoge kwaliteit. Het is gewoon plastic. Sla je er een beetje op zoals je op een echt drumstel doet, dan gaat 'ie na verloop van tijd geheid stuk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef lovelyrita het volgende:
ik heb GH world tour, maar mijn drumstel was na een paar maanden stuk (hij zat van binnen ook echt vast met tape .... ). Hoe zit het met het Rock Band drumstel? Ik las dat er een Beatlesversie uitkwam in september, en dat lijkt me wel heel erg leuk
ION Drum Kit kopen. Kost een paar centen, maar dan heb je wel een stevig drumstel, die je bovendien als electronisch drumstel kan gebruiken voor als je na Rock Band / Guitar Hero eens echt wil drummen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef lovelyrita het volgende:
ik heb GH world tour, maar mijn drumstel was na een paar maanden stuk (hij zat van binnen ook echt vast met tape .... ). Hoe zit het met het Rock Band drumstel? Ik las dat er een Beatlesversie uitkwam in september, en dat lijkt me wel heel erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |