oefenenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:05 schreef BroesWillems het volgende:
Vorige week AC/DC Rock Band gekregen, hoewel de nummers natuurlijk zwaar rocken. Vind ik de aankleding wel heel karig... Geen Angus
vind de stap tussen medium en hard trouwens ook te groot. Medium speelt veel te langzaam en hard kan ik niet omdat ik faal met 5 knoppen...
Ik doe nu ook gewoon hard, maar dan gewoon gitaar. Goede tip om eerst Bas te oefenen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
oefenen
Ik had er in den beginne ook veel moeite mee, maar omdat medium gewoon strontvervelend begon te worden, besloten om toch maar eens dedicated op Hard te spelen. Begonnen met oefenen op de bas, om aan het bewegen van je hand te wennen en de koppeling "kleur-vinger" in je hoofd los te krijgen. Halverwege de tweede tier teruggeschakeld naar de 1e tier en gitaar gaan spelen op hard. Tis ff wennen dat je maar 89% haalt ipv de 99-100% die je gewend bent, maar binnen no time sta je op Hard het dak eraf te rocken en te bouncen
Van Rockband heb ik alleen AC/DC. Zal dus wel geen RHCP tegenkomen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
Ja, bas is echt ideaal daarvoor. Tip: gebruik geen Red Hot Chili Peppers-tracks om te oefenen. Flea is ziek in z'n hoofd namelijk
Ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef Klopkoek het volgende:
Kun je eigenlijk fatsoenlijk dit spel spelen zonder de drums en microfoon? En met alleen die gitaar?
ehm, nee. Zonder instrumenten kun je niet spelen, want hij registreert de controller als een zanger.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:17 schreef bluebit het volgende:
met alleen de gitaar kan prima. zonder instrumenten is het spel ook te spelen maar is het toch een heel stuk minder leuk.
ps....yeah: green grass and high tides op medium drums eindelijk gehaald (oefening baart kunst)
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja.
Maar het is geweldig om met drie vrienden te rocken op Blackened
ah ja, ik vergis me met guitar hero (xbox 360)...dat kun je wel met alleen een controller spelen (maar is dus niet leuk)quote:Op woensdag 1 april 2009 09:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ehm, nee. Zonder instrumenten kun je niet spelen, want hij registreert de controller als een zanger.
ja, drummen rocks!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]Ik wil eerst kijken of ik het wat vind. Om nu meteen zo'n hele set binnen te halen vind ik ietwat te gortig.
Waar het me om gaat: als ik singleplayer speel en ik heb niet zo'n drumstel maar wel die Stratocaster, mis ik dan gameplay-elementen?
Ja, ik had het bij iemand gezien en ik had wel door dat de lol ook wel een beetje in dat gitaartje zitquote:Op woensdag 1 april 2009 09:31 schreef bluebit het volgende:
[..]
ah ja, ik vergis me met guitar hero (xbox 360)...dat kun je wel met alleen een controller spelen (maar is dus niet leuk)
Alleen de awesomeness van offline multiplayer.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]Ik wil eerst kijken of ik het wat vind. Om nu meteen zo'n hele set binnen te halen vind ik ietwat te gortig.
Waar het me om gaat: als ik singleplayer speel en ik heb niet zo'n drumstel maar wel die Stratocaster, mis ik dan gameplay-elementen?
Ik zie dat die Rock Band 2 peripherals voorlopig in NL niet uitkomen.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen de awesomeness van offline multiplayer.
Geloof me, het lijkt een hele investering, maar ik heb nu al meer uur in Rock Band zitten dan ik in 80% van m'n gamescollectie heb zitten, dus qua speeluren istie goedkoper dan menig andere game. En zelfs als je hem hebt uitgespeeld blijf je spelen, want je wil je score verbeteren, of je download een paar nieuwe tracks.
ik heb inmiddels de RB1 instrumenten ruim een half jaar in huis en er al flink op lopen raggen en ze zijn allemaal nog heel. Zo shabby zijn ze dus niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zie dat die Rock Band 2 peripherals voorlopig in NL niet uitkomen.
Die RB1 dingen schijnen nogal shabby te zijn. Dan moet ik even gaan zoeken naar GHIII gitaartjes aangezien die van World Tour niet schijnen te werken op Rock Band. Aan de andere kant heb ik ook weer gehoord dat weliswaar de GH gitaartjes het wel doen, maar de button-layout niet helemaal overeenkomt zoals ze het bij Rock Band in gedachten hebben...
Mmmmm. Lastig.
mijnes van WT doet het anders perfect op Rukband 2.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zie dat die Rock Band 2 peripherals voorlopig in NL niet uitkomen.
Die RB1 dingen schijnen nogal shabby te zijn. Dan moet ik even gaan zoeken naar GHIII gitaartjes aangezien die van World Tour niet schijnen te werken op Rock Band. Aan de andere kant heb ik ook weer gehoord dat weliswaar de GH gitaartjes het wel doen, maar de button-layout niet helemaal overeenkomt zoals ze het bij Rock Band in gedachten hebben...
Mmmmm. Lastig.
Ik zie dat ik me vergist heb. Het is idd andersom: de gitaren van Rockband doen het niet op WorldTour.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
mijnes van WT doet het anders perfect op Rukband 2.
en de indeling van de kleuren van de drums van gh en rb zijn verschillendquote:Op woensdag 1 april 2009 09:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zie dat ik me vergist heb. Het is idd andersom: de gitaren van Rockband doen het niet op WorldTour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |