Je kan hem ook op Hard doen, dan kan je wel overal 5 sterren denk ikquote:Op maandag 16 februari 2009 @ 20:42 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
nope, moet in 1 keer :p je mag wel pauzeren tho.
Op de xbox is er zelfs een Achievement -> Bladder of Steel. Dan moet je dus echt non-stop spelen, als je hem op pauze zet of je batterijen vallen uit kan je de achievement niet halen ^^ Ik moet hem zelf nog doen voor guitar maar vindt het zonde omdat ik 1 nummer niet 5* kan halen dus dan is het een beetje zonde.
Doe je het met een vriend die even goed als je is, om en om een nummerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef Dark_Prince het volgende:
nee, je moet alleen 6 en een half uur non stop spelen.
Owh oke dat is wel lachen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef Dark_Prince het volgende:
nee, je moet alleen 6 en een half uur non stop spelen.
Niemand die ik ken in de buurt van Schoonhoven speelt Guitar Hero of Rock Band die op Expert speelt, dus zal het wel alleen moeten doen of via xbox live.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe je het met een vriend die even goed als je is, om en om een nummer
Als je voor de bladder of steel achievement gaat, zou ik een charge and play kit aanschaffenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh oke dat is wel lachen.![]()
Binnenkort even met 1 a 2 vrienden en alle chill toebehoren bezig gaan dan.
Dat gaat niet met de draadloze gitaren. Als je nog een GH2 gitaar hebt staan, dan gaat het wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Als je voor de bladder of steel achievement gaat, zou ik een charge and play kit aanschaffenkan je gewoon door blijven spelen
Ik haat mensen die denken dat ze visions kunnen spelen en dan gigantisch failenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die mensen die tijdens het online multiplayeren ermee stoppen he
Raak jij de eerste 10 noten, en zij ''maar'' 9, en dan kappen ze meteen
Gelukkig kan je dan negatieve feedback insturen
Hehe, daar noem je ook een nummer... op medium is ie te doen.. op hard krijg ik het echt niet voor elkaar..quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik haat mensen die denken dat ze visions kunnen spelen en dan gigantisch failen
True, ben ik ook maar gaan doen....Is wel erg makkelijk inderdaad. Alleen op Expert gebruik ik geen hyperspeed (omdat het anders wel érg snel gaat) en da's wel ff wennen, gaat toch iets trager.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Als je die moelijke nummers op hard speeld had je allang de makkelijke op expert moeten doen.Gaat een stuk sneller.
Mjah, die sla ik dus ook overquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Rock Band Beatles officieel aangekondigd.
http://tweakers.net/nieuw(...)nt-in-september.html
Had liever een andere band gezien, zoals Guns 'N Roses.
Vet!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Rock Band Beatles officieel aangekondigd.
http://tweakers.net/nieuw(...)nt-in-september.html
Had liever een andere band gezien, zoals Guns 'N Roses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |