Zoek even op veganisme en ga je vervolgens schamen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:22 schreef Casparovvv het volgende:
Há, kaas is helemaal niet vegetarisch
Je vergeet Beemster!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef raptorix het volgende:
Een viral voor Unox (foto)soep
Wat is die tekst subtiel geplaatst.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Op die foto's in de Telegraaf zag ze er echt super uit, ook mooi koppie met een prachtige lach.
In het echt bleek het een stuk minder.
[ afbeelding ]
De hype is ook wel weer zo'n beetje over hoor....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:08 schreef Hamilcar het volgende:
Ik vind het nog steeds een mooie meid met erg grote ballen.
.. begrijp alleen de hele hype niet, want zo zijn er wel meer :p
De hype doet me een beetje erg veel denken aan die southparkaflevering waarin een klasgenootje borstjes begint te krijgen: Alle jongens beginnen ineens oergeluiden uit te stoten en ander primatengedrag te vertonen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De hype is ook wel weer zo'n beetje over hoor....
Ik suggereerde eerder in deze draad dat het te maken heeft met de winter. In de zomer krijgt de gemiddelde lezer van de Telegraaf zoveel voorbeelden te zien van tienermeisjes met pronte borsten dat ze weten dat het normaal is. In de winter is het kennelijk van de te kleine harde schijf afgemikt om ruimte te maken voor zaken als "op bevroren water, we noemen het ijs, kan je schaatsen". Ook handige info natuurlijk...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Je zou zeggen dat iedereen inmiddels wel weet dat vrouwen borsten hebben en dat die mooi kunnen zijn en dat dat geen aanleiding is voor erg veel ophef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |