Waar mag ik tekenen, zal kijken wat ik voor u kan doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]ben er voor om dat iedere week te doen
Zoals ik al eerder zij, een cursus media training en zij komt er nog wel. Ze is alleen niet echt brutaal.quote:
EkStra Weekend is ook een soort SR, maar dan elke weekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Het lijkt SR wel weer, zo snel gaat dit topic
Jenniferquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zij, een cursus media training en zij komt er nog wel. Ze is alleen niet echt brutaal.
Ik ga liever voor een Jennifer Hoffman
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zij, een cursus media training en zij komt er nog wel. Ze is alleen niet echt brutaal.
Alleen ze rookt, zo'n grote afknapperquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is al bijna net zo'n zeikplaat als het oeuvre van die Van Velzen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen ze rookt, zo'n grote afknapper
Ook totaal geen vrijdagavond plaat, imo..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt echt een top uitzending , met 3 mafketels.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij komt Roosmarijn vannacht ook in de Freaknacht. Samen met Michiel, dus gelukkig niet ipv Gerard.
Bron? http://www.antiroos.com/angrylog/log/149957/Oudjaar+is+zo+2008/
Ja, is het ook... maar dat vergeten we evenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen ze rookt, zo'n grote afknapper
Je rent met je halfblote memmen en een oranje muts op de zee in en je wordt meteen bestempeld tot tv-talent met potentie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Roel potverdomme je zakt in m'n achting, met rasse schreden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tja... GeenStijl.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Je rent met je halfblote memmen en een oranje muts op de zee in en je wordt meteen bestempeld tot tv-talent met potentie?
zegt eerder iets over potentie hier dan over haarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Je rent met je halfblote memmen en een oranje muts op de zee in en je wordt meteen bestempeld tot tv-talent met potentie?
Roel neukt te weinig, dus wordt hij alleen maar cynischer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel potverdomme je zakt in m'n achting, met rasse schreden.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaa!! gewoon blijven draaien de plaat van Fake Blood. Goed zo Veenstra!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |