De Pizza Hut. Goed vertegenwoordigd in de USA. Ondervertegenwoordigd in Nederland (maar drie vestigingen als ik het goed heb). Gelukkig meer vertegenwoordigd in Vlaanderen.
Het lot wil dat er in mijn gemeente een groot Pizza Hut restaurant is. Voor sommige Nederlanders die dicht bij de Belgische grens wonen: volg de E19 richting Antwerpen. Neem afrit 5 (Kleine Bareel) en sla rechts af. Blijf rechtdoor rijden tot je bij de Carrefour komt. Sla rechtsaf, rij de parking op en je bent er. Dit is de Pizza Hut van Schoten.
Ik ga niet vaak naar de Pizza Hut. Het is redelijk duur. Maar als ik ga pak ik altijd een large deep pan Barbecue Pizza. In mijn ogen de beste pizza die er is.
De pizza is rijkelijk belegd met kruidig rundsvlees, goed veel ajuin, spek, en druipt van de lekker zoete barbecuesaus. Een zachte, dikke bodem maakt het festijn compleet. Het enige nadeel is de iets droge korst en de hoge vetheidsgraad.
Laat je hierdoor niet afschrikken. Als je van pizza's houdt die op de Amerikaanse leest geschroeid zijn, en niet bang bent van een gram vet meer of minder moet je deze pizza toch één keer in je leven gegeten hebben.
Pluspunten:Vlees
Vlees
En nog eens vlees
De zoete barbecuesaus
Dikke bodem
Minpunten
Iets te vet
Iewat droge korst
Grootste pizza is algauw 20¤
Beoordeling (1-5)
(een halfje)