abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:13:10 #1
189777 zagevent
what's in a name
pi_64586247
De Pizza Hut. Goed vertegenwoordigd in de USA. Ondervertegenwoordigd in Nederland (maar drie vestigingen als ik het goed heb). Gelukkig meer vertegenwoordigd in Vlaanderen.

Het lot wil dat er in mijn gemeente een groot Pizza Hut restaurant is. Voor sommige Nederlanders die dicht bij de Belgische grens wonen: volg de E19 richting Antwerpen. Neem afrit 5 (Kleine Bareel) en sla rechts af. Blijf rechtdoor rijden tot je bij de Carrefour komt. Sla rechtsaf, rij de parking op en je bent er. Dit is de Pizza Hut van Schoten.

Ik ga niet vaak naar de Pizza Hut. Het is redelijk duur. Maar als ik ga pak ik altijd een large deep pan Barbecue Pizza. In mijn ogen de beste pizza die er is.

De pizza is rijkelijk belegd met kruidig rundsvlees, goed veel ajuin, spek, en druipt van de lekker zoete barbecuesaus. Een zachte, dikke bodem maakt het festijn compleet. Het enige nadeel is de iets droge korst en de hoge vetheidsgraad.

Laat je hierdoor niet afschrikken. Als je van pizza's houdt die op de Amerikaanse leest geschroeid zijn, en niet bang bent van een gram vet meer of minder moet je deze pizza toch één keer in je leven gegeten hebben.

Pluspunten:

• Vlees
  • Vlees
  • En nog eens vlees
  • De zoete barbecuesaus
  • Dikke bodem

Minpunten

• Iets te vet
  • Iewat droge korst
  • Grootste pizza is algauw 20¤

Beoordeling (1-5)
    (een halfje)
  •   vrijdag 2 januari 2009 @ 18:17:34 #2
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_64586390
    Ik krijg er honger van!
    Smaakt de BBQ-saus alleen zoet of ook naar rook/aangebrand vlees?
      vrijdag 2 januari 2009 @ 18:18:41 #3
    189777 zagevent
    what's in a name
    pi_64663396
    Ajuin=ui

Extragratis vertaling voor de enkele Nederlander op FOK!
    Eins, zwei, hoeplakai.
      zondag 4 januari 2009 @ 21:10:56 #5
    94080 VeX-
    HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
    pi_64663555
    Ik baal er nog steeds van dat ze de Pizza Hut op A'dam Centraal hebben vervangen met een NYP.
    Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:35:08 #6
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_64804391
    20 euro voor een pizza?
    Jeetje, das echt weggegooid geld zeg!
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_64809754
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
    20 euro voor een pizza?
    Jeetje, das echt weggegooid geld zeg!
    Ben wel benieuwd hoeveel pizza je daarvoor dan krijgt. Is die zo groot als een karrewiel ofzo? .
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
    pi_64829908
    Ach bestel je een pizza bij domino's dan ben je ook 15-20 euro kwijt en daarna heb je nog honger.
    Nog nooit bij pizza hut gegeten maar heb ervan gehoord dat de cheese crust erg goed te doen is
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')