Lol. Fail.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Verkoop je Wii en koop een xbox.
Dat dus, vanaf 1600 punten wordt 't niet moeilijker meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef Conflict het volgende:
Je moet gewoon stug blijven terugslaan, ik heb 2100 punten maar weet niks van techniek
Volgens mij gewoon de beweging maken zoals je 'n uppercut zou maken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef Bijsmaak het volgende:
Misschien geen Wii Sport Tennis, maar hoe moet je uppercuts maken in Boxing? Hooks lukken mij wel.
Om het ff ingewikkeld te maken. Je draait hem in het vlak evenwijdig aan je beeldscherm? Of draai je hem juist naar de TV toe?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Terwijl je slaat, draai je je Wii-mote 'n kwartslag (dus 'n polsbeweging), dan draaien die ballen als 'n gek en krijg je menselijke tegenstanders helemaal frusti en kom je wat verder tegen computergestuurde
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Je kan bij Wii Tennis de bal op een bepaalde manier opslaan, waardoor de ander nooit terug kan slaan. Gaat echt nergens over.
Lol. Die ballen kun je juist heerlijk hard terugslaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Je kan bij Wii Tennis de bal op een bepaalde manier opslaan, waardoor de ander nooit terug kan slaan. Gaat echt nergens over.
Nee, er is een opslag die niet eens als raket hoeft, maar die is zo scherp in de hoek geplaatst dat je er niet bij kunt. Als je die slag een beetje onder de knie hebt kun je alles winnen en is het ook niet leuk meerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 08:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Je bedoelt dat je zo'n "raket" afvuurt? Zorgen dat je de bal na opgooi op 't hoogste punt raakt. Maar die kun je wel degelijk terugslaan, alleen is 't een stuk lastiger. Goeie timing en de return is nog scherper en je pakt 'n punt
Dit bedoel ik ja. Je kan slaan wat je wilt, maar doordat de computer jouw mannetje bestuurt, kan je er gewoon niet bij. Tenminste, het is mij nog nooit gelukt en iedereen waarmee ik speel ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:51 schreef Ered het volgende:
[..]
Nee, er is een opslag die niet eens als raket hoeft, maar die is zo scherp in de hoek geplaatst dat je er niet bij kunt. Als je die slag een beetje onder de knie hebt kun je alles winnen en is het ook niet leuk meer
Dat is een return, geen opslagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ja. Je kan slaan wat je wilt, maar doordat de computer jouw mannetje bestuurt, kan je er gewoon niet bij. Tenminste, het is mij nog nooit gelukt en iedereen waarmee ik speel ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |