Klinkt mooi klote Q... sterktequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
1. Onaangenaam gedoe met mn ex
2. Opa net begraven
3. Vlak na de begrafenis te horen gekregen dat bij een tante bij wie ik vroeger heel veel kwam de kanker terug is gekomen zonder kans op genezing.
Dat vond ik wel weer genoeg eigenlijk.
Omdat die hier lekker onzeker en alles kunnen zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Bob-B het volgende:
Weet iemand hier waarom de topics in R&P bijna alleen maar door mannen worden geopend?
die zijn sneller???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Bob-B het volgende:
Weet iemand hier waarom de topics in R&P bijna alleen maar door mannen worden geopend?
Aj... dat is wel much en ook naar nieuws voor het begin van het jaar. Gecondoleerd met je opa. Hoe was de begravenis?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef Q. het volgende:
1. Onaangenaam gedoe met mn ex
2. Opa net begraven
3. Vlak na de begrafenis te horen gekregen dat bij een tante bij wie ik vroeger heel veel kwam de kanker terug is gekomen zonder kans op genezing.
Dat vond ik wel weer genoeg eigenlijk.
Het SC is er af hoorquote:
Er zijn meer mannen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Bob-B het volgende:
omdat die door jongens worden geslotenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Bob-B het volgende:
Heavy. Vooral ook omdat hij in hetzelfde graf begraven is als mijn oma, die hadden ze dus weer gedeelte open gegraven. Heel bizar gevoel. Maar op zich ook wel weer heel mooi dat ze nu zo bij elkaar zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 15:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Aj... dat is wel much en ook naar nieuws voor het begin van het jaar. Gecondoleerd met je opa. Hoe was de begravenis?
ikke ikke met knuffels erbij, nee niet die pluizige soms grommende dingen maar real life knuffels van een lekkere ventquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:47 schreef S95Sedan het volgende:
tvp wie moet er aan geknabbelt worden?
Des te meer kwaliteitstopics.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Bob-B het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:25 schreef RealZeus het volgende:![]()
![]()
RP
Krijg ik een mailtje van die greppelhoer die mij een bericht had gestuurd.
Ten eerste stond het vol taalfouten en ten tweede kon ik haar nu bereiken door een vaag sms-nummer a ¤1,50 p.o.b.
Nou, ik dacht het toch niet.
wil je nu alweer door een andere ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ikke ikke met knuffels erbij, nee niet die pluizige soms grommende dingen maar real life knuffels van een lekkere vent
Hallo. Ik heb je net onder de douche geschopt hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ikke ikke met knuffels erbij, nee niet die pluizige soms grommende dingen maar real life knuffels van een lekkere vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |