Klinkt mooi klote Q... sterktequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
1. Onaangenaam gedoe met mn ex
2. Opa net begraven
3. Vlak na de begrafenis te horen gekregen dat bij een tante bij wie ik vroeger heel veel kwam de kanker terug is gekomen zonder kans op genezing.
Dat vond ik wel weer genoeg eigenlijk.
Omdat die hier lekker onzeker en alles kunnen zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Bob-B het volgende:
Weet iemand hier waarom de topics in R&P bijna alleen maar door mannen worden geopend?
die zijn sneller???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Bob-B het volgende:
Weet iemand hier waarom de topics in R&P bijna alleen maar door mannen worden geopend?
Aj... dat is wel much en ook naar nieuws voor het begin van het jaar. Gecondoleerd met je opa. Hoe was de begravenis?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef Q. het volgende:
1. Onaangenaam gedoe met mn ex
2. Opa net begraven
3. Vlak na de begrafenis te horen gekregen dat bij een tante bij wie ik vroeger heel veel kwam de kanker terug is gekomen zonder kans op genezing.
Dat vond ik wel weer genoeg eigenlijk.
Het SC is er af hoorquote:
Er zijn meer mannen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Bob-B het volgende:
omdat die door jongens worden geslotenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Bob-B het volgende:
Heavy. Vooral ook omdat hij in hetzelfde graf begraven is als mijn oma, die hadden ze dus weer gedeelte open gegraven. Heel bizar gevoel. Maar op zich ook wel weer heel mooi dat ze nu zo bij elkaar zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 15:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Aj... dat is wel much en ook naar nieuws voor het begin van het jaar. Gecondoleerd met je opa. Hoe was de begravenis?
ikke ikke met knuffels erbij, nee niet die pluizige soms grommende dingen maar real life knuffels van een lekkere ventquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:47 schreef S95Sedan het volgende:
tvp wie moet er aan geknabbelt worden?
Des te meer kwaliteitstopics.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Bob-B het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:25 schreef RealZeus het volgende:![]()
![]()
RP
Krijg ik een mailtje van die greppelhoer die mij een bericht had gestuurd.
Ten eerste stond het vol taalfouten en ten tweede kon ik haar nu bereiken door een vaag sms-nummer a ¤1,50 p.o.b.
Nou, ik dacht het toch niet.
wil je nu alweer door een andere ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ikke ikke met knuffels erbij, nee niet die pluizige soms grommende dingen maar real life knuffels van een lekkere vent
Hallo. Ik heb je net onder de douche geschopt hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ikke ikke met knuffels erbij, nee niet die pluizige soms grommende dingen maar real life knuffels van een lekkere vent
schop haar nog een keerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo. Ik heb je net onder de douche geschopt hoor
Dat is cool!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Q. het volgende:
Heavy. Vooral ook omdat hij in hetzelfde graf begraven is als mijn oma, die hadden ze dus weer gedeelte open gegraven. Heel bizar gevoel. Maar op zich ook wel weer heel mooi dat ze nu zo bij elkaar zijn.
Er werd om een knuffel gevraagd, niet om een schopquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
nee zie een paar posts terug: ik kan er meer aanquote:
ja ben nog niet geweest.... ik stink nog....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
je moet wat als je je verveeld hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef JonKeL het volgende:
Schoppen, bijten... lekker vriendelijk hier.
Als je er een "lekkere vent" onderzet, dan staat ze er zo bij wrsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Knuffelbeer meldt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat moet je ook tactisch aanpakken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan blijf ik erbij; er zijn meer mannenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
heb het meer over de topics in het algemeen, dus zeg maar, naast de SC's
En je boodschapjes dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ben nog niet geweest.... ik stink nog....
Misschien praten vrouwen meer met elkaar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
heb het meer over de topics in het algemeen, dus zeg maar, naast de SC's
Mag ik ook gaan schoppen en bijten dan, want ik verveel me heel de dag al helemaal kapot! Wilde gaan schaatsen maar het weer speelt parten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je moet wat als je je verveeld he
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die had ik dan weer niet zien aankomen
Ga je gangquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mag ik ook gaan schoppen en bijten dan, want ik verveel me heel de dag al helemaal kapot! Wilde gaan schaatsen maar het weer speelt parten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan blijf ik erbij; er zijn meer mannen
Ja, dat wil ik ook wel, met mijn grote liefde, wherever she is.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 15:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die had ik dan weer niet zien aankomen
Het ligt er maar net aan, hè?quote:
Je moet ook niet over je heen laten lopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef RealZeus het volgende:
Het zijn vaak de mannen die moeite moeten doen voor de vrouwen, en we worden echt op alles afgerekend.
Hoe gevaarlijk is tie nu? En wat voor "type"?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
je mag mn hond wel af komen richten JonKeL
Nee, dat gebeurt ook al lang niet meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Je moet ook niet over je heen laten lopen.
jij snapt het..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat moet je ook tactisch aanpakken.
Kom Murmeli onder de douche
Sweet mother of God! Ik weet niet wat je allemaal afreageert op mij, maar ik wil helemaal niet dat je moeite doet en ik reken je ook nergens op af!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan, hè?
Kijk, als jij de opmerking:"Alle vrouwen zijn ingepikt."gelijk opvat alsof ik bedoel dat vrouwen bezit zijn word ik inderdaad best pissig.
Het zijn vaak de mannen die moeite moeten doen voor de vrouwen, en we worden echt op alles afgerekend.
als je niet gaat, dan kom ik niet naar jou om je te bijtenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ben nog niet geweest.... ik stink nog....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Hij heeft t niet zo op andere honden, voor mensen is tie heel erg liefquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe gevaarlijk is tie nu? En wat voor "type"?
En ik hoop niet dat het dan net zo'n klote beest word als mijn hond, dan ga je er nog een hoop plezier aan beleven
Toch denk ik dat vrouwen makkelijker een kerel kunnen krijgen dan andersom. Zeker voor één nachtje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe vrij veel moeite voor mannen over het algemeen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je niet gaat, dan kom ik niet naar jou om je te bijten
ga ik gezellig automatic_ opzoekenOH ik ga snel douchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot straks allemaal
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
* Mee onder douche neemt *quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij snapt het..
ja die boodschappen moeten ook nog en die vriend van me is er denk ik over en half uur. die moet denk ik mee naar de boodschappen
*Murmeli schuldig voelt
Soms? Nou ja, kan het hem ook niet kwalijk nemen, zou ik in zijn situatie ook hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is absoluut niet nodig om zo tegen mij uit te vallen en het enige beeld dat ik van jou heb is dat je soms een beetje wanhopig overkomt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je niet gaat, dan kom ik niet naar jou om je te bijten
ga ik gezellig automatic_ opzoekenIk wil niet gebeten wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Je hebt gelijk, ik doelde op in een relatiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch denk ik dat vrouwen makkelijker een kerel kunnen krijgen dan andersom. Zeker voor één nachtje.
Maar bij mij is het ook meer dat ik niet brutaal genoeg ben.En dan gaat iemand anders die wel lef heeft er dus mee vandoor.
Zie vorig topic.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Sweet mother of God! Ik weet niet wat je allemaal afreageert op mij, maar ik wil helemaal niet dat je moeite doet en ik reken je ook nergens op af!
Ja klopt. Soms ben ik dat. Gek hè?quote:Het is absoluut niet nodig om zo tegen mij uit te vallen en het enige beeld dat ik van jou heb is dat je soms een beetje wanhopig overkomt.
Nou ja, het viel even verkeerd, maar zoals ik al zei: ik voel me al; redelijk verrot en dan valt het net wat sneller verkeerd. Sorry daarvoor.quote:Dus echt... even oprecht bedoeld RZ: je reactie was overtrokken en was echt onredelijk. Was echt niet nodig en zo lullig heb ik het echt niet bedoeld.
Heb wel eens zo'n berichtje gehad maar dan stuurden ze meteen al een berichtje dat ik een betaalnummer kon sms'en.quote:
Nee, die drang heb ik ook niet op dit moment.quote:
Ik denk dat het voor ons makkelijker is om willekeurig iemand te krijgen, maar degenen krijgen die we echt willen is denk ik voor ons net zo moeilijk als voor jullie. ik snap op zich wel dat het frustrerend is voor mannen dat vrouwen zoveel aandacht lijken te krijgen, maargoed, als je dus ziet van wie dan houdt het vaak gauw op hoor. Bovendien: ik haat one night stands, valt altijd zo tegen dus daar ben ik mee gekapt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch denk ik dat vrouwen makkelijker een kerel kunnen krijgen dan andersom. Zeker voor één nachtje.
Maar bij mij is het ook meer dat ik niet brutaal genoeg ben.En dan gaat iemand anders die wel lef heeft er dus mee vandoor.
Ik denk dat vrouwen meer moeten opletten wat de kerel in kwestie van haar wil. Mannen zat die zoiets hebben van: ik gebruik haar even en dan is het weerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik doelde op in een relatie
aha, tja, jammerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, die drang heb ik ook niet op dit moment.
jou bijt ik niet hoorquote:
Leuk beestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft t niet zo op andere honden, voor mensen is tie heel erg lief
Tis een Engelse Bulldog (fobo) hij is van april
GA ONDER DE DOUCHE OF IN BAD !!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor ons makkelijker is om willekeurig iemand te krijgen, maar degenen krijgen die we echt willen is denk ik voor ons net zo moeilijk als voor jullie. ik snap op zich wel dat het frustrerend is voor mannen dat vrouwen zoveel aandacht lijken te krijgen, maargoed, als je dus ziet van wie dan houdt het vaak gauw op hoor. Bovendien: ik haat one night stands, valt altijd zo tegen dus daar ben ik mee gekapt.
one night bijt en knuffelsessies kan wel hoor![]()
Maarre over brultaliteit... t is net op wat voor meiden je valt... als je een beetje op een meid met diepgang valt kijkt ze ook wel door jouw verlegenheid heen.
Ligt ook aan de vrouw hoe ze daarna achterblijftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen meer moeten opletten wat de kerel in kwestie van haar wil. Mannen zat die zoiets hebben van: ik gebruik haar even en dan is het weerwaardoor de vrouw in kwestie gebroken achterblijft.
puppys zijn coolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft t niet zo op andere honden, voor mensen is tie heel erg lief
Tis een Engelse Bulldog (fobo) hij is van april
Alhoewel wanhopigheid voor _elke_ vrouw een enorme afknapper is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 16:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maarre over brultaliteit... t is net op wat voor meiden je valt... als je een beetje op een meid met diepgang valt kijkt ze ook wel door jouw verlegenheid heen.
Doe je het weer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:04 schreef RealZeus het volgende:
Ja klopt. Soms ben ik dat. Gek hè?[..]
Interesseert me geen fuck. Geloof ook niet dat het komt omdat je verkouden bent.quote:Nou ja, het viel even verkeerd, maar zoals ik al zei: ik voel me al; redelijk verrot en dan valt het net wat sneller verkeerd. Sorry daarvoor.![]()
JIj hebt echt nog zooooo veel te leren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen meer moeten opletten wat de kerel in kwestie van haar wil. Mannen zat die zoiets hebben van: ik gebruik haar even en dan is het weerwaardoor de vrouw in kwestie gebroken achterblijft.
Does een beetje liefquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Doe je het weer.
[..]
Interesseert me geen fuck. Geloof ook niet dat het komt omdat je verkouden bent.
Excuses zijn aanvaard.
Doordat ik best verlegen ben kom ik meestal niet zover.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt, maar sommige proberen d.m.v. sex de man in kwestie te overtuigen en dat werkt natuurlijk nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ligt ook aan de vrouw hoe ze daarna achterblijft
Daar kan je als vrouw ook vrij makkelijk door heen prikken hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 16:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat dat niet gebeurt?
Het lijkt je niks, maar ze hoeven het maar te zeggen en je doet er aan mee? Wie ben je nu voor de gek aan het houden, jezelf of jezelf?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:09 schreef RealZeus het volgende:
En een ons lijkt mij ook niks maar als er nou een vrouw tegen mij zegt dat ze sex met me wil denk ik niet dat dat principe lang stand houdt.
Ik weet niet hoor, maar er zijn er genoeg die het wel willen en er zijn er ook genoeg die mannen gebruiken...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
dat klopt, maar sommige proberen d.m.v. sex de man in kwestie te overtuigen en dat werkt natuurlijk niet
Kheb mijn paarden alweer terug op stal gezetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Does een beetje lief![]()
![]()
Anders gaat dat gister "ik ben heel lief" niet op natuurlijk![]()
Moet je wel de deur dicht doen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Kheb mijn paarden alweer terug op stal gezet
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je wel de deur dicht doen natuurlijk
nee, oplettendheidquote:
Hij vermaakt zich kostelijk met zn nieuwe tennisbal en piepspeeltjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
puppys zijn cool
wij hebben een engelse spaniel van mei (als ik me niet vergis)
vertel mij watquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vermaakt zich kostelijk met zn nieuwe tennisbal en piepspeeltje
ha, kan ik je weer veilig bijtenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:22 schreef Murmeli het volgende:
*Murmeli schoon is
sedan volgens mij ben jij tijdens het douchen nog even weggeweest om te posten? is het niet?
ik vroeg me al af wat je aan het doen was....
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik stiekem een stuk onschuldiger ben dan ik zelf dacht
niet echtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
zooo ik ben er weer
ik ga niet teruglezen heb ik nog wat belangrijks gemist?
Neuj.. niet als je niets wil weten van heerlijke, stomende mannen onder de douche.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
zooo ik ben er weer
ik ga niet teruglezen heb ik nog wat belangrijks gemist?
* gaat toch maar even teruglezen *quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj.. niet als je niets wil weten van heerlijke, stomende mannen onder de douche.
Sorry, vanavond zal ik je rug extra goed schrobben, ok?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:22 schreef Murmeli het volgende:
*Murmeli schoon is
sedan volgens mij ben jij tijdens het douchen nog even weggeweest om te posten? is het niet?
ik vroeg me al af wat je aan het doen was....
nieuwsgierigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* gaat toch maar even teruglezen *
Ben je blij Ado?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:27 schreef Adolecens het volgende:
En hier is het huis ook weer schoon. Beddegoed verschoond, 2 machines was gedraaid. Gezogen, de vloeren gesopt, wc schoongemaakt en voor de rest met de doek rond...![]()
Zo nog even boodschappen doen, het bier is op![]()
En verder
ik ga morgen airsoften, dus zit al vol geboektquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
trouwens weet iemand waarom kappers nou nooit goed luisteren?
Ik zeg alleen de puntjes NIET teveel eraf.... gvd bijna mn haar gehalveerd :S
maarrrrrrrrrrr het shoppen is goed gelukt ben 2 setjes, een broek een blousje en een potje haarmasker (die ik vermeld omdat die gvd duurder was dan me lief is) rijker.
Nu nog de gelegenheid om t te showen
iemand hier zonder plannen morgen???
Bier op....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je blij Ado?
Bier op? Zoveel gedronken gisteren?
air watten???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga morgen airsoften, dus zit al vol geboekt
Mijn kinderen zijn met mn moeder gaan shoppen, die kwamen net thuis met nieuwe klerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
maarrrrrrrrrrr het shoppen is goed gelukt ben 2 setjes, een broek een blousje en een potje haarmasker (die ik vermeld omdat die gvd duurder was dan me lief is) rijker.
airsoftenquote:
Nah een broek is niet interessant genoeg, ik pasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
lekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, vanavond zal ik je rug extra goed schrobben, ok?
ook al van die film verslaafden!?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn met mn moeder gaan shoppen, die kwamen net thuis met nieuwe kleren
(En wilden gelijk film kijken)
deze laat anders weinig aan de verbeelding over geloof ik zo strak is iequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah een broek is niet interessant genoeg, ik pas
Ik hoor nu fijn spongebob op de achtergrond..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ook al van die film verslaafden!?
als het aan mijn kids ligt kijken ze de hele dag door film
als ik mee ga doe ik je zachtjes bijtenquote:
omg dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoor nu fijn spongebob op de achtergrond..
Dingen aan de verbeelding overlaten is juist leukquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deze laat anders weinig aan de verbeelding over geloof ik zo strak is ie
foto ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
MANNEN het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dingen aan de verbeelding overlaten is juist leuk
Goed bezig!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:27 schreef Adolecens het volgende:
En hier is het huis ook weer schoon. Beddegoed verschoond, 2 machines was gedraaid. Gezogen, de vloeren gesopt, wc schoongemaakt en voor de rest met de doek rond...![]()
Zo nog even boodschappen doen, het bier is op![]()
En verder
Ik zelf ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omg dat is wel heel erg![]()
ik heb met je te doen
Dat is best klein en bloot enzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
MANNEN het is ook nooit goed![]()
ik wil ook best een vuilniszak aantrekken is dat beter dan?
zondag ook nog aan dan ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh had je maar geen airsoft plannen moeten maken had je t rl kunnen zien
Nou een vuilniszak met een leuk setje er onder...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
MANNEN het is ook nooit goed![]()
ik wil ook best een vuilniszak aantrekken is dat beter dan?
misschien komt dat door euh hoe heet die baas van t restaurant met die grote neusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zelf ook
En waarom heb ik zin in sex?
de combi is noet echt geslaagd
ik ook, maar dan dat ik echt NIKS te doen hebquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl, ik verveel mij.
Of naja, ik heb op zich genoeg te doen voor de studie, maar dáár heb ik dan weer geen zin in.
dealquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou een vuilniszak met een leuk setje er onder...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien komt dat door euh hoe heet die baas van t restaurant met die grote neus
die is toch zo aantrekkelijk![]()
(ik merk dat als ik pas sex gehad heb de behoefte daarna zoveel maar meer aanwezig is dan als ik een tijdje zonder zit, volgens mij heb je gewoon flink lopen rampetampen en ben je nu weer helemaal verslaafd)
ik heb ook echt NIKS te doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook, maar dan dat ik echt NIKS te doen heb
ja maar airsoften is gaafquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh had je maar geen airsoft plannen moeten maken had je t rl kunnen zien
Ja, omdat die altijd het laatste woord willen hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat die door jongens worden gesloten
sja dat hangt er natuurlijk vanaf wat je te bieden hebtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat terug natuurlijk
-----
Maar even weg, tot straks
Wat is airsoft?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb ook echt NIKS te doen
zullen we samen niksen?
(leg je ondertussen uit wat airsoften is)
en waarom nu weer net mij quotequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, omdat die altijd het laatste woord willen hebben.
En daarbij: Hoi.![]()
Ja gister nog wel een leuk setje voor je gezienquote:
uitleg staat ook hierbovenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je voor de Navy Seal of de Sas uitrusting?
(maar ff google gedaan)
Toeval, je stond op de eerste pagina.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en waarom nu weer net mij quote
ik ben ook blij met het 1 na laatste woord hoor
Maar ook hoi
oh foto?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja gister nog wel een leuk setje voor je gezien
maar als t met luchtballetjes isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uitleg staat ook hierboven
wij strijden in desert kleding
ps, zie foto in fobo
ok, toeval bestaat niet hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toeval, je stond op de eerste pagina.![]()
Ik ben opgelucht want het verslag, waarvan ik dacht dat het dinsdag af moest zijn, hoeft pas de week erná af te zijn.Nou, weer een meevallertje.
Kijk al je ongerustheid was dan toch voor nietsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toeval, je stond op de eerste pagina.![]()
Ik ben opgelucht want het verslag, waarvan ik dacht dat het dinsdag af moest zijn, hoeft pas de week erná af te zijn.Nou, weer een meevallertje.
wanneer zie je je collega weer?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik verveelde me zo dat ik de laatste astrix en obelix ben gaan kijken (met oa de stem van jim in bijrol) Toen maar overgegaan op porno.. en nu wil slapen
1. je voelt hetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als t met luchtballetjes is
hoe kan je dan zien dat iemand doodgeschoten is eigenlijk??
Morgenavond komt ie langs..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wanneer zie je je collega weer?
zou toch vrij of za?
Wou je zeggen dat het het lot was dat ik jou qoute?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, toeval bestaat niet he
maar aanvaard
morgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wanneer zie je je collega weer?
zou toch vrij of za?
neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat het het lot was dat ik jou qoute?
alleen porno gekeken ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik verveelde me zo dat ik de laatste astrix en obelix ben gaan kijken (met oa de stem van jim in bijrol) Toen maar overgegaan op porno.. en nu wil slapen
en dan ren je verder en doe je net of je niet dood bentquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1. je voelt het![]()
(loop al bijna 4 weken rond met blauwe nagel
)
2. je hoort de inslag
ik heb geen porno gemaakt hoorquote:
als ze nu wil slapen zal er wel meer zijn gebeurd... gheghequote:
dat heb ik ook altijd na pornoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:46 schreef Cuegirllie het volgende:
benieuwd hoe je daar dan achter bent gekomen..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon, ik ben eigenlijk best een net meisje
ik vind het altijd tof als het 1 januari is geweest, nieuw jaar, lekker fris gevoel, ja het zit tussen de orenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je blij Ado?
Bier op? Zoveel gedronken gisteren?
oew, ik ben nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaja! het was ook wel nodig, de laatste week niet zoveel gedaan in huisquote:
dat heb jij toch altijd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zelf ook
En waarom heb ik zin in sex?
de combi is noet echt geslaagd
waar heb je wel zin in dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl, ik verveel mij.
Of naja, ik heb op zich genoeg te doen voor de studie, maar dáár heb ik dan weer geen zin in.
is dat niet zoiets als airbrush??quote:
Hoi!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, omdat die altijd het laatste woord willen hebben.
En daarbij: Hoi.![]()
trio!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja dat hangt er natuurlijk vanaf wat je te bieden hebt
Ik geloof trouwens dat we met z 3-en onder de douche gaan...CrazyM gaat ook mee
Dat wordt spannend
*Murmeli verheugt zich
ok, ik snap het alquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat is airsoft?
Airsoft is vergelijkbaar met paintball, echter wordt er bij paintball gebruik gemaakt van verfballetjes. Bij Airsoft wordt er gebruik gemaakt van kleine plastic balletjes. Er wordt door twee teams tegen elkaar gestreden waarbij teamwork eigenlijk de belangrijkste rol zal zijn.
Airsoft is vele male realistischer dan paintball, omdat er wordt gestreden in een defensie dan wel politie outfit waarbij gebruik wordt gemaakt van een realistisch lijkend vuurwapen.
Het spel is geschikt voor zowel mannen als vrouwen en is inmiddels uitgegroeid tot een sport in diverse landen, waaronder België.
Er is ook een groeiend aantal politie en defensie diensten die airsoft replica’s gebruiken in hun training. De replica's zijn uitermate geschikt voor training doeleinden, zijn veiliger en vooral goedkoper in aanschaf en gebruik.
Vanwege de te realistisch lijkende replica's kan airsoft niet in Nederland worden gespeeld. In België (en overigens vrijwel de rest van de wereld) is airsoft wél toegestaan.
Asljeblieft
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:46 schreef Cuegirllie het volgende:
wil je ook bier voor mij meenemen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:
Verdorie; kan ik wéér naar de supermarkt
er wordt gewoon uitgegaan van fairplayquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan ren je verder en doe je net of je niet dood bent
niemand die t kan controleren
of moet je daarna strippen om je blauweplekken te showen?
in t laatste geval .... wil ik ook airsoften
Die was leukquote:
Jij houdt van blauwe plekken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan ren je verder en doe je net of je niet dood bent
niemand die t kan controleren
of moet je daarna strippen om je blauweplekken te showen?
in t laatste geval .... wil ik ook airsoften
Zal even kijken voor jequote:
dan moet je niet zoveel pm en maar t hier es volgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef Adolecens het volgende:
Zo mensen!! niet meer zo snel gaan nu, dit is ondoenlijk zo!!!![]()
ehm, weet nietquote:
die box moet ik ook nog bijwerken...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan moet je niet zoveel pm en maar t hier es volgen
je moet wel naar antwerpenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die box moet ik ook nog bijwerken...
Ja, dat zal het zijn. Ik heb er bewust voor gekozen jou te qoute, dus indd...van toeval kan je niet spreken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, weet niet
misschien wel omdat het de meest logische reactie was om te quote
Goed je best gedaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
benieuwd hoe je daar dan achter bent gekomen..
[..]
ik vind het altijd tof als het 1 januari is geweest, nieuw jaar, lekker fris gevoel, ja het zit tussen de oren
[..]
oew, ik ben nieuwsgierig!![]()
[..]
jaja! het was ook wel nodig, de laatste week niet zoveel gedaan in huis![]()
[..]
dat heb jij toch altijd?
[..]
waar heb je wel zin in dan?![]()
![]()
[..]
is dat niet zoiets als airbrush??
[..]
Hoi!![]()
[..]
trio!!![]()
[..]
ok, ik snap het al
Ik wil wel meedoen, klinkt tof!![]()
[..]CG moet ongesteld worden en heeft weer een leuke gozer op het oog
[..]
wil je ook bier voor mij meenemen?![]()
----------------
Zo mensen!! niet meer zo snel gaan nu, dit is ondoenlijk zo!!!![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je moet wel naar antwerpen
is het dichtbijzijnde
ziequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Ik heb er bewust voor gekozen jou te qoute, dus indd...van toeval kan je niet spreken.
naakte lijvenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij houdt van blauwe plekken?
Of van naakte lijven?
Of allebei?
is wel voor watjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dan maar paintball, dat doen ze hier in de buurt ook in het bos...
Erg leukquote:
dat leest best wel maf, als je alleen maar mijn reacties ziet en leest...quote:
Ik zou het leuk willen vinden, maar ik kan het nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
naakte lijven
(ikzelf verstop me tijdens t spel in de struiken, ben ik gegarandeerd dat ik geen blauwe plekken oploop en uiteindelijk de enige 'overlevende' ben
(echt zou ik vast fanatiek meespelen vind zo'n dingen wel leuk om te doen)
wij spelen indoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
naakte lijven
(ikzelf verstop me tijdens t spel in de struiken, ben ik gegarandeerd dat ik geen blauwe plekken oploop en uiteindelijk de enige 'overlevende' ben
(echt zou ik vast fanatiek meespelen vind zo'n dingen wel leuk om te doen)
Jeeej.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Erg leuk
Af en toe wat van die zinspelingen.. toch laten merken dat er iets is zeg maar. En na de gebruikelijke 3 zoenen op de wang om 12 uur.. Toch maar elkaar gezoend. En zo de avond doorgebracht.
Heel eventjes nog vuurwerk gekeken, maar hij vond het vuurwerk binnen interessanter![]()
En omdat ik dus ongesteld ben.. voornamelijk gezoend en verder weinig. en zaterdagavond komt ie weer
heeft toch niets met kunnen te maken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het leuk willen vinden, maar ik kan het niet
Echt niet
Iemand mee naar de sauna?
Kun je ook naakte lijven zien, met minder blauwe plekken
Best irritantquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd na porno
Daarom, anders wordt een briljante opmerking misschien genegeerd en dat is soms best irritant.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ziegee ntoeval
maar vind wel aardig hoor
heb ik het niks voor niks gezegd
quote:
Met die kou van nu is binnen spelen sowieso beter.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij spelen indoor
is nog gaver dan buiten (volgens de pro's dan)
gewoon even in je blootje een rondje rondom je huis lopen, gaat je moeheid vanzelf over nuquote:
ik heb net een halve doos negerzoenen naar binnen gewerkt heb nuquote:
Ik heb ooit gelaserquest (ja, ik weeet het, dat is andersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heeft toch niets met kunnen te maken?
gewoon als een gek met een geweer rondrennen, kan iedereen
nee, het is een kant en klare, kwartiertje in de oven en klaar...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb net een halve doos negerzoenen naar binnen gewerkt heb nuneigingen
wat ben ik toch altijd heerlijk gezond en kook ik goed voor mezelf als de kids weg zijn.
(moet die quich 2,5 uur in de oven, dan red ik t net om mee te eten)
Waar woon je?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb net een halve doos negerzoenen naar binnen gewerkt heb nuneigingen
wat ben ik toch altijd heerlijk gezond en kook ik goed voor mezelf als de kids weg zijn.
(moet die quich 2,5 uur in de oven, dan red ik t net om mee te eten)
ik ben al overgestapt op de bank..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gewoon even in je blootje een rondje rondom je huis lopen, gaat je moeheid vanzelf over nu
-160? Je bent 160x "dood" gegaan?!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelaserquest (ja, ik weeet het, dat is anders) en ik kreeg een kaartje om het nog eens te proberen omdat ik -160 punten had
vond je het wel leuk?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelaserquest (ja, ik weeet het, dat is anders) en ik kreeg een kaartje om het nog eens te proberen omdat ik -160 punten had
maar dus porno in je 1tje gekekenquote:
Hoe kan je minpunten halen dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
-160? Je bent 160x "dood" gegaan?!
Yup.. zo vreemd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dus porno in je 1tje gekeken
na het porno wil ik nooit gelijk slapen ...
Neequote:
ehm, denk nog maar een keerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heeft toch niets met kunnen te maken?
gewoon als een gek met een geweer rondrennen, kan iedereen
en hoeveel keer ben je dan in de tussentijd klaar gekomenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup.. zo vreemd?
Ik wel.. dan ben ik moe
1x is genoeg danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en hoeveel keer ben je dan in de tussentijd klaar gekomen
Ik trek het tempo ook niet meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 17:02 schreef Murmeli het volgende:
Nou ik kan het niet meer volgen hier, tgaat ook zo snel
ik ga even rose halen met mijn bezoek.
dahaaag fijne avond allemaal xxx
alleen auto en ik komen toch uit tilburg topic (en teganquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef Croupouque het volgende:
De Singles- en Tilburgtopics kennen zo te zien nogal wat overeenkomsten, er zal hier toch niet iets in de lucht hangen?
Och, nadat je het had afgesproken en het hier op Fok had gezet, had iedereen gelijk van die ideeën dat het vast een succes wordt (om het zo samen te vatten) dus in dat opzicht, hoezeer is het een verrassing.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
Vooral toch wel verrassend enzo haha
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef Murmeli het volgende:
Nou ik kan het niet meer volgen hier, tgaat ook zo snel
ik ga even rose halen met mijn bezoek.
dahaaag fijne avond allemaal xxx
nee hoor, maar misschien dat er nog iemand mee keekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup.. zo vreemd?
Ik wel.. dan ben ik moe
maar het KAN wel!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, denk nog maar een keer
als je als een gek rond rent wordt je vanuit 10kanten beschoten
Zoals ik zei.. bezoek komt pas morgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, maar misschien dat er nog iemand mee keek
yep kom langs je als ik me niet vergis hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha, kun je me de volgende keer oppikken
Luistert RZ vooral naar jouw verhalen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Erg leuk
Af en toe wat van die zinspelingen.. toch laten merken dat er iets is zeg maar. En na de gebruikelijke 3 zoenen op de wang om 12 uur.. Toch maar elkaar gezoend. En zo de avond doorgebracht.
Heel eventjes nog vuurwerk gekeken, maar hij vond het vuurwerk binnen interessanter![]()
En omdat ik dus ongesteld ben.. voornamelijk gezoend en verder weinig. en zaterdagavond komt ie weer
Valt allemaal wel mee. Je krijgt verschillend aantal minpunten voor verschillende plaatsen. Dus je bent niet 160 keer geraaktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee
Ik was echt TE slecht.
Ik heb weinig problemen met niet de beste zijn, maar dit was echt extreem, ik schaamde me dood
ongeveer in elk gevalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yep kom langs je als ik me niet vergis he
Huh.. hoezo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Luistert RZ vooral naar jouw verhalen?
Kan, kan altijdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar het KAN wel!
ikzelf ben dan heel fanatiek juist, met lasergamen win ik eigenlijk bijna altijd.
nee, dat weet ik, maar ik heb ook zelf echt helemaal niemand geraaktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Je krijgt verschillend aantal minpunten voor verschillende plaatsen. Dus je bent niet 160 keer geraakt
gezelligquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals ik zei.. bezoek komt pas morgen
Kon je weer niet wachten tot morgenquote:
Vast goed.. niet leuk, maar wel goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik ben gewoon nog steeds verkouden en mijn neus zit nog semi-vol.![]()
Straks lessen in de avond...ben benieuwd hoe dat gaat.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat weet ik, maar ik heb ook zelf echt helemaal niemand geraakt
Heel dat trauma weer opgerakeld nu
..maar wachten waarmee? of ben ik nu raar dat ik het niet snapquote:
ik denk klaarkomen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
..maar wachten waarmee? of ben ik nu raar dat ik het niet snap
ik heb zin in sexquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yep kom langs je als ik me niet vergis he
Dat gaat toch wel lukken. Heb je al veel 's avonds gereden?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik ben gewoon nog steeds verkouden en mijn neus zit nog semi-vol.![]()
Straks lessen in de avond...ben benieuwd hoe dat gaat.
Owja, dat kan natuurlijk.quote:
Dan zat je vest vast niet goed aangeslotenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, dat weet ik, maar ik heb ook zelf echt helemaal niemand geraakt
Heel dat trauma weer opgerakeld nu![]()
Een sb?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tssssssss je bent niet de enige
niet zeuren en anders een sb bellen
Misschien dat ik in het donker juist beter leer kijken. Want overdag kijk ik nog steeds niet goed op de weg en als ik niet weet hoe de weg gaat zeg maar ("ff kijken hoe dat hier zit") dan stop ik altijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vast goed.. niet leuk, maar wel goed
En die verkoudheid.. effe doorzetten meis
dat is jouw probleemquote:
MLIquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef MLI het volgende:
Ik ben vannacht ziek wakker geworden. Buikgriep. God, wat voel ik me fucked up.
mijn verkoudheid is er ook al bijna 3 wekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien dat ik in het donker juist beter leer kijken. Want overdag kijk ik nog steeds niet goed op de weg en als ik niet weet hoe de weg gaat zeg maar ("ff kijken hoe dat hier zit") dan stop ik altijd.![]()
En in donker ga je je juist meer focussen...dus ja.
Ik snap eigenlijk niet dat ik nog steeds niet goed kijk...of de fiets kijk ik altijd heel goed rond enzo dus in mijn auto moet dat juist nog meer. Hm...typisch.![]()
Enne, ik moet indd. heel ff doorzetten. Ik haaaat verkouden zijn en meestal is het zo voorbij maar nu duurt het al sinds zondag.
Ja ik dacht ook al een SB?quote:
moet je die wel hebbenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:08 schreef mrbox het volgende:
Ik rij 10x liever in de avond dan overdag eigenlijk...
Ja dat is waar ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja, dat kan natuurlijk.
Maar waarom zou ik als het evt ook beide dagen kan
Beterschap meis, het heerst een beetjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef MLI het volgende:
Ja dat helpt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn verkoudheid is er ook al bijna 3 weken
haha, lukt me prima hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je jezelf niet goed kunt vermaken..
Ik vind savonds rijden heel irritant door die lichten. Maar het is wel goed dat je gaat lessen savondsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien dat ik in het donker juist beter leer kijken. Want overdag kijk ik nog steeds niet goed op de weg en als ik niet weet hoe de weg gaat zeg maar ("ff kijken hoe dat hier zit") dan stop ik altijd.![]()
Ik snap eigenlijk niet dat ik nog steeds niet goed kijk...of de fiets kijk ik altijd heel goed rond enzo dus in mijn auto moet dat juist nog meer. Hm...typisch.![]()
Enne, ik moet indd. heel ff doorzetten. Ik haaaat verkouden zijn en meestal is het zo voorbij maar nu duurt het al sinds zondag.
ja maar probleem is: ik ga gewoon met -8 nog fietsenquote:
Klinkt ook leukerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Hier is fuckbuddy wat algemeen geaccepteerder.
verkeerd gedipt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef MLI het volgende:
In het donker rijden is toch anders an overdag. Ik hoop voor dat in het donker rijden beter gaat en je beter leert kijken. Want kijken is erg belangrijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja ik kom uit het zuiden dat zal het zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Hier is fuckbuddy wat algemeen geaccepteerder.
quote:
Nope, kan het ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 17:13 schreef MNR het volgende:
Concept sb, ben ik vanaf gestapt. Ik vind het prima dat anderen dat doen, en ik ben zelfs jaloers dat zij zo makkelijk lust kunnen onderscheiden van, maar zelf kan ik dat niet... en dan is de kater erna groter.
Hoe zit dat met jullie?
Als dat maar goed gaat dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom?
Enne Tijnbrein, heb nog nooit 's avonds gereden, dit is de eerste keer. En als mijn rij-instructeur dat vertrouwd, dan ik ook wel.
Toch jammer dat ik de kindjes weer heb danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik kom uit het zuiden dat zal het zijn
een FB dan ook prima
en anders belt ie mij maar
Ja lichten..maar overdag is ook irritant door dat heerlijke winterzonnetje wat steeds in mijn gezicht schijnt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind savonds rijden heel irritant door die lichten. Maar het is wel goed dat je gaat lessen savondsdat heb ik nooit gehad.. en nu kun je er mooi aan wennen en er zit nog altijd iemand naast
Miss moet je even goed ziek worden..En hopelijk is het sneller voorbij
geen probleem mee. prima onderscheid te maken en ze nooit te dicht bij huis zoeken, dan is de drempel te laag, wel open en eerlijk naar elkaar toe blijven, anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef MNR het volgende:
Concept sb, ben ik vanaf gestapt. Ik vind het prima dat anderen dat doen, en ik ben zelfs jaloers dat zij zo makkelijk lust kunnen onderscheiden van, maar zelf kan ik dat niet... en dan is de kater erna groter.
Hoe zit dat met jullie?
Door de lampen, kan ik het wat beter inschatten en je hebt nooit last van laaghangende zonquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom?
Enne Tijnbrein, heb nog nooit 's avonds gereden, dit is de eerste keer. En als mijn rij-instructeur dat vertrouwd, dan ik ook wel.
ik heb er geen moeite mee die 2 te onderscheiden maar heb wel moeite als de ander dat dan niet kan....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef MNR het volgende:
Hoe zit dat met jullie?
Inderdaad. Ideaal is het danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
geen probleem mee. prima onderscheid te maken en ze nooit te dicht bij huis zoeken, dan is de drempel te laag, wel open en eerlijk naar elkaar toe blijven, anders werkt het niet.
Heb je dan nooit dat je op een gegeven moment gevoelens krijgt voor iemand? Of dat je het vervelend vindt dat die ander ook gewoon met anderen sext?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
geen probleem mee. prima onderscheid te maken en ze nooit te dicht bij huis zoeken, dan is de drempel te laag, wel open en eerlijk naar elkaar toe blijven, anders werkt het niet.
Weet ik, daarom hebben blinden zelden een rijbewijs.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het donker rijden is toch anders an overdag. Ik hoop voor dat in het donker rijden beter gaat en je beter leert kijken. Want kijken is erg belangrijk.
Als één van de twee gevoelens krijgt moet je stoppen, maar je moet van tevoren al duidelijke afspraken maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je dan nooit dat je op een gegeven moment gevoelens krijgt voor iemand? Of dat je het vervelend vindt dat die ander ook gewoon met anderen sext?
Hehe, jij bent ook zo heerlijk eerlijk he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Duimelot het volgende:
ik heb er geen moeite mee die 2 te onderscheiden maar heb wel moeite als de ander dat dan niet kan....
maar toch besloten om voorlopig zonder te doen, ik ben niet zo goed in doseren zeg maar en als ik er eenmaal aan begin dan neuk ik er gewoon teveel op los en dat staat me dan ergens toch tegen.
Dus dan maar gewoon helemaal niet.
Vooruit denken en anticiperen op het verkeer vind ik toch wat belangrijker. of valt dat bij jou ook onder de noemer kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het donker rijden is toch anders an overdag. Ik hoop voor dat in het donker rijden beter gaat en je beter leert kijken. Want kijken is erg belangrijk.
of 1 vastequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee die 2 te onderscheiden maar heb wel moeite als de ander dat dan niet kan....
maar toch besloten om voorlopig zonder te doen, ik ben niet zo goed in doseren zeg maar en als ik er eenmaal aan begin dan neuk ik er gewoon teveel op los en dat staat me dan ergens toch tegen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
Ado!
Er is net bijna een audi tegen mij opgebotst
ok, dan gaan we alleen een hapje eten en kijk ik wel hoe jij en JB je vermakenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:
Okay, fair enoughquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
Als één van de twee gevoelens krijgt moet je stoppen, maar je moet van tevoren al duidelijke afspraken maken.
En wat dat tweede betreft; ik zou dat vervelend vinden, maar gelukkig heb ik een bepaalde deal met de mijne
zonder te kijken valt er weinig te anticiperenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vooruit denken en anticiperen op het verkeer vind ik toch wat belangrijker. of valt dat bij jou ook onder de noemer kijken
Nee, want het was een lelijke oude bakquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]Je hebt als schadevergoeding en tegemoetkoming in de psychische zorg toch wel de auto in beslag genomen??
[..]
maar als je dan gaat afspreken dat je alleen met elkaar sex hebt dan kan je net zo goed kijken of er niet ook een relatie inzit ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als één van de twee gevoelens krijgt moet je stoppen, maar je moet van tevoren al duidelijke afspraken maken.
En wat dat tweede betreft; ik zou dat vervelend vinden, maar gelukkig heb ik een bepaalde deal met de mijne
Dat ervaar ik dan ook zo. Grappig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef Duimelot het volgende:
lijkt me nou niks als ik een sb/ fb zou hebben en ik zou niet meer met een ander 'mogen'
voel ik me toch in een soort van relatie gestopt ofzo.
Ik zou het zelf heel vreemd vinden om een sex buddy te hebben en ook nog iemand daarnaast ..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als je dan gaat afspreken dat je alleen met elkaar sex hebt dan kan je net zo goed kijken of er niet ook een relatie inzit ofzo.
lijkt me nou niks als ik een sb/ fb zou hebben en ik zou niet meer met een ander 'mogen'
voel ik me toch in een soort van relatie gestopt ofzo.
Wat doe ik tijdens jullie etentje?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef Adolecens het volgende:
ok, dan gaan we alleen een hapje eten en kijk ik wel hoe jij en JB je vermaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |