die vind ik nou helemaal niks, om van het gare decor maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm Vicarious en Schism lukken me wel op expert, maar ik ga steeds kapot op Parabola.
thanks voor de tip, ik ga ook veel te weinig in de store kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef LeonH het volgende:
vanaf vandaag een weekje gratis 2 liedjes van Bruce Springsteen te downloaden!
Dat decor is maf inderdaad, maar Vicarious is tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
die vind ik nou helemaal niks, om van het gare decor maar te zwijgen.
Vicarious en Schism lukken me nu aardig op bas + zingen op expert. Maar echt fantastische scores krijg ik niet...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat decor is maf inderdaad, maar Vicarious is tof.
best tricky op Hard...amper 3 sterren...maar wel een fijn nummer, maar hadden ze nou niet ff The Boss kunnen namaken...telkens zo'n rare gast waar die stem van Bruce niet bij past.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
thanks voor de tip, ik ga ook veel te weinig in de store kijken.
Born to run.![]()
![]()
5 februari, maar vind die tracklist niet zo boeiend voor mij moet ik eerlijk toegevenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:24 schreef StupidByNature het volgende:
Rock Band 2 kwam voor de PS3 toch pas in de eerste week van februari uit, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |