Hardware beter?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:18 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen, GH:World Tour, of Rock Band 2. Ik weet dat de hardware van GH:WT beter is, maar de tracklist van Rock Band is weer beter dan GH... Moelijke keuze...Iemand die me kan helpen?
even voor de zekerheid dit quoten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hardware beter?
Als je alle reviews bij elkaar doet kom je uit op, gitaar beter van GH, drumstel beter van RB2.
Tja ik heb ze alle 2, en ik vind echt geen reet aan GH, voelt zo erg outdated, is zo sloom, liedjes zijn repetitief, geluid is slecht.
Rock Band 2 kan je blijven spelen, echt heel veel liedjes (heel veel) (nee ik meen het heel veel) dus ik zou voor Rock Band 2 gaan, en dan Rock Band 1 ergens lenen ofzo, dan begin je al met 160 liedjes. Je kan dan altijd nog GH los kopen indien je RB2 niets aan vind.
Dan weet ik genoegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hardware beter?
Als je alle reviews bij elkaar doet kom je uit op, gitaar beter van GH, drumstel beter van RB2.
Tja ik heb ze alle 2, en ik vind echt geen reet aan GH, voelt zo erg outdated, is zo sloom, liedjes zijn repetitief, geluid is slecht.
Rock Band 2 kan je blijven spelen, echt heel veel liedjes (heel veel) (nee ik meen het heel veel) dus ik zou voor Rock Band 2 gaan, en dan Rock Band 1 ergens lenen ofzo, dan begin je al met 160 liedjes. Je kan dan altijd nog GH los kopen indien je RB2 niets aan vind.
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef Misanthropist het volgende:
Zijn de GH-gitaren trouwens compatible met RB (op de PS3)?
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef Misanthropist het volgende:
Zijn de GH-gitaren trouwens compatible met RB (op de PS3)?
tofquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik stream regelmatig guitar hero
http://en.justin.tv/derium
Als het op dezelfde console is wel, lijkt me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:03 schreef porsche1 het volgende:
kan ik met de gitaar van world tour, ook gh 1 spelen?
Weet het niet zeker, maar lijkt me wel. Je hebt bij alle consoles (of PC) de keuze of je zonder gitaar, met gitaar of bij World Tour de hele band pack koopt. Keuze zat dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef porsche1 het volgende:
krijg je bij de pc er ook een gitaar bij?
is het hele band pakket, nou met alle games en microfoon, gitaar en drumstel?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar lijkt me wel. Je hebt bij alle consoles (of PC) de keuze of je zonder gitaar, met gitaar of bij World Tour de hele band pack koopt. Keuze zat dus
Guitar Hero World Tour (Game)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
is het hele band pakket, nou met alle games en microfoon, gitaar en drumstel?
ik wil waars. op ps2 kopen, kank dan best hele paket of only gitaar doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Guitar Hero World Tour (Game)
Microfoon
Gitaar
Drumstel
En ik kreeg er nog een gitaar bij om 1 of andere reden (bij bartsmit besteld) weet niet of dat fout is gegaan of dat ik hem heb gekregen om als bass gitaar te gebruiken.
World Tour is nog niet beschikbaar voor de PC trouwens, maar komt als het goed is wel. Hij schijnt al rated te zijn door dat bedrijf wat games rate.
Ligt eraan waar je van houdt, en of je het met meerdere personen gaat spelen. Ik zelf vindt alles leuk aan de hele band pack. Gitaar, zingen en drummen is allemaal leuk. En denk dat het spel wel meer replay-value heeft zo. Enige nadeel is dat het erg duur is. 190 euro ongeveer. Zelf maar goed over nadenken. Met alleen gitaar is het rond de 70/80 euro dacht ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik wil waars. op ps2 kopen, kank dan best hele paket of only gitaar doen?
ik moet het eerst nog kijken bij een vriend of ik het leuk vind, komen de drum en mig ook nog los op de markt?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt, en of je het met meerdere personen gaat spelen. Ik zelf vindt alles leuk aan de hele band pack. Gitaar, zingen en drummen is allemaal leuk. En denk dat het spel wel meer replay-value heeft zo. Enige nadeel is dat het erg duur is. 190 euro ongeveer. Zelf maar goed over nadenken. Met alleen gitaar is het rond de 70/80 euro dacht ik.
Deze of volgende maand hopelijk ja. Veel van je vragen staan ook in de OP trouwensquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik moet het eerst nog kijken bij een vriend of ik het leuk vind, komen de drum en mig ook nog los op de markt?
okay, bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Deze of volgende maand hopelijk ja. Veel van je vragen staan ook in de OP trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |