abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64579752
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja daar denk je misschien wel helemaal niet aan als je dit bij je vrienden ziet gebeuren en je waarschijnlijk gedronken hebt.
Dat dus.
Ik geloof niet dat iemand op dat moment nog helder kan denken.
pi_64579753
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nieuws is nieuws.

Sommige mensen quoten ook wel eens uit de nrc en dan ga ik ook niet moeilijk doen over die bron.
ja ok maar ondertussen zijn er al genoeg getuigenverklaringen die je kan quoten, of nieuws van vandaag uit ad.nl of telegraaf, maar je kiest bewust voor de oude berichten die lekker opruiend zijn, das gewoon foute nieuwsverstrekking. Combineer dan lekker wat recente artikelen, aan de hand van die getuigenverklaringen is het al meer dan duidelijk dat het zaakje stinkt. Maar wat jij nu doet is echt maar één kant belichten en gewoon je eigen gebeurtenissen fabriceren aan de hand van geselecteerde nieuws-items.
pi_64579762
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zou niet over het spoor gaan lopen in ieder geval.
Alsof je de marathon moet lopen..
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 15:15:16 #64
236264 crew  capricia
pi_64579770
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

persoonlijke aanvallen lokken persoonlijke antwoorden uit. zo goed heb je niet gelezen in het eerste topic geloof ik.
Vind het eigenlijk gewoon storend in dit topic.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64579771
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Dat bedoelen ze met context. Hij liep blijkbaar niet zomaar over het spoor. Het is ook niet normaal om over het spoor te lopen, maar soms zijn situaties zodanig dat je dingen doet die niet "normaal" zijn.
Deze jongen, voor zover ik heb gelezen, liep niet zomaar over het spoor. Er was een situatie ontstaan waardoor hij het nodig achte om op het spoor te lopen, kan me daar best wel iets bij voorstellen. Ik kan me ook wel bedenken dat de jongen gedacht heeft: Kut, nu moet ik het spoor op, dat is levensgevaarlijk, maar ik moet mijn vriend/kennis helpen voordat er een trein aankomt en hem aanrijdt.
Je kan het ook als een soort reddingsactie van hem zien. Omdat jij net zo min weet wat er aan de hand is, vind ik jouw reacties hier in beide topics opruiend, net zoals de posts waar bij voorbaat de wijzende vingers richting de buitenlanders gewezen wordt.
hulde voor deze reactie
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:16:28 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64579815
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk gewoon storend in dit topic.
zeg dat lekker tegen sch, die begon. maar nee, omdat hij net als jij denkt is het fijn om selectief te lezen he!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64579826
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

ja ok maar ondertussen zijn er al genoeg getuigenverklaringen die je kan quoten, of nieuws van vandaag uit ad.nl of telegraaf, maar je kiest bewust voor de oude berichten die lekker opruiend zijn, das gewoon foute nieuwsverstrekking. Combineer dan lekker wat recente artikelen, aan de hand van die getuigenverklaringen is het al meer dan duidelijk dat het zaakje stinkt. Maar wat jij nu doet is echt maar één kant belichten en gewoon je eigen gebeurtenissen fabriceren aan de hand van geselecteerde nieuws-items.
Getuigen verklaringen in dit stadium zeggen mij helemaal niks, want misschien waren die getuigen wel vrienden van die marokkanen, of bang voor hun of waren ze gewoon helemaal naar de klote en weten ze eigenlijk niets meer, terwijl ze het denken te weten etc etc.

Er moet gewoon een heel groot onderzoek komen naar dit gebeuren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64579850
quote:

[..]

Dat bedoelen ze met context. Hij liep blijkbaar niet zomaar over het spoor. Het is ook niet normaal om over het spoor te lopen, maar soms zijn situaties zodanig dat je dingen doet die niet "normaal" zijn.
Deze jongen, voor zover ik heb gelezen, liep niet zomaar over het spoor. Er was een situatie ontstaan waardoor hij het nodig achte om op het spoor te lopen, kan me daar best wel iets bij voorstellen. Ik kan me ook wel bedenken dat de jongen gedacht heeft: Kut, nu moet ik het spoor op, dat is levensgevaarlijk, maar ik moet mijn vriend/kennis helpen voordat er een trein aankomt en hem aanrijdt.

Je kan het ook als een soort reddingsactie van hem zien. Omdat jij net zo min weet wat er aan de hand is, vind ik jouw reacties hier in beide topics opruiend, net zoals de posts waar bij voorbaat de wijzende vingers richting de buitenlanders gewezen wordt.
Dit bedoel ik..
pi_64579859
quote:

[..]

My thoughts exactly.

Je bent ook gewoon een walgelijk ventje SCH. Je probeert met man en macht ervoor te zorgen dat die Marokkaantjes niet de schuld krijgen, maar die jongen zelf.
pi_64579867
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:10 schreef SCH het volgende:

[..]

die doet er toch helemaal niet toe? Je loopt gewoon niet het spoor op, dat is een soort suicide. Ongelooflijk als je dat ook nog goedpraat. je ziet toch wat er van is gekomen.
In NORMALE omstandigheden niet nee, maar als je al heel de avond aan t zuipen bent, dan denk je al wat minder helden, en als dan vrienden van je half dood geslagen worden (wat dat denk je lijkt me als mocro's met stenen tekeer ziet gaan) dan kan ik me voorstellen dat je als impuls zsm wil helpen, en dan het spoor op springt. Niet handig, niet slim, geen moordzaak maar toch op zn minst uitlokking of whatever...

Om nu net te doen alsof die jongen zooo dom is en zelfmoord pleegt gaat ook te ver, dat het niet slim is staat voorop, maar ik denk dat niemand hier nu zo kan vertellen wat ze zelf in zo'n situatie zouden doen
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 15:18:26 #71
236264 crew  capricia
pi_64579870
Al met al zijn de betreffende 2 jongens dus niet door een stelletje Marokkanen het spoor opgeduwd, of opgejaagd.
Zover is wel duidelijk.
Ze zjin uit eigen beweging het spoor opgegaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64579898
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:18 schreef capricia het volgende:
Al met al zijn de betreffende 2 jongens dus niet door een stelletje Marokkanen het spoor opgeduwd, of opgejaagd.
Zover is wel duidelijk.
Maar de uiteindelijke oorzaak is dus dat groepje marokkanen ...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_64579900
quote:
Zover is wel duidelijk.
Dat klopt.
Ik denk zelf dat ze nooit het spoor opgelopen waren als er geen vechtpartij was.
pi_64579907
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Getuigen verklaringen in dit stadium zeggen mij helemaal niks, want misschien waren die getuigen wel vrienden van die marokkanen, of bang voor hun of waren ze gewoon helemaal naar de klote en weten ze eigenlijk niets meer, terwijl ze het denken te weten etc etc.

Er moet gewoon een heel groot onderzoek komen naar dit gebeuren.
De getuigenverklaringen zijn voornamelijk van Nederlanders en ondersteunen alleen maar dat nieuwsgeving stinkt, en die mocro's wel degelijk enige schuld hadden, maar het siert je meer als je de mensen dat zelf laat uitvogelen aan de hand van beide kanten van het verhaal (dus nieuwsartikelen en getuigenverklaringen), dan op deze goedkope manier met wat rellende artikelen
pi_64579921
quote:

[..]

Het waren geen vrienden of kennissen die hij te hulp schoot, want hij was met een vriendengroep uit Oegstgeest, dus al die mensen stonden op hetzelfde perron.

Het verhaal is dat die jongens uit Oegstgeest totaal onbekende mensen wilden gaan helpen op het perron aan de overkant en dat die jongens uit Oegstgeest heel roekeloos zonder te kijken het spoor overstaken om totaal onbekende mensen te helpen.

Ik vind dit verhaal totaal ongeloofwaardig, maar dit is wel de officiele lezing tot nu toe.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64579929
quote:
Zover is wel duidelijk.
De aanleiding was ws wel dat groepje Marokkanen.
pi_64579938
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef sjimz het volgende:
Tragisch ongeval.
Niet echt. Dit had heel simpel voorkomen kunnen worden, als die jongeren niet elke keer weer zo nodig ruzie moeten zoeken.
pi_64579943
quote:
Zover is wel duidelijk.
Klopt, geheel vrijwillig. Ze wilden de goudeerlijke knapen die onze perrons wilden vrijwaren van Bulgaarse gelukszoekers trakteren op een warme kop soep en toen zagen ze helaas een Intercity over het hoofd. Stom!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 15:20:49 #79
236264 crew  capricia
pi_64579949
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen.
Over die Bulgaren hoor ik ook niets meer. En die jongen die met die steen afgetuigd is, is ook verdwenen.
Blijven nog veel open eindjes aan zitten. Waar zijn die Marokkanen nu? Zijn ze allemaal opgepakt? Geen idee..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64579957
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:20 schreef Disorder het volgende:

[..]

Niet echt. Dit had heel simpel voorkomen kunnen worden, als die jongeren niet elke keer weer zo nodig ruzie moeten zoeken.
Dan kan het nog wel een tragisch ongeval zijn toch?
pi_64579962
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Je gaat ook niet over de snelweg lopen, ook niet in een context. Is altijd gevaarlijk, is ook verboden. NIet doen en ook een beetje eigen schuld........
Jij bent gewoon een domme, kortzichtige, geitenwollensokken Friesk.

Alsof jij bekend bent met bepaalde problematiek omtrent allochtonen (Marokkanen).
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 15:22:57 #82
236264 crew  capricia
pi_64580032
Er is ook op het spoor gevochten lees ik. En iedereen is op tijd van het spoor afgegaan, alleen die 2 jongens niet. Misschien waren ze al gewond?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64580038
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vind de OP prima zo, want er wordt veel te geheimzinnig over dit gebeuren gedaan, dus dan is goed voor het evenwicht om ook een scherp artikel in de OP te plaatsen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:23:39 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64580055
quote:

[..]

plus een flinke hoeveelheid alkohol natuurlijk, en groepsdynamiek... als er eentje springt...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64580065
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef capricia het volgende:
Er is ook op het spoor gevochten lees ik. En iedereen is op tijd van het spoor afgegaan, alleen die 2 jongens niet. Misschien waren ze al gewond?
Kan ook, ik hoop echt dat de politie alles uit gaat zoeken maar ben bang dat ze het op een ongeluk houden..
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 15:24:28 #86
236264 crew  capricia
pi_64580081
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef Re het volgende:

[..]

plus een flinke hoeveelheid alkohol natuurlijk, en groepsdynamiek... als er eentje springt...
Ja, alcohol zal wel meegespeeld hebben. Is geen excuus natuurlijk...
Tragisch blijft het.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64580123
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan kan het nog wel een tragisch ongeval zijn toch?
Het is bekend dat er een bende Marokkanen bij dit gebeuren is betrokken en jij durft met de vage informatie die wij tot nu toe hebben, meteen te stellen dat dit een tragisch ongeval is
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:26:31 #88
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64580148
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef MouzurX het volgende:

[..]

de oorzaak is een intercity die met 130 km/u over hem heen is gedenderd... althans daar is hij dood aan gegaan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64580171
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is bekend dat er een bende Marokkanen bij dit gebeuren is betrokken en jij durft met de vage informatie die wij tot nu toe hebben, meteen te stellen dat dit een tragisch ongeval is
Ja, ik noem een steekpartij ook een tragisch ongeval.
Misschien een verkeerde woordkeuze van mij?
pi_64580172
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:26 schreef Re het volgende:

[..]

de oorzaak is een intercity die met 130 km/u over hem heen is gedenderd... althans daar is hij dood aan gegaan
Klopt, maar de aanleiding is die vechtpartij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')