Een verkapte "Je hebt ook hooligans"-bagatellisering.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, zoveel mensen beginnen vaak een ruzie. Dat is neit afhankelijk van hun paspoort of afkomst.
Wat heb je toch een raar wereldbeeldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dan waren er allang een paar auto's in de fik gegaan ws en was de politiek nu in rep en roer.
En toch is het waar. Jij was er niet bij, dus doe aub niet zo zielig net als de politie "een ongeval" YEAH RIGHT.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een rijke fantasie heb je toch. Een bende gewapende Marokkanen ook meteen
in deze situatie gaan roepen dat het niet slim is...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe even normaal klojo. Ga je dat aanmoedigen dan???????
Dat is toch grappig van die fles tabasco, ik had er namelijk nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:03 schreef testx het volgende:
[..]
ey, gast....vind je wel grappig of, vieze kankerjood....net als die andere laffe kanker bitches hier op fok die grote praat hebben over marokanan kom maar pm dan kk bitch ik w8 op je om je kankerhart te stoppen...kk racisten....jullie kunnen niks joh
Er is maar 1 dood. Die zonodig over het spoor moest lopen. De held.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef farseer het volgende:
[..]
En toch is het waar. Jij was er niet bij, dus doe aub niet zo zielig net als de politie "een ongeval" YEAH RIGHT.
Door figuren zoals jij gaat dit soort zooi gewoon door. Want er is toch niks aan de hand? Nee hoor, owja er zijn 2 onschuldige jongens de dood in gejaagd. Toch blijf jij zielig doen.
Waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef farseer het volgende:
[..]
En toch is het waar. Jij was er niet bij, dus doe aub niet zo zielig net als de politie "een ongeval" YEAH RIGHT.
Door figuren zoals jij gaat dit soort zooi gewoon door. Want er is toch niks aan de hand? Nee hoor, owja er zijn 2 onschuldige jongens de dood in gejaagd. Toch blijf jij zielig doen.
Aha, de albekende vredelievende oplossingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:03 schreef testx het volgende:
[..]
ey, gast....vind je wel grappig of, vieze kankerjood....net als die andere laffe kanker bitches hier op fok die grote praat hebben over marokanan kom maar pm dan kk bitch ik w8 op je om je kankerhart te stoppen...kk racisten....jullie kunnen niks joh
Eh? Ja. Dat is toch nog eens extra duidelijk dat het niet slim is. Ik lees hier van nogal wat mensen die het redel;ijk normaal lijken te vinden dat je over het spoor loopt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in deze situatie gaan roepen dat het niet slim is...
Toch blijft het een domme actie. Je ziet wat er van gekomen is...quote:
Ga 's context lezen dan. Simpele.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is maar 1 dood. Die zonodig over het spoor moest lopen. De held.
Nieuws is nieuws.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind ook dat als die mocro's er bij betrokken waren ze gepast (en zwaar) gestraft moeten worden, maar om nou artikelen uit Het Laatste Nieuws (nog erger dan de telegraaf) in de OP te gaan gooien terwijl er ook megaveel Nederlands nieuws over is, gaat wel erg ver imho
Als dit hele verhaal er niet achter zou zitten zou het dom zijn, in dit geval van wat ik gelezen heb kan ik het niet dom noemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Toch blijft het een domme actie. Je ziet wat er van gekomen is...
Waarom speel jij het zovaak op de man, als ik vragen mag?quote:
Jij zou lekker blijven staan als je vriend of broer door zo'n barbaar met een steen op z'n kop werd geslagenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is maar 1 dood. Die zonodig over het spoor moest lopen. De held.
Dat dus..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij zou lekker blijven staan als je vriend of broer door zo'n barbaar met een steen op z'n kop werd geslagen.
Waar lees je dat, dat zijn broer erbij betrokken is?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij zou lekker blijven staan als je vriend of broer door zo'n barbaar met een steen op z'n kop werd geslagen.
die doet er toch helemaal niet toe? Je loopt gewoon niet het spoor op, dat is een soort suicide. Ongelooflijk als je dat ook nog goedpraat. je ziet toch wat er van is gekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |