Volgens mij is het de bedoeling een object weg te schieten. En dan heul ver.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef Opperkwal het volgende:
Die mensen zijn zo simpel he, uren naar het zelfde geknal luisteren op dezelfde plek.
Er zijn genoeg mensen die 't zonder doen, dus het kan blijkbaar best. Steek dan gewoon een rotje af zonder gehoorbescherming, het effect is hetzelfdequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef Biogarde het volgende:
Enig idee wat voor een klap dat geeft?
200 keer dezelfde klap trek je echt niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die 't zonder doen, dus het kan blijkbaar best. Steek dan gewoon een rotje af zonder gehoorbescherming, het effect is hetzelfde.
Was jij het niet die eens een klaagtopic startte over mensen die een profiel van iemand schetsen naar aanleiding van 1 simpele post?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:40 schreef Beauregard het volgende:
Aldus TS, vanaf zijn zolderkamertje, glaasje Fristi op tafel, verwarming op 22, headsetje op, maar schrikkend van zelfs zijn eigen scheten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:40 schreef Beauregard het volgende:
Aldus TS, vanaf zijn zolderkamertje, glaasje Fristi multivitamine op tafel, verwarming op 22, headsetje speakersetje op aan, maar schrikkend van zelfs zijn eigen scheten.
JA DAT WAS IK!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:41 schreef Daantke het volgende:
[..]
Was jij het niet die eens een klaagtopic startte over mensen die een profiel van iemand schetsen naar aanleiding van 1 simpele post?
je hoort nog genoeg van de knal hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je dus, al genietend van je tosti, de krant (de Gelderlander) te lezen, zie je opeens de volgende foto:
[ afbeelding ]
Het eerste wat ik dan denk, "you're doing it wrong" [ afbeelding ]. Mensen, doe die helm af, je maakt die herrie voor jezelf. Bron
Klacht: carbidschieters hebben helm op, TS denkt aan oneliners die ie ooit op FOK! heeft gelezen.
het is niet dat ze constant dat carbidschietding verplaatsen om ook nog eens de afstand die de bal gaat afleggen proberen te variëren. Ze doen gewoon uren hetzelfde, hoe kun je dat nou leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling een object weg te schieten. En dan heul ver.
Dat doet me 'n deugd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nou ik vind jou ook kankergrappig hoor.
hoe zieligquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef 9christensen het volgende:
[ afbeelding ]
met 5 tegelijk doen wij 't
Dan ben je met recht een boer als je op je eigen melkbus gaat zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:44 schreef Dupje het volgende:
Tijdje geleden vierde ik oud en nieuw in Friesland (jaja) en daar weten ze pas echt wat carbidschieten is. Gewoon melkbussen met deksel, en de echte stoere man gaat ook nog eens op de melkbus zitten
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef 9christensen het volgende:
[ afbeelding ]
met 5 tegelijk doen wij 't
neuh, de knallen zijn het belangrijkste. De echte bazen gebruiken dan klossen hout ofzo om weg te schieten. Die komen niet zover itt deze ballen van de betuwe-wanabees.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling een object weg te schieten. En dan heul ver.
Je hebt nog van die echte klompen aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |