haha ook wel paar keer gehad dat ik een muur stond te beschieten ipv de persoonquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Je moet ook eerst achter de muur of pilaar vandaan komen waar je achter schuilt voor je gaat schieten.
Nu wel als het goed is.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
'De inbox "tweaker_5502" is niet beschikbaar'
Ging trouwens over de muziek van GNR, niet over de screenshotsvoor de duidelijkheid
Hoezo gebruik je nog steeds die accountquote:
Ik gebruikte die ander toch nooit was nogal inactief. En ik sta nog steeds ingelogt op dezequote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoezo gebruik je nog steeds die account
Volgens mij komt die Level Cap sowieso pas bij de derde DLCquote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Griebus het volgende:
De DLC dat je door kan levelen tot level 30 klinkt me als muziek in de oren!
Nu alleen nog dezelfde DLC krijgen voor de ps3
Je kan hem alsnog doen volgens mij, maar het is gewoon niet meer nodig.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef The6thgate het volgende:
Super mutants zijn idd nog best makkelijk. Sowieso 2 headshots met de chinese assault rifle en ze zijn neerInmiddels alweer level 13.
Beetje jammer alleen dat ik de sidequest van Moira aan het doen was en expres nog niet naar GNR geweest ben. Blijkt dus in Rivet City dat ik die GNR quest gewoon omzeilt heb
Had ik ook. Maakt in principe niet zoveel uit voor de quest van GNR. Gewoon even heengaan en kan je hem alsnog doenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef The6thgate het volgende:
Super mutants zijn idd nog best makkelijk. Sowieso 2 headshots met de chinese assault rifle en ze zijn neerInmiddels alweer level 13.
Beetje jammer alleen dat ik de sidequest van Moira aan het doen was en expres nog niet naar GNR geweest ben. Blijkt dus in Rivet City dat ik die GNR quest gewoon omzeilt heb
Daar heb ik hem ook vandaan, 23 euro, nieuw in verpakkingquote:
Ga gewoon via metro dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef The6thgate het volgende:
Kanonnen wat is dat plein bij het museum of technology dichtbevolktHad 50 stimpacks, maar nu nog maar 20
Het is zelfs een voordeel om dit stuk bij de mainquest over te slaan. Als je namelijk nu de GNR sidequest gaat doen krijg je van Three Dog een sleutel waarmee je een wapendepot kan openen in Hamilton's Hideoutquote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Had ik ook. Maakt in principe niet zoveel uit voor de quest van GNR. Gewoon even heengaan en kan je hem alsnog doen
Brutal mutants (of hoe ze heten, is alweer zolang geleden) Met lincoln repeater!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |