abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64886368
Wat een spel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, heel verhaal. Vraag me af of iemand het boeit!
"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69
pi_64888884
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef slacker_nl het volgende:
das een slimme idd.

wat doen die radiation shelter dingen? M'n rads nemen nml niet af als ik erin sta en ze "activate". Zit er een in bij grayditch (bij de diner).
Dat is niet om je rads te verminderen, dat is gewoon een eenpersoons bombshelter voor als er weer een bom valt, is gewoon bedoeld als grapje (heb net de making of gekeken, leuk )
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_64889144
Gebruik je die AID dingen eigelijk vaak, behalve de stimpacks en stealthboys natuurlijk dan? Aangezien ik zoveel aid spul heb wat toch best wat caps oplevert. Dus die mentats/whiskey en al dat spul, nodig of verkopen?
pi_64889327
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef Yuin het volgende:
Gebruik je die AID dingen eigelijk vaak, behalve de stimpacks en stealthboys natuurlijk dan? Aangezien ik zoveel aid spul heb wat toch best wat caps oplevert. Dus die mentats/whiskey en al dat spul, nodig of verkopen?
Ik gebruik ze echt nóóit! Behalve radaway en stimpacks.
pi_64890145
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef Yuin het volgende:
Verkopen, raak je anders vrij snel aan verslaafd wat weer negatief is voor je character (bepaalde stats gaan omlaag).
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:43:37 #181
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64893059
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:14 schreef Niek. het volgende:

[..]

Verkopen, raak je anders vrij snel aan verslaafd wat weer negatief is voor je character (bepaalde stats gaan omlaag).
Nah, ik gebruik soms wel eens Mentats en Psycho enzo. Ja, je bent wel snel verslaafd, dat sucks, maar als je effe flink moet knokken (als je hem op Hard/Very Hard hebt) is het handig.

Rest van de meuk behalve RadAway en Stimpacks, kan je verkopen.
pi_64893097
Wat precies gaat er bij zo'n verslaving naar beneden in je character? Karma maakt me niet zo veel uit, ben toch al zo evil als wat
pi_64893751
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Yuin het volgende:
Wat precies gaat er bij zo'n verslaving naar beneden in je character? Karma maakt me niet zo veel uit, ben toch al zo evil als wat
http://fallout.wikia.com/wiki/Addiction

zaterdag 10 januari 2009 @ 19:12:41 #184
28033 Pek
je moet wat
pi_64893934
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Yuin het volgende:
Wat precies gaat er bij zo'n verslaving naar beneden in je character?
edit: niek was me voor
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_64894144
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:12 schreef Pek het volgende:

[..]

edit: niek was me voor
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:35:10 #186
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_64894703
Die fire-ants... *rillllll* echt, die beesten doen me echt telkens laten schrikken!!

IIg, ben nu lvl9 en heb dogmeat opgegeten (hahaha, toepasselijk, ja ik weet het). Ben bij old something uitgekomen (linksboven op de map) kom ik allemaal deathclaws tegen... en toen ging ik dood. Uiteraard geen save game dus kon ik overnieuw beginnen..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_64895517
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef slacker_nl het volgende:
Die fire-ants... *rillllll* echt, die beesten doen me echt telkens laten schrikken!!

IIg, ben nu lvl9 en heb dogmeat opgegeten (hahaha, toepasselijk, ja ik weet het). Ben bij old something uitgekomen (linksboven op de map) kom ik allemaal deathclaws tegen... en toen ging ik dood. Uiteraard geen save game dus kon ik overnieuw beginnen..
Daar zijn er geloof ik 7 of 8, verder is er eigenlijk niets te vinden en als je er later terugkomt zijn de deathclaws er ook weer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:00:32 #188
28033 Pek
je moet wat
pi_64895632
Een stuk of 15 zelfs, als je de sewers meetelt
SPOILER
pi_64896113
Net vault 211 ingeweest.
SPOILER
"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:34:13 #190
28033 Pek
je moet wat
pi_64896748
SPOILER
pi_64897385
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef Pek het volgende:
SPOILER

SPOILER
pi_64897469
In VAT modes knalt mijn mannetje nogal eens tegen muren, pilaren, auto's etc. aan terwijl ik daar in firstperson mode geen last van heb
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zaterdag 10 januari 2009 @ 22:08:13 #193
28033 Pek
je moet wat
pi_64899348
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:57 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
edit: nee, inderdaad. Volgens de wiki:
SPOILER
Beetje raar dat je daar positieve karma voor krijgt dan
Of het moet zijn dat je ze uit hun lijden verlost ofzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Pek op 10-01-2009 22:17:05 ]
pi_64899763
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 22:08 schreef Pek het volgende:

[..]
SPOILER
edit: nee, inderdaad. Volgens de wiki:
SPOILER
Beetje raar dat je daar positieve karma voor krijgt dan
Of het moet zijn dat je ze uit hun lijden verlost ofzo.
SPOILER
  zaterdag 10 januari 2009 @ 22:44:47 #195
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_64900495
Kan m'n screenshots nergens vinden...
En weet iemand toevallig of de music van GNR ook ergens los te krijgen is (als in IRL, geniale muziek nml!!).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_64900963
Als je op de wikia pagina zoekt kun je de hele playlist vinden.
pi_64902320
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 22:44 schreef slacker_nl het volgende:
Kan m'n screenshots nergens vinden...
En weet iemand toevallig of de music van GNR ook ergens los te krijgen is (als in IRL, geniale muziek nml!!).
Je hebt een PM
Doe eens niet.
pi_64902482
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Je hebt een PM
Stuur mij ook alst u blieft
pi_64902521
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
In VAT modes knalt mijn mannetje nogal eens tegen muren, pilaren, auto's etc. aan terwijl ik daar in firstperson mode geen last van heb
Je moet ook eerst achter de muur of pilaar vandaan komen waar je achter schuilt voor je gaat schieten.
pi_64905750
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:47 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Stuur mij ook alst u blieft
'De inbox "tweaker_5502" is niet beschikbaar'
Ging trouwens over de muziek van GNR, niet over de screenshots voor de duidelijkheid
Doe eens niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')