Je wapens ook repareren voor je die museums ingaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb er ook al flink wat uurtjes inzitten.Ik speel wel vooral de main quest, ben nu net in het Museum of Technology om dat ding voor GNR te regelen. Veel van die mutant bastards, die zijn helaas niet te pakken met één of twee headshots. En midden in de actie gaat mijn hunting rifle ook nog eens kapot.
Volgens mij kan dit wel zo'n beetje vanaf elk level..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef lars_titanat het volgende:
Ik ben nog niet zolang bezig met Fallout maar ben inmiddels wel lekker aan het rond lopen en dingen onderzoeken.
Ben nu level 7 en heb big town ontdekt. En vroeg me af of het te doen is om de supermutans te lijf te gaan met dit level of nog even te wachten en andere quest te doen en verder te levelen?
Ik ben al 'n keer 2 supermutants tegengekomen en toen is Dogmeat de pijp uit gegaan en het koste me erg veel moeite de mutants uit te schakelen. Vanaf wel level is het makkelijker te doen?
Super mutants zijn kwetsbaar in hun koppie. 3 goede headshots en ze zijn d00d. Gewoon een goede gun (small arms bijv) en richten op hun kop en dan kom je er wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef lars_titanat het volgende:
Ik ben nog niet zolang bezig met Fallout maar ben inmiddels wel lekker aan het rond lopen en dingen onderzoeken.
Ben nu level 7 en heb big town ontdekt. En vroeg me af of het te doen is om de supermutans te lijf te gaan met dit level of nog even te wachten en andere quest te doen en verder te levelen?
Ik ben al 'n keer 2 supermutants tegengekomen en toen is Dogmeat de pijp uit gegaan en het koste me erg veel moeite de mutants uit te schakelen. Vanaf wel level is het makkelijker te doen?
Ik kwam een Mutant tegen met Missle launcher. Misschien was dat wel het probleem. Ik hoop niet dat de supermutants in police station, allemaal zijn uitgerust met een Missle Launcher?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit wel zo'n beetje vanaf elk level..
als ik me goed herinner kwam ik er op lvl4 een paar tegen. Laat ze maar proberen om de uitwerpselen van een combat shotgun te koppen in vats.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef lars_titanat het volgende:
[..]
Ik kwam een Mutant tegen met Missle launcher. Misschien was dat wel het probleem. Ik hoop niet dat de supermutants in police station, allemaal zijn uitgerust met een Missle Launcher?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spring valley, maar overal op de kaar staan dat soort huisjes, bijna overal is wel iets te vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
Je bedoeld spring valley oid? Daar ben ik al geweest. Tot mijn verbazing kreeg ik bezoek van raiders bij de highschool daar terwijl ik daar aan het overnachten was... Kon na het slapen niet fast travellen..
Supermarkt heeft daar geen last van. Of komen raiders alleen terug als je een plek meer dan x dagen negeert?
Het verschilt per locatie.. Sowieso zitten er volgens mij een aantal scripts in die er voor zorgen dat als je na het killen van een groepje raiders hun hideout aan het leeghalen bent NOG een aantal raiders te verteren krijgt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
Je bedoeld spring valley oid? Daar ben ik al geweest. Tot mijn verbazing kreeg ik bezoek van raiders bij de highschool daar terwijl ik daar aan het overnachten was... Kon na het slapen niet fast travellen..
Supermarkt heeft daar geen last van. Of komen raiders alleen terug als je een plek meer dan x dagen negeert?
Dit was echt een paar dagen (of misschien meer dan een paar dagen) erna. Ik had alles al leeggehaald. Op zich niet erg dat er raiders waren, aangezien ik weer wat nieuwe zooi daardoor vond. Maar ik verwachtte het gewoon niet. Net zoals bij Friendly heights (dat metro station). Dat er plots weer raiders waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:33 schreef Jeff89 het volgende:
Het verschilt per locatie.. Sowieso zitten er volgens mij een aantal scripts in die er voor zorgen dat als je na het killen van een groepje raiders hun hideout aan het leeghalen bent NOG een aantal raiders te verteren krijgt...
Super Duper Mart is op dit moment mijn safe haven. Daar stash ik alles en overnacht ik. Daar heb ik geen last van terugkerende raiders..quote:Oa bij die Super Duper Mart, Springvale School en wat andere willekeurige ruins..
Dat je niet hoger dan level 20 kan.quote:
Bij de DLC wordt de levelcap verhoogd naar lvl 30, en dat wordt heel moeilijk om daar te komen.. zeggen zequote:
Voor zover bekend komen er alleen uitbreidingen voor de PC en Xbox, Microsoft heeft blijkbaar flink gelapt voor exclusieve content. Maar een bugfixende patch zal ongetwijfeld ook voor de PS3 uitkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:14 schreef Yuin het volgende:
Komen er eigenlijk nog uitbreidingen/updates/patches voor het spel? (ps3)
niet dat het niet uitgebreid genoeg is...
VATS gebruiken op je hond. Dan zie je hoeveel hij ongeveer heeft, en kun je stimpaks gebruiken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef slacker_nl het volgende:
Haha, nou die hond had ik niet voor lang. Ik was op weg terug van het minefield naar megatron en ben een beetje gaan rondlopen op weg terug, krijg ik er een hond bij als kameraad. Die het welgeteld 1 dag heeft uitgehouden... Gedood bij GNR toen ik daar arriveerde. Weet niet of ik zin heb om de save game terug te halen om het nog een keer te proberen om zo die hond in leven te houden..
Heb ik die hond nog nodig voor eoa quest? Op zich is ie ook wel handig aangezien ie beesten ed aanvalt waardoor ze eerst hem proberen te doden enzo.. Hoe kan je eigenlijk zien hoeveel hp je hond heeft?
Staan gewoon bij je notes.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef slacker_nl het volgende:
BTW, als ik nu fast travel naar een locatie kom ik vaak mercs tegen die met een contract lopen kill <my character>. Hoe kan ik die contracten lezen zodat ik weet wie mij dood wil hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |