abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:08:14 #101
28033 Pek
je moet wat
pi_64739978
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:39 schreef SnuggLe het volgende:
Waar de fuck vind ik die Dartgun's??
Ik wil een weapons-guide!
Die mag je zelf maken, met een speelgoedautootje, een verfspuit met radscorpiongif en een elastiekje
Oh, en je hebt de schematic nodig + een werkbank
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:28:14 #102
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64746734
Ben niet zo van die 'zelfmaak'-wapens. Te duur en te veel zut zoeken om ze te maken.
Doe mij de Gatling-laser maar op het moment.

Volgensmij zit ik redelijk tegen het einde overigens. Heb net Raven Rock opgeblazen en Fawkes is mijn 'maatje'. Bijna level 19.
pi_64750857
Meer mensen hier die overal jeuk krijgen bij het zien en horen van zo'n radroach? Wat een gore beesten
X
X
X
pi_64751289
over paradise falls
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_64755635
Is er iemand met het struinen door de wastelands ook al
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegengekomen? (staat niet als map-point aangeduid)

Het kan misschien al eens verteld zijn, maar ik kom binnenvallen in deze topic en weet dus niet precies wat er allemaal langsgekomen is

Ben overigens al aardig wat nieuws tegengekomen hier, nog ff en ik kan weer vanalles opzoeken en anders aanpakken
pi_64758123
Yup, ik had ook een screenshot gepost waar deze te vinden is. Voor degenen met interesse:
Plaatje.

@Frasier: Ik vind RadRoaches fantastisch en heb er speciaal een honkbalknuppel voor.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:54:30 #107
28033 Pek
je moet wat
pi_64758805
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Remake het volgende:
over paradise falls
SPOILER
Dat is omdat je een evil bastard bent
In Megaton doen ze hetzelfde, maar dan als je heiliger dan de Paus bent.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:56:54 #108
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_64758836
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef SnuggLe het volgende:
Ben niet zo van die 'zelfmaak'-wapens. Te duur en te veel zut zoeken om ze te maken.
Doe mij de Gatling-laser maar op het moment.

Volgensmij zit ik redelijk tegen het einde overigens. Heb net Raven Rock opgeblazen en Fawkes is mijn 'maatje'. Bijna level 19.
Als je Raven Rock hebt opgeblazen en je bent nog maar lvl 19 dan heb je wel een heel groot deel van de side-quests en dergelijke gemist. Ik ben lvl 20 en moet nog aan de mainquest beginnen.

Dus gewoon lekker gaan rondstruinen of zorgen dat je zsm lvl 20 haalt en de explorer perk kiezen!
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_64758855
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 08:54 schreef Pek het volgende:

[..]

Dat is omdat je een evil bastard bent
In Megaton doen ze hetzelfde, maar dan als je heiliger dan de Paus bent.
Megaton? Wat was dat ook alweer?
X
X
X
pi_64758936
@PAAC: Die heb ik ook gevonden idd en is niet de enige lokatie die niet op de kaart staat heb ik gemerkt. Dus zelfs met de explorer perk zijn er nog genoeg geheime lokaties te vinden
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:06:41 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_64759012
Gisteren de game binnengekregen. Even een klein stukje gespeeld en ben nu net de Vault uit, sfeervol begin van de game in ieder geval. Hier ga ik zeker van genieten
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_64760531
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren de game binnengekregen. Even een klein stukje gespeeld en ben nu net de Vault uit, sfeervol begin van de game in ieder geval. Hier ga ik zeker van genieten
Toen ik de vault buiten kwam had ik zoiets van, WTF, vaag spel, wordt niks Maar na een tijdje (doelloos) rond te struinen kwam ik wat gebouwtjes en wapens tegen en vanaf dat moment was ik verkocht.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:12:48 #113
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_64760581
Ik vind het nu wel al tof, al gok ik dat ik het VATS systeem snel beu ga raken. Het haalt de snelheid er nogal uit.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:20:39 #114
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64760803
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het nu wel al tof, al gok ik dat ik het VATS systeem snel beu ga raken. Het haalt de snelheid er nogal uit.
Wacht maar tot je door sewers heen gaat sneaken en critical attacks doet op Ghouls.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:25:02 #115
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64760931
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 08:56 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Als je Raven Rock hebt opgeblazen en je bent nog maar lvl 19 dan heb je wel een heel groot deel van de side-quests en dergelijke gemist. Ik ben lvl 20 en moet nog aan de mainquest beginnen.

Dus gewoon lekker gaan rondstruinen of zorgen dat je zsm lvl 20 haalt en de explorer perk kiezen!
Klopt, ik wilde eerst de main-quest doen en daarna nog wat sidequests.
Heb het level nu ook op Very Hard gezet om een beetje tegenstand te hebben met Fawkes aan mijn zijde. Maar dan gaat je ammo er wel rap doorheen zeg. Gelukkig lijkt het alsof je ook meer ammo / stimpaks vindt dan.

Sidequests die ik nog moet (en al wel open heb staan) zijn oa. Replicated Man, Wasteland deel 2, Strictly Business en Trouble on the Homefront. Welke er nog meer zijn zie ik wel. Tenpenny Tower moet ik nog zien te vinden.

Begin me toch wel een beeeeeeeeeetje te vervelen, ondanks dat het tot nog toe supervet was en veel speeluren erin hebt zitten. Wat is er nog leuk als je bijna alle wapens hebt, groot deel van de levels hebt gezien, quests hebt uitgespeeld? Ja, 'doelloos' rondlopen en knallen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:19:23 #116
28033 Pek
je moet wat
pi_64762710
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Begin me toch wel een beeeeeeeeeetje te vervelen, ondanks dat het tot nog toe supervet was en veel speeluren erin hebt zitten. Wat is er nog leuk als je bijna alle wapens hebt, groot deel van de levels hebt gezien, quests hebt uitgespeeld? Ja, 'doelloos' rondlopen en knallen.
Dé reden dat ik altijd de PC-versie koop: mods. Je kunt zoveel content toevoegen dat het nog maanden leuk blijft. Quests, steden etc. Ik gebruik nu bijv. een mod waarmee ik vaker en vooral meer tegenstanders krijg en als ik dan overspoeld dreig te worden door 20+ Super Mutants, roep ik een Vertibird op die me luchtsteun geeft of extra troepen dropt. Het is een aanslag op m'n hardware, maar dolle pret.
pi_64771806
Ik heb gehoord dat level 20 het maximum is. Betekent dat dat je daarna geen skills of perks kan verdienen?
pi_64772358
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Ik heb gehoord dat level 20 het maximum is. Betekent dat dat je daarna geen skills of perks kan verdienen?
Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.
Als je op de pc speelt kun je nog wel mods downloaden die wel doorgaan met levelen na lvl 20.
Dus...
pi_64772576
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.
Als je op de pc speelt kun je nog wel mods downloaden die wel doorgaan met levelen na lvl 20.
Gelukkig Moet nu even uitvinden waar die mods te krijgen zijn.
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:33:54 #120
28033 Pek
je moet wat
pi_64772689
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Perks niet, maar skills kan je nog verbeteren door skillbooks te lezen
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:35:28 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64772775
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Klopt ja, ik kan nu echt overal heen banjeren, ingaan whatever zonder me druk te maken over iets. Meer stimpacks dan ik op krijg en more caps than god .

Dus nu is het idd wachten op expansionpacks etc, want ik ben overal geweest en de MQ is uiteraard ook al een keer gedaan. Wel jammer, want het is juist zo'n lekker spel om niet intensief te spelen, gewoon beetje een questje doen, op je eigen tempo etc .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64773563
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie VATS als een panic button. Als het me allemaal teveel wordt ( ) dan VATS ik om de hopeloze situatie eens op mijn gemak te bekijken. Voor de rest is het lekker knallen zonder VATS.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:37:43 #123
28033 Pek
je moet wat
pi_64775683
Whehe, shady hat + ghoul mask + deathclaw gauntlet en een dirty pre-war kids-outfit: Its......Freddy!!!

Daar is over nagedacht, kan niet anders
pi_64776405
LOL, lijkt inderdaad sprekend
Dus...
pi_64777497
Game per ongeluk uitgespeeld. Ik hou niet zo van sidequests. Misschien toch maar wat rond gaan speuren.. Genoeg te doen eigenlijk.

Heb trouwens de playlist van Galaxy News Radio Soundtrack, geweldige muziek! Past zo bij het spel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')