Die mag je zelf maken, met een speelgoedautootje, een verfspuit met radscorpiongif en een elastiekjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:39 schreef SnuggLe het volgende:
Waar de fuck vind ik die Dartgun's??
Ik wil een weapons-guide!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegengekomen? (staat niet als map-point aangeduid)
Het kan misschien al eens verteld zijn, maar ik kom binnenvallen in deze topic en weet dus niet precies wat er allemaal langsgekomen is![]()
Ben overigens al aardig wat nieuws tegengekomen hier, nog ff en ik kan weer vanalles opzoeken en anders aanpakken![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Remake het volgende:
over paradise fallsDat is omdat je een evil bastard bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Megaton doen ze hetzelfde, maar dan als je heiliger dan de Paus bent.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Als je Raven Rock hebt opgeblazen en je bent nog maar lvl 19 dan heb je wel een heel groot deel van de side-quests en dergelijke gemist. Ik ben lvl 20 en moet nog aan de mainquest beginnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef SnuggLe het volgende:
Ben niet zo van die 'zelfmaak'-wapens. Te duur en te veel zut zoeken om ze te maken.
Doe mij de Gatling-laser maar op het moment.
Volgensmij zit ik redelijk tegen het einde overigens. Heb net Raven Rock opgeblazen en Fawkes is mijn 'maatje'. Bijna level 19.
Megaton? Wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is omdat je een evil bastard bent![]()
In Megaton doen ze hetzelfde, maar dan als je heiliger dan de Paus bent.
Toen ik de vault buiten kwam had ik zoiets van, WTF, vaag spel, wordt niksquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren de game binnengekregen. Even een klein stukje gespeeld en ben nu net de Vault uit, sfeervol begin van de game in ieder geval. Hier ga ik zeker van genieten
Wacht maar tot je door sewers heen gaat sneaken en critical attacks doet op Ghouls.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het nu wel al tof, al gok ik dat ik het VATS systeem snel beu ga raken. Het haalt de snelheid er nogal uit.
Klopt, ik wilde eerst de main-quest doen en daarna nog wat sidequests.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:56 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Als je Raven Rock hebt opgeblazen en je bent nog maar lvl 19 dan heb je wel een heel groot deel van de side-quests en dergelijke gemist. Ik ben lvl 20 en moet nog aan de mainquest beginnen.
Dus gewoon lekker gaan rondstruinen of zorgen dat je zsm lvl 20 haalt en de explorer perk kiezen!
Dé reden dat ik altijd de PC-versie koop: mods. Je kunt zoveel content toevoegen dat het nog maanden leuk blijft. Quests, steden etc. Ik gebruik nu bijv. een mod waarmee ik vaker en vooral meer tegenstanders krijg en als ik dan overspoeld dreig te worden door 20+ Super Mutants, roep ik een Vertibird op die me luchtsteun geeft of extra troepen dropt. Het is een aanslag op m'n hardware, maar dolle pret.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Begin me toch wel een beeeeeeeeeetje te vervelen, ondanks dat het tot nog toe supervet was en veel speeluren erin hebt zitten. Wat is er nog leuk als je bijna alle wapens hebt, groot deel van de levels hebt gezien, quests hebt uitgespeeld? Ja, 'doelloos' rondlopen en knallen.
Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Ik heb gehoord dat level 20 het maximum is. Betekent dat dat je daarna geen skills of perks kan verdienen?
Gelukkigquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.
Als je op de pc speelt kun je nog wel mods downloaden die wel doorgaan met levelen na lvl 20.
Perks niet, maar skills kan je nog verbeteren door skillbooks te lezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Ik heb gehoord dat level 20 het maximum is. Betekent dat dat je daarna geen skills of perks kan verdienen?
Klopt ja, ik kan nu echt overal heen banjeren, ingaan whatever zonder me druk te maken over iets. Meer stimpacks dan ik op krijg en more caps than godquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.
Als je op de pc speelt kun je nog wel mods downloaden die wel doorgaan met levelen na lvl 20.
Ik zie VATS als een panic button. Als het me allemaal teveel wordt (quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het nu wel al tof, al gok ik dat ik het VATS systeem snel beu ga raken. Het haalt de snelheid er nogal uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |