Die mag je zelf maken, met een speelgoedautootje, een verfspuit met radscorpiongif en een elastiekjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:39 schreef SnuggLe het volgende:
Waar de fuck vind ik die Dartgun's??
Ik wil een weapons-guide!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegengekomen? (staat niet als map-point aangeduid)
Het kan misschien al eens verteld zijn, maar ik kom binnenvallen in deze topic en weet dus niet precies wat er allemaal langsgekomen is![]()
Ben overigens al aardig wat nieuws tegengekomen hier, nog ff en ik kan weer vanalles opzoeken en anders aanpakken![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Remake het volgende:
over paradise fallsDat is omdat je een evil bastard bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Megaton doen ze hetzelfde, maar dan als je heiliger dan de Paus bent.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Als je Raven Rock hebt opgeblazen en je bent nog maar lvl 19 dan heb je wel een heel groot deel van de side-quests en dergelijke gemist. Ik ben lvl 20 en moet nog aan de mainquest beginnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef SnuggLe het volgende:
Ben niet zo van die 'zelfmaak'-wapens. Te duur en te veel zut zoeken om ze te maken.
Doe mij de Gatling-laser maar op het moment.
Volgensmij zit ik redelijk tegen het einde overigens. Heb net Raven Rock opgeblazen en Fawkes is mijn 'maatje'. Bijna level 19.
Megaton? Wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is omdat je een evil bastard bent![]()
In Megaton doen ze hetzelfde, maar dan als je heiliger dan de Paus bent.
Toen ik de vault buiten kwam had ik zoiets van, WTF, vaag spel, wordt niksquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren de game binnengekregen. Even een klein stukje gespeeld en ben nu net de Vault uit, sfeervol begin van de game in ieder geval. Hier ga ik zeker van genieten
Wacht maar tot je door sewers heen gaat sneaken en critical attacks doet op Ghouls.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het nu wel al tof, al gok ik dat ik het VATS systeem snel beu ga raken. Het haalt de snelheid er nogal uit.
Klopt, ik wilde eerst de main-quest doen en daarna nog wat sidequests.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:56 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Als je Raven Rock hebt opgeblazen en je bent nog maar lvl 19 dan heb je wel een heel groot deel van de side-quests en dergelijke gemist. Ik ben lvl 20 en moet nog aan de mainquest beginnen.
Dus gewoon lekker gaan rondstruinen of zorgen dat je zsm lvl 20 haalt en de explorer perk kiezen!
Dé reden dat ik altijd de PC-versie koop: mods. Je kunt zoveel content toevoegen dat het nog maanden leuk blijft. Quests, steden etc. Ik gebruik nu bijv. een mod waarmee ik vaker en vooral meer tegenstanders krijg en als ik dan overspoeld dreig te worden door 20+ Super Mutants, roep ik een Vertibird op die me luchtsteun geeft of extra troepen dropt. Het is een aanslag op m'n hardware, maar dolle pret.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Begin me toch wel een beeeeeeeeeetje te vervelen, ondanks dat het tot nog toe supervet was en veel speeluren erin hebt zitten. Wat is er nog leuk als je bijna alle wapens hebt, groot deel van de levels hebt gezien, quests hebt uitgespeeld? Ja, 'doelloos' rondlopen en knallen.
Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Ik heb gehoord dat level 20 het maximum is. Betekent dat dat je daarna geen skills of perks kan verdienen?
Gelukkigquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.
Als je op de pc speelt kun je nog wel mods downloaden die wel doorgaan met levelen na lvl 20.
Perks niet, maar skills kan je nog verbeteren door skillbooks te lezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Ik heb gehoord dat level 20 het maximum is. Betekent dat dat je daarna geen skills of perks kan verdienen?
Klopt ja, ik kan nu echt overal heen banjeren, ingaan whatever zonder me druk te maken over iets. Meer stimpacks dan ik op krijg en more caps than godquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, helaas. Nouja, helaas... Ik ben nu al zo sterk/onoverwinnelijk ivm de AI, heb niet nog meer nodig eigenlijk.
Als je op de pc speelt kun je nog wel mods downloaden die wel doorgaan met levelen na lvl 20.
Ik zie VATS als een panic button. Als het me allemaal teveel wordt (quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het nu wel al tof, al gok ik dat ik het VATS systeem snel beu ga raken. Het haalt de snelheid er nogal uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx!"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Caas het volgende:
Mensen,
Vraagje over een quest:Moet je even met ze gaan praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij moet het anders
"Hoeveel jaar is een maand?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, weet iemand nog leuke quests voor een evil char? (paradise falls heb ik nog niet zo'n zin in)
Of plaatsen waar goed te roven/looten valt? Bij voorkeur een beetje aan de zuidkant van de map.. bvd..
die quest van Herbert Dashwood.., moet je die er voor doen, of kan die erna ook nog?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Remake het volgende:
De goede kant is door de goellies samen te laten wonen met de tenpenny crew.
Ik heb juist wel vol ingezet op Repair, aangezien betere repairskill betekent dat je wapens in betere conditie zijn en je daardoor vijanderen sneller dood hebt (wat ook weer munitie uitspaart). Ik heb niet van ieder wapen er twee voor handen, want waarom zou je?? Je gebruikt hem meteen om je wapen te repareren waar nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:50 schreef Yngwie het volgende:
Skills waar ik me als eerste op geconcentreerd heb lockpick/science/sneak en in mindere mate small guns/repair en speech. Het is maar net waar je je mee bezig wil houden.
[KNIP]
Reparen kan niet met een workbench. Maar repareren doe je met meerdere wapens van het hetzelfde type. Dus als je twee hunter rifle's hebt, kun je deze via je Pipboy repareren (naar het wapen toegaan en daar op de goede knop drukken, r op de PC in ieder geval). Ik heb dan ook van mijn meest gebruikte wapens vrijwel altijd minimaal twee in mijn inventory.
Maar je kunt hem niet verder repararen dan je skill groot is (ik zit intussen wel op 100%). Soms kom ik een bepaald wapen niet dikwijls tegen en dan is een extra reserve wel makkelijk (behalve van dingen zoals een minigun of rocket launcher, die zijn veuls te zwaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:10 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik heb juist wel vol ingezet op Repair, aangezien betere repairskill betekent dat je wapens in betere conditie zijn en je daardoor vijanderen sneller dood hebt (wat ook weer munitie uitspaart). Ik heb niet van ieder wapen er twee voor handen, want waarom zou je?? Je gebruikt hem meteen om je wapen te repareren waar nodig.
Neem mensen als Fawkes mee, niet alleen makkelijker om vijanden af te maken, maar ook handig als til-slaaf. Gebruik ik al m'n merc's voorquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Ronalld het volgende:
Had het spel op level 15 dus al uitgespeeld, nu maar weer een oudere save geload en daar wat mee aan het rondrennen.Is nog zoveel te doen. Een nadeel is dat m'n gewicht altijd vol is zeg maar, iemand daar nog tips over? Heb al Strong Back perk. Heb eigenlijk vooral wapens bij me, zeg maar van elk wapen 1, full gerepaired.
Ik heb Fawkes net ontslagen, vond 'em zwaar irritant.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem mensen als Fawkes mee, niet alleen makkelijker om vijanden af te maken, maar ook handig als til-slaaf. Gebruik ik al m'n merc's voor
quote:Jeff Gardiner: Pete was talking about the level cap in the game as it was released. Level 20 is plenty tough. But we felt there's no harm in letting the player enjoy the game as long as they'd like, and so along with removing the game's "ending" with Broken Steel, we figure raising the level cap would allow them to do that. We plan on raising it to level 30 - but it will be a long, hard climb to get there!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef Yngwie het volgende:
[..]Oke dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
super!quote:
Je wapens ook repareren voor je die museums ingaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb er ook al flink wat uurtjes inzitten.Ik speel wel vooral de main quest, ben nu net in het Museum of Technology om dat ding voor GNR te regelen. Veel van die mutant bastards, die zijn helaas niet te pakken met één of twee headshots. En midden in de actie gaat mijn hunting rifle ook nog eens kapot.
Volgens mij kan dit wel zo'n beetje vanaf elk level..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef lars_titanat het volgende:
Ik ben nog niet zolang bezig met Fallout maar ben inmiddels wel lekker aan het rond lopen en dingen onderzoeken.
Ben nu level 7 en heb big town ontdekt. En vroeg me af of het te doen is om de supermutans te lijf te gaan met dit level of nog even te wachten en andere quest te doen en verder te levelen?
Ik ben al 'n keer 2 supermutants tegengekomen en toen is Dogmeat de pijp uit gegaan en het koste me erg veel moeite de mutants uit te schakelen. Vanaf wel level is het makkelijker te doen?
Super mutants zijn kwetsbaar in hun koppie. 3 goede headshots en ze zijn d00d. Gewoon een goede gun (small arms bijv) en richten op hun kop en dan kom je er wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef lars_titanat het volgende:
Ik ben nog niet zolang bezig met Fallout maar ben inmiddels wel lekker aan het rond lopen en dingen onderzoeken.
Ben nu level 7 en heb big town ontdekt. En vroeg me af of het te doen is om de supermutans te lijf te gaan met dit level of nog even te wachten en andere quest te doen en verder te levelen?
Ik ben al 'n keer 2 supermutants tegengekomen en toen is Dogmeat de pijp uit gegaan en het koste me erg veel moeite de mutants uit te schakelen. Vanaf wel level is het makkelijker te doen?
Ik kwam een Mutant tegen met Missle launcher. Misschien was dat wel het probleem. Ik hoop niet dat de supermutants in police station, allemaal zijn uitgerust met een Missle Launcher?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit wel zo'n beetje vanaf elk level..
als ik me goed herinner kwam ik er op lvl4 een paar tegen. Laat ze maar proberen om de uitwerpselen van een combat shotgun te koppen in vats.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef lars_titanat het volgende:
[..]
Ik kwam een Mutant tegen met Missle launcher. Misschien was dat wel het probleem. Ik hoop niet dat de supermutants in police station, allemaal zijn uitgerust met een Missle Launcher?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spring valley, maar overal op de kaar staan dat soort huisjes, bijna overal is wel iets te vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
Je bedoeld spring valley oid? Daar ben ik al geweest. Tot mijn verbazing kreeg ik bezoek van raiders bij de highschool daar terwijl ik daar aan het overnachten was... Kon na het slapen niet fast travellen..
Supermarkt heeft daar geen last van. Of komen raiders alleen terug als je een plek meer dan x dagen negeert?
Het verschilt per locatie.. Sowieso zitten er volgens mij een aantal scripts in die er voor zorgen dat als je na het killen van een groepje raiders hun hideout aan het leeghalen bent NOG een aantal raiders te verteren krijgt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
Je bedoeld spring valley oid? Daar ben ik al geweest. Tot mijn verbazing kreeg ik bezoek van raiders bij de highschool daar terwijl ik daar aan het overnachten was... Kon na het slapen niet fast travellen..
Supermarkt heeft daar geen last van. Of komen raiders alleen terug als je een plek meer dan x dagen negeert?
Dit was echt een paar dagen (of misschien meer dan een paar dagen) erna. Ik had alles al leeggehaald. Op zich niet erg dat er raiders waren, aangezien ik weer wat nieuwe zooi daardoor vond. Maar ik verwachtte het gewoon niet. Net zoals bij Friendly heights (dat metro station). Dat er plots weer raiders waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:33 schreef Jeff89 het volgende:
Het verschilt per locatie.. Sowieso zitten er volgens mij een aantal scripts in die er voor zorgen dat als je na het killen van een groepje raiders hun hideout aan het leeghalen bent NOG een aantal raiders te verteren krijgt...
Super Duper Mart is op dit moment mijn safe haven. Daar stash ik alles en overnacht ik. Daar heb ik geen last van terugkerende raiders..quote:Oa bij die Super Duper Mart, Springvale School en wat andere willekeurige ruins..
Dat je niet hoger dan level 20 kan.quote:
Bij de DLC wordt de levelcap verhoogd naar lvl 30, en dat wordt heel moeilijk om daar te komen.. zeggen zequote:
Voor zover bekend komen er alleen uitbreidingen voor de PC en Xbox, Microsoft heeft blijkbaar flink gelapt voor exclusieve content. Maar een bugfixende patch zal ongetwijfeld ook voor de PS3 uitkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:14 schreef Yuin het volgende:
Komen er eigenlijk nog uitbreidingen/updates/patches voor het spel? (ps3)
niet dat het niet uitgebreid genoeg is...
VATS gebruiken op je hond. Dan zie je hoeveel hij ongeveer heeft, en kun je stimpaks gebruiken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef slacker_nl het volgende:
Haha, nou die hond had ik niet voor lang. Ik was op weg terug van het minefield naar megatron en ben een beetje gaan rondlopen op weg terug, krijg ik er een hond bij als kameraad. Die het welgeteld 1 dag heeft uitgehouden... Gedood bij GNR toen ik daar arriveerde. Weet niet of ik zin heb om de save game terug te halen om het nog een keer te proberen om zo die hond in leven te houden..
Heb ik die hond nog nodig voor eoa quest? Op zich is ie ook wel handig aangezien ie beesten ed aanvalt waardoor ze eerst hem proberen te doden enzo.. Hoe kan je eigenlijk zien hoeveel hp je hond heeft?
Staan gewoon bij je notes.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef slacker_nl het volgende:
BTW, als ik nu fast travel naar een locatie kom ik vaak mercs tegen die met een contract lopen kill <my character>. Hoe kan ik die contracten lezen zodat ik weet wie mij dood wil hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, heel verhaal. Vraag me af of iemand het boeit!
"Hoeveel jaar is een maand?"
Dat is niet om je rads te verminderen, dat is gewoon een eenpersoons bombshelter voor als er weer een bom valt, is gewoon bedoeld als grapjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef slacker_nl het volgende:
das een slimme idd.
wat doen die radiation shelter dingen? M'n rads nemen nml niet af als ik erin sta en ze "activate". Zit er een in bij grayditch (bij de diner).
Ik gebruik ze echt nóóit! Behalve radaway en stimpacks.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef Yuin het volgende:
Gebruik je die AID dingen eigelijk vaak, behalve de stimpacks en stealthboys natuurlijk dan? Aangezien ik zoveel aid spul heb wat toch best wat caps oplevert. Dus die mentats/whiskey en al dat spul, nodig of verkopen?
Verkopen, raak je anders vrij snel aan verslaafd wat weer negatief is voor je character (bepaalde stats gaan omlaag).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef Yuin het volgende:
Gebruik je die AID dingen eigelijk vaak, behalve de stimpacks en stealthboys natuurlijk dan? Aangezien ik zoveel aid spul heb wat toch best wat caps oplevert. Dus die mentats/whiskey en al dat spul, nodig of verkopen?
Nah, ik gebruik soms wel eens Mentats en Psycho enzo. Ja, je bent wel snel verslaafd, dat sucks, maar als je effe flink moet knokken (als je hem op Hard/Very Hard hebt) is het handig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:14 schreef Niek. het volgende:
[..]
Verkopen, raak je anders vrij snel aan verslaafd wat weer negatief is voor je character (bepaalde stats gaan omlaag).
http://fallout.wikia.com/wiki/Addictionquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Yuin het volgende:
Wat precies gaat er bij zo'n verslaving naar beneden in je character? Karma maakt me niet zo veel uit, ben toch al zo evil als wat
edit: niek was me voorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Yuin het volgende:
Wat precies gaat er bij zo'n verslaving naar beneden in je character?
Daar zijn er geloof ik 7 of 8, verder is er eigenlijk niets te vinden en als je er later terugkomt zijn de deathclaws er ook weer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef slacker_nl het volgende:
Die fire-ants... *rillllll* echt, die beesten doen me echt telkens laten schrikken!!
IIg, ben nu lvl9 en heb dogmeat opgegeten (hahaha, toepasselijk, ja ik weet het). Ben bij old something uitgekomen (linksboven op de map) kom ik allemaal deathclaws tegen... en toen ging ik dood. Uiteraard geen save game dus kon ik overnieuw beginnen..
The difference between the three Abrahamic religions:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hoeveel jaar is een maand?"
The difference between the three Abrahamic religions:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef Pek het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: nee, inderdaad. Volgens de wiki:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Beetje raar dat je daar positieve karma voor krijgt dan![]()
Of het moet zijn dat je ze uit hun lijden verlost ofzo.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pek op 10-01-2009 22:17:05 ]The difference between the three Abrahamic religions:
- Islam mumbling to the floor.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:08 schreef Pek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: nee, inderdaad. Volgens de wiki:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Beetje raar dat je daar positieve karma voor krijgt dan![]()
Of het moet zijn dat je ze uit hun lijden verlost ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch![]()
Kan m'n screenshots nergens vinden...
En weet iemand toevallig of de music van GNR ook ergens los te krijgen is (als in IRL, geniale muziek nml!!).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:44 schreef slacker_nl het volgende:
Kan m'n screenshots nergens vinden...
En weet iemand toevallig of de music van GNR ook ergens los te krijgen is (als in IRL, geniale muziek nml!!).
Doe eens niet.![]()
Je moet ook eerst achter de muur of pilaar vandaan komen waar je achter schuilt voor je gaat schieten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
In VAT modes knalt mijn mannetje nogal eens tegen muren, pilaren, auto's etc. aan terwijl ik daar in firstperson mode geen last van heb
![]()
'De inbox "tweaker_5502" is niet beschikbaar'quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:47 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]Stuur mij ook alst u blieft
Ging trouwens over de muziek van GNR, niet over de screenshotsvoor de duidelijkheid
Doe eens niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: