abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65091450
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef Caas het volgende:
Wat doet een pulse mine precies?
Werkt goed tegen robots enzo, en het ziet er best tof uit
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:06:44 #252
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65091520
Een zwakke frag mine, maar asociaal sterk tegen robots, door een electromagnetisch thingamabobdingetje.

Fok is te snel voor mij. Las ergens iemand zeggen dat je er ook vet je huis mee kan versieren.
Nee jij bent lekker. =X
pi_65097311
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef Tweaker_5502 het volgende:

Je moet voor dat pantser gaan die je krijgt die heb ik ook!
Sowieso altijd voor de armour gaan, want de andere beloning kun je naderhand altijd nog wegstelen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_65102569
Ik heb 1 vraagje. Ik ben level 8 maar heb nog maar 2 boblle heads gevonden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat normaal? Had ik er niet al meer moeten vinden? Hoeveel zitten jullie op?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65102787
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben lvl 19 en heb er 5. Ik zoek er ook niet echt na en volgens mij ben ik er ook een paar keer langsgelopen. Maar ik denk dat dat gewoon normaal is hoor. Tenzij je er heel erg op gaat letten natuurlijk.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:42:00 #256
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65103126
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
SPOILER
Ik ben lvl 8 en heb er nog maar 1
SPOILER
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_65103433
SPOILER
pi_65103622
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef Roellie80 het volgende:
SPOILER
Wel dus!!!
SPOILER
pi_65104153
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:53 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Wel dus!!!
SPOILER
Ik ook

Maar als je het ook niet weet zie je ze ook zo over het hoofd!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:14:07 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65104342
Ik heb die ook absoluut niet gezien inderdaad Achja jammer dan
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_65109660
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef Roellie80 het volgende:
SPOILER
Dat is me dus wel gelukt.

Kom je nog terug in die vault, zodat ik hem alsnog kan krijgen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:04:28 #262
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_65112881
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ben lvl 8 en heb er nog maar 1
Ik lvl 10 en heb er geen!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_65112948
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat is me dus wel gelukt.

en denk dat je deze alleen helemaal aan het begin kan pakken en daarna niet meer.
tot je uit de vault bent is het spel wel redelijk scripted
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:00:10 #264
28033 Pek
je moet wat
pi_65114909
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ja
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_65115235
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

en denk dat je deze alleen helemaal aan het begin kan pakken en daarna niet meer.
tot je uit de vault bent is het spel wel redelijk scripted
SPOILER
Doe eens niet.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 00:10:46 #266
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65130714
Las op een fallout wiki en een forum dat de items die ik in mijn locker in my megaton house bewaar, kunnen verdwijnen.
Het is me nog niet overkomen, maar moet ik me echt zorgen maken? Ik ben flink aan het scavengen geweest.
Nee jij bent lekker. =X
pi_65130897
dan verhuis je al je meuk naar tenpenny
''Oh nice, what's in the tea? WATER Bitch"
pi_65132100
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:10 schreef PrinceLu het volgende:
Las op een fallout wiki en een forum dat de items die ik in mijn locker in my megaton house bewaar, kunnen verdwijnen.
Het is me nog niet overkomen, maar moet ik me echt zorgen maken? Ik ben flink aan het scavengen geweest.
Maak je daar maar geen zorgen over. Ik heb 3 verschillende karakters, gooi mijn containers altijd vol met meuk en ben nog nooit wat kwijt geraakt.

Waarschijnlijk heeft de betreffende soepstengel een mod gebruikt welke hij niet had moeten gebruiken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_65135943
Over dat kwijtraken gesproken...als je een thema voor je huis koopt, blijven dan je items aanwezig? Ik heb alles in die lockers geplaatst, maar weet niet of die dan verdwijnen. Moet met 8000 caps toch eens iets met het geld doen

Nu ben ik alweer bijna level 20 Jammer dat je daarna geen punten meer kunt verdelen
Too much is never enough!
pi_65140066
Pff.. Ik ben lvl 14. Heb inmiddels power armor en een soort van personal guard.
Maar kwam gisteren voor het eerst een Deathclaw bezig en was toch vrij snel dood (waande me onsterfelijk voor ik dat beest tegen kwam). Is er een manier om die dingen aan te pakken?
"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69
pi_65140130
neer schieten?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_65140160
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef Caas het volgende:
Maar kwam gisteren voor het eerst een Deathclaw bezig en was toch vrij snel dood (waande me onsterfelijk voor ik dat beest tegen kwam). Is er een manier om die dingen aan te pakken?
Paar psycho's pakken (25keer meer damage) en je zwaarste wapen en op zn hoofd schieten. En oja, afstand bewaren

[ Bericht 1% gewijzigd door Yuin op 17-01-2009 13:58:45 ]
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:16:04 #273
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_65140835
Die yoaga beesten zijn bijzonder dodelijk!!!

IK begin het behoorlijk irritant te vinden dat die autosave alleen maar saved als je geslapen hebt, fast travelled ed. Heb ik een pokke end gelopen, kom ik zo'n yoaga ding tegen.. dood, kan ik opnieuw beginnen met lopen. Is me nu al een paar keer gebeurd, en dan heb ik echt zoiets van.. ik uninstall die game..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:25:50 #274
28033 Pek
je moet wat
pi_65141091
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef Caas het volgende:
Dart Gun
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_65141125
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
Die yoaga beesten zijn bijzonder dodelijk!!!

IK begin het behoorlijk irritant te vinden dat die autosave alleen maar saved als je geslapen hebt, fast travelled ed. Heb ik een pokke end gelopen, kom ik zo'n yoaga ding tegen.. dood, kan ik opnieuw beginnen met lopen. Is me nu al een paar keer gebeurd, en dan heb ik echt zoiets van.. ik uninstall die game..
Kijk eens bij de options naar de knop voor quicksave (ik gok F5), gewoon om de zoveel tijd op quicksave drukken
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')