SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
niet zozeer de accuracy maar meer de damage gaat naar benedenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:58 schreef Bijsmaak het volgende:
Sinds zondag zit ik Fallout 3 te spelen. Prachtig spel. Had fallout 1 en 2 ook al gespeeld.
VATS accuracy gaat toch omlaag wanneer wapens meer versleten raken? Hoe erg is dit?
Small arms werkt toch niet met hunting rifle?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:45 schreef Bijsmaak het volgende:
OK. Ik had het gevoel met mijn hunting rifle en 50 small arms skill nog geen reet te kunnen raken.
Jawel hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Small arms werkt toch niet met hunting rifle?
Accuracy gaat wel degelijk naar beneden hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
niet zozeer de accuracy maar meer de damage gaat naar beneden
Small guns: Pistols, SMGs, hunting rifles, sniper rifles, assault rifles, Railway Riflequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Small arms werkt toch niet met hunting rifle?
edit: wel dus, my bad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef PouwelZ het volgende:
Ik ben gister ontsnapt uit de VaultHoe de f*ck krijg je dat in godsnaam voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar stonden 5 kereltjes op me te wachten hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef Yuin het volgende:
[..]
Hoe de f*ck krijg je dat in godsnaam voor elkaar
Huh, ik heb daar wel eens 1 raider gezien, maar 5..... Lijkt me juist chill, gelijk wat fatsoenlijke wapensquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Daar stonden 5 kereltjes op me te wachten hoor
Ja echt hoor, 5quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:07 schreef Yuin het volgende:
[..]
Huh, ik heb daar wel eens 1 raider gezien, maar 5..... Lijkt me juist chill, gelijk wat fatsoenlijke wapens
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Ja echt hoor, 5Ik vond het ook chill, totdat ik met nummer 3 en 4 (had nummer 3 net dood) aan het battlen was met m'n uber knuppel en nummer 5 me neer schoot
Mja ik was nog een beetje aan het kutten met die über aim knop (hoe dat ook heet in vaktermen). Maar ja moet gewoon nog ff wennen that's all. Binnenkort ben ik de pro want ik heb 2 weken vakantie vanaf dadelijk 5 uurquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:13 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]Had de wapens gepakt van raider 1,2 of 3
Ik wil ook vakantiequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Mja ik was nog een beetje aan het kutten met die über aim knop (hoe dat ook heet in vaktermen). Maar ja moet gewoon nog ff wennen that's all. Binnenkort ben ik de pro want ik heb 2 weken vakantie vanaf dadelijk 5 uur
Nielfsquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Mindstate het volgende:
Tentamenweek over, laat maar komen die game
Die missie kostte me zóveel stim-packs, niet normaal. Maar de missie is wel tof!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef MaxC het volgende:
Net Reiley's Rangers gered, ben nu wel een beetje Super Mutant-moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha die heb ik ook net gedaan. Nauwelijks stimpacks nodig gehad, maar ik ben dan inmiddels alweer level 18quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef MaxC het volgende:
Net Reiley's Rangers gered, ben nu wel een beetje Super Mutant-moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |