verkeerde diagnose my friend.........quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Neuh, niet speciaal opgelet op iemand ofzo, ben niet zo analytisch aangelegd, alhoewel ik wel bijna iedereen irl analyseer waarmee ik te maken krijg, maar dat doet iedereen denk ik altijd....Maar jij bent een beetje neurotisch, omdat je mij daarvoor aanzag.
Ik praat niet verder overm'n werk, doe ik al op m'n werk, en als ik thuis kom, sommige zeggen dat ze christen zijn, anderen weer boeddist, dus ik ben neuronaut, lang zo gek nog nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ach so.........
en hoe lang moet je studeren voor neuroot? eh neuronaut? en waar kan je dan werken?
in een lab ofzo........
oké fair enoughquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ik praat niet verder overm'n werk, doe ik al op m'n werk, en als ik thuis kom, sommige zeggen dat ze christen zijn, anderen weer boeddist, dus ik ben neuronaut, lang zo gek nog niet
Relaxed om je neuroses de baas te kunnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
verkeerde diagnose my friend.........![]()
ik ben juist zeer relaxed vandaar dat het mij helemaal niet uitmaakt wie wat van mij denkt,
maar ik ben wél nieuwschierig van aard.......
dat dan weer wel..........
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:49 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Gek, jullie beleven de omgeving ff anders dan de mensen om je heen, i like that !
Ah, dat gaat je kosten. De volgende keer ben je weer aan de beurt door je systeem. van Dobben kroketten waren heerlijk en nu uitbuiken bij "Dances with Wolves".quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Copycat het volgende:
Drie verschillende krantjes en iets van dertien folders. Maar mijn systeem was slim. Ik stond zelf versteld.
En de nasi was zeer goed te nassen.
Niet alleen kijken naar de foto's ook iets achterlaten, een youtube ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef FANN het volgende:
weet ik poepie..... wilde je een boodschappie voor me neerzetten ?
![]()
wat wilde je dan zeggen .......
speciaal voor jou heb ik hem opengezetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Niet alleen kijken naar de foto's ook iets achterlaten, een youtube ofzo.
Je ontkomt er bijna niet aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef dieenebart het volgende:
Waar moet je je melden als verslaafde?(of heb ik het weer verkeerd begerepen?)
Anyway, heuj, gelukkig nulnegen. Dat iedereen dit jaar maar mag afkicken van de cola-light en andere aspartaamhoudende producten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |