quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het betekent 3 verschillende dingen: dombewonderend -verheerlijkt -schijnheilig
Gaat het nu om oprechte of onoprechte bewondering?
Van de sitequote:De omschrijving 'dombewonderend' of 'schijnheilig' lijkt mij in dit verband een tikkeltje misplaatst, maar het kan natuurlijk ook de persoonlijke mening zijn van degene die dit in het puzzelwoordenboek heeft geplaatst. 'Gelukzalig' of 'verheerlijkt' daarentegen voldoen beter aan de oorspronkelijke betekenis. "Een beate glimlach' voegt de DvD toe, of "Hij keek beaat naar haar op"
Ik koop er soms Meussli, en een paar andere reformartikelen, die ik moeilijk kan krijgen waar ik woon.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is ook erg gericht op het moeten kopen van producten.
Gebruik je dat?
Ook van dat brood wat gemaakt is van koren wat bij volle maan geplukt is enzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik koop er soms Meussli, en een paar andere reformartikelen, die ik moeilijk kan krijgen waar ik woon.
Waar ik vandaan kom betekent het: Welja, prima, okeequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het betekent 3 verschillende dingen: dombewonderend -verheerlijkt -schijnheilig
Gaat het nu om oprechte of onoprechte bewondering?
Beaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom betekent het: Welja, prima, okee
Daar kan jij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom betekent het: Welja, prima, okee
Volendam toevallig, of edam, daar woont geen enkele "buitenlander"; allemaal koophuizen en nog een paar redenenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar zeggen ze wel meer gekke dingen. Ook niet zo gek als iedereen familie van elkaar is
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ook van dat brood wat gemaakt is van koren wat bij volle maan geplukt is enzo?
Kijkt beaat naar de postquote:
Nee, 'bij ons' heeft het een andere reden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:46 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Volendam toevallig, of edam, daar woont geen enkele "buitenlander"; allemaal koophuizen en nog een paar redenen.
Maar wel gelovig toch ?
Dat is best zielig cq triestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, 'bij ons' heeft het een andere reden.
Drank
Hoi FANN, nee geen neuroot, soms ben ik het wel; neurotischquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef FANN het volgende:
Ow..... spannend een nieuwe
Welkom Edgar op de Huttefluttekuttevreugde.........
en je ben neuroot van beroep? of las ik dat verkeerd?
Hoi allemaal............
mmmmmm very interesting yes..........quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Hoi FANN, nee geen neuroot, soms ben ik het wel; neurotisch. Maar ben neuronaut; dwz ach kijk dit filmpje maar ff, als je geen engels verstaat, dan kijk je de film maar FANN
.
En dit filmpje voor verslaafde aan bv drank of sex![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi Fann, was vanmiddag in jouw fobo, het is niet mogelijk om een boodschap achter te laten.
quote:
dat seg ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn hier helemaal geen verslaafden...
We zijn gewoon gek
Of andersom, als je aan je moeder denkt ga je draadjes vlees maken en eten enz..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
mmmmmm very interesting yes..........
maar ook weer niks nieuws eigenlijk toch?
Je hersensen reageren op geur, smaak, muziek etc. en daar zijn ''moods'' aan verbonden zeg maar.....
dus als ik en KC en the sunshineband ga draaien waan ikmezelf weer in de disco?
als ik draadjesvlees eet denk ik aan mijn moeder....
und so weiter?
mwa die sla ik effe over....... misschien later op de avondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
En dit filmpje voor verslaafde aan bv drank of sex![]()
Neuh, niet speciaal opgelet op iemand ofzo, ben niet zo analytisch aangelegd, alhoewel ik wel bijna iedereen irl analyseer waarmee ik te maken krijg, maar dat doet iedereen denk ik altijd....Maar jij bent een beetje neurotisch, omdat je mij daarvoor aanzagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa die sla ik effe over....... misschien later op de avond![]()
heb je dit kliekje al lang geobserveerd en zijn je dingen opgevallen
zo ja?
bij wie? en wat?
ach so.........quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Of andersom, als je aan je moeder denkt ga je draadjes vlees maken en eten enz..
En als je eigenlijk jezelf te oud vind voor de disco ga je Keesie draaiien.
Maar tis een fragment uit een duco/film, gevolgd door de ogen van iemand die doof is, wat erg interresant is is het gedeelte met water, superrr vind ik zelf.
Gek, jullie beleven de omgeving ff anders dan de mensen om je heen, i like that !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn hier helemaal geen verslaafden...
We zijn gewoon gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |