Deze discussie was gaande.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed, om ome Re een beetje tegemoet te komen, even een onderwerp:
Op wat voor types valt iedereen hier nou?
Ik zelf val op vrouwelijke types dus lang haar, vrouwelijke vormen en ze hoeft zich niet als een halve kerel te gedragen. Uiterlijk kan ik niet echt specificeren omdat dat verschilt, het is meer de uitstraling die het doet.
Als ze spontaan is en humor heeft scoort ze ook punten trouwens.
Mijn ex en ik waren echt tegenpolen qua muziek, maar dat boeide mij niet echt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef mrbox het volgende:
Ow ik noem ook dingen die niet zo erg zijn en dingen die wel echt een no-go zijn. Maar kleding ? muziek stijl ? introvert extravert ?
[..]
Onnozele discussie, want het is geen discussie zoals ik het lees. Kwestie van smaak. En wat heb je eraan als je van tig totaal vreemde mensen hun 'type' weet? Nothing. Nieuwe discussie!quote:
Daar heb ik ook een schurft aan. Je merkt dat er wat is maar ze zeggen het niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ex en ik waren echt tegenpolen qua muziek, maar dat boeide mij niet echt.
Een afknapper is als iemand heeél erg in zijn eigen zit (introvert), maar dat komt ook door mijn opleiding(en), dus daar kan ik niet zo goed tegen
en dit...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef Murmeli het volgende:
Misschien moeten we naast onze voorkeuren ook onszelf gaan beschrijven hahahahhahaa...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:08 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Onnozele discussie, want het is geen discussie zoals ik het lees. Kwestie van smaak. En wat heb je eraan als je van tig totaal vreemde mensen hun 'type' weet? Nothing. Nieuwe discussie!
in dat geval is mijn kapotte neus dan weer wel handig, ik ruik dat niet. In de meeste andere gevallen heb je er niks aan want je kunt ook niet vertellen dat iemand lekker ruikt Tenzij de geur erg sterk is, dan ruik ik het weer wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent niet veeleisend en je noemde wel een goeie.
Vrouwen die naar zweet stinken
En dat kan een keer gebeuren maar sommige ruiken naar groentesoep, maar dan wel één die ver over de datum is
Zo ja dat is echt heel irritant.... met zo'n grafkop gaan zitten kijken en dan vraag je wat er is en dan zegt ie: nee niks. Dan durven ze niks te zeggen ofzo. zucht... begin dan geen relatie met me als je niet tegen me durt te praten!! grrrrr...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een schurft aan. Je merkt dat er wat is maar ze zeggen het niet.
Ik ben juist weer te extravert, ik vertel heel makkelijk dingen
De discussie of haat liefde kan overwinnen en andersom. Hoe je liefde verkrijgt, ermee omgaat, hoe je er vanaf komt, hoe het verandert, hoe lang zoiets aanhoudt..nee, totaal geen idee eigenlijk.quote:
Ben je toevallig tweeling als sterrenbeeld?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:08 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Onnozele discussie, want het is geen discussie zoals ik het lees. Kwestie van smaak. En wat heb je eraan als je van tig totaal vreemde mensen hun 'type' weet? Nothing. Nieuwe discussie!
Opleidingen ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ex en ik waren echt tegenpolen qua muziek, maar dat boeide mij niet echt.
Een afknapper is als iemand heeél erg in zijn eigen zit (introvert), maar dat komt ook door mijn opleiding(en), dus daar kan ik niet zo goed tegen
Nou kom maar op met een goed discussie puntquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:08 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat is lastig hoorquote:
Ja, haat kan liefde overwinnen en over de rest kan ik niet echt mee praten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef Shitonya het volgende:
[..]
De discussie of haat liefde kan overwinnen en andersom. Hoe je liefde verkrijgt, ermee omgaat, hoe je er vanaf komt, hoe het verandert, hoe lang zoiets aanhoudt..nee, totaal geen idee eigenlijk.
humor is persoonlijk heb ik hier de afgelopen dagen meegrekegen, redeljk wat van de mensen schijnt mijn directe op het botte af type humor niet te trekkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben afgeknapt op saaie mannen zonder humor...
bleerghhhhhhhhhhhhhh
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef Shitonya het volgende:
[..]
De discussie of haat liefde kan overwinnen en andersom. Hoe je liefde verkrijgt, ermee omgaat, hoe je er vanaf komt, hoe het verandert, hoe lang zoiets aanhoudt..nee, totaal geen idee eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |