ik heb hetzelfde probleem nuquote:Op zondag 1 november 2009 12:50 schreef lisa-baby het volgende:
ik heb pas nieuwe uggs gehaald. uggs nightfall bese kleur. ik heb ze maar 2 dagen aan gehad en ik zag dat er een soort vlek op zat ik heb het met spons + was verzagter geprobeerd deruit te halen. later zag ik dat de vlek nog erger was geworden en dit keer heb ik met zeep en washandje en water geprobeerd deruit te halen. en nu zit er egt een grote bruiner dan de rest van de ugg een vlek op egt lellijk:S wat moet ik nu dooen kan iemand mij please helpennn???
eigenlijk mag je nooit schoonmaak spul of iets dergelijks gebruiken op uggs. ze zeggen dat het beste is met een vochtige doek of echt met dat schoonmaak spul dat voor uggs gemaakt is. waarschijnlijk zit de vlek er nu ook gewoon in en krijg je het er niet meer uit.quote:Op zondag 27 december 2009 21:00 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde probleem nuis het jou uiteindelijk gelukt om de vlek eruit te krijgen??
En dat kan ik nog even onderstrepen. Hoe mooi ze er ook uitzien, andere Nightfalls zijn Chestnut zijn 100% nep. En veel Chestnuts zelf ook, maar als je ziet dat de verkoper ook andere kleuren aanbiedt dan weet je dat ook snel genoeg.quote:foto Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik weet het 100% zeker. Heb er zelfs nog over gemaild met ugg australia zelf en die hebben destijds ook toegezegt dat ze geen andere kleuren nightfalls hebbe gemaakt dan chestnut en dat ook niet gingen doen. Alles wat in andere kleuren aageboden wordt is 100% nep. En ugg australia heeft de nightfall dit jaar helemaal uit het assortiment gegooid en is nog maar heel moeilijk te krijgen (de echte dan, neppe zijn er in overvloed helaas).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop