ooh ben jij dat, daar hoor ik telkens van die verhalen overquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben het eens met de TT
Overigens, dan ben ik een verhaal aan het vertellen en dan zegt iemand: ja heb je al verteld.
- bummer -
Sshhht, niet zo hard.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ben jij dat, daar hoor ik telkens van die verhalen over
Appelbeignetsquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*laat nog wat oliebollen verdwijnen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*laat nog wat oliebollen verdwijnen
je router is dementquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sshhht, niet zo hard.![]()
Mijn laptop geeft aan dat hij niet verbonden is met de router, terwijl ik naar mijn weten dat wel ben
quote:
Ik vind deze anders nog best smakelijk !quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je router is dement![]()
en oliebollen zijn alleen als ze net gebakken zijn
ik had der straks 1 op en die heeft mijn maag vermoordquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind deze anders nog best smakelijk !
Bakken sukkel!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgend jaar toch eens kopen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had der straks 1 op en die heeft mijn maag vermoord
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat iemand hier eerst vroeg![]()
![]()
'Waar maak je oliebollen eigenlijk van? Aardappelen?'
![]()
![]()
![]()
uitknijpenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lastig
Even in de oven, vet eruit knijpen, poedersuiker eropMjam
Ja, royal sadness. Hij meende het ook nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |