Dat is geen dom idee, ik ga dat eerst proberen, er staan veel foto's van de kinderen op dus het is belangrijk dat er niets verloren gaat.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:12 schreef -Paul- het volgende:
Waarom koop je geen externe 2,5" hdd behuizing? Dan kun je het zelf doen.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/686?currFilters=eNpVTUsOwiAQvcucgKFV62PvzkNMCgsiqQ0YtWm8u5QSg7N5M%2B83gjPWhBPo5pbXPVoyCQq0wQCaox%2Fd1U%2FbySD1R8u7MfegIFOJdyAJoZK27w6NLWtWDw2RW0uNBjFXYqlYgpyXNLvx4sPDxURGsrR66OO%2Blc6nhJ%2Bg9sc8sCbzyfMFgK4%2FQQ%3D%3D&orderField=prijs&orderSort=asc
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Het moederbord van de laptop van een familielid van mij is kapotgegaan, helaas staan op deze laptop nog foto's die hij wil bewaren. Het gaat om een Toshiba Satellite M10.
Omdat ik verder geen laptop heb waar ik deze schijf in kan hangen en omdat de foto's van de HD gehaald moeten worden mag de persoon die de data van de ATA6 HD eraf kan halen en op een externe HD kan backupen dit allemaal gratis hebben. Woon je ergens in de buurt van Gouda/Rotterdam dan kom ik even bij je langs om alles te brengen en de gebackupte data weer mee te nemen.
Wat krijg je concreet:
- Hard disk 60 GB ATA 6
- DVD speler
- Beeldscherm met stekkers eraan
- CPU nog op moederbord, geen idee hoe snel hij is
De behuizing is bij het openen flink beschadigd, als je iets van lampjes wilt hebben kun je hier wellicht nog iets mee.
Als alles goed is komt de adapter morgen binnen en kan ik de data van de schijf halen. Bedankt voor je aanbod!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:32 schreef Jimbo het volgende:
is het nog nodig of ?
anders kunnen we in nwk afspreken en haal ik het er zo voor je af, gratis en mag je alle hardisk spullen enzo houdenheb ik toch nix aan en ben jij teminste geholpen.
De behuizing was er zaterdag al, verder niks meer gehoord... Hoe is het er mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als alles goed is komt de adapter morgen binnen en kan ik de data van de schijf halen. Bedankt voor je aanbod!
Het is gratis ;-) En beloofd aan Remco.quote:
Ik heb de opstart van het jaar gehad op mijn werk, dus 2 erg lange dagen gehad. Morgenavond komt hij langs en ga ik ermee aan de slag, ik laat je morgen direct weten hoe het gegaan is. Als het is gelukt gaat de boel deze week op de bus, anders bel ik je even om een afspraak te maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De behuizing was er zaterdag al, verder niks meer gehoord... Hoe is het er mee?
Het is mij niet gelukt, Remco zal er binnenkort naar kijken, dit in overleg met het familielid. Ze regelen het verder zelf, ik heb er niets meer mee te maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:39 schreef fransbreda het volgende:
Hoe staat het ermee en kan ik die dvd slim nog overnemen van jou of remco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |