abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64564384
Het moederbord van de laptop van een familielid van mij is kapotgegaan, helaas staan op deze laptop nog foto's die hij wil bewaren. Het gaat om een Toshiba Satellite M10.

Omdat ik verder geen laptop heb waar ik deze schijf in kan hangen en omdat de foto's van de HD gehaald moeten worden mag de persoon die de data van de ATA6 HD eraf kan halen en op een externe HD kan backupen dit allemaal gratis hebben. Woon je ergens in de buurt van Gouda/Rotterdam dan kom ik even bij je langs om alles te brengen en de gebackupte data weer mee te nemen.

Wat krijg je concreet:
- Hard disk 60 GB ATA 6
- DVD speler
- Beeldscherm met stekkers eraan
- CPU nog op moederbord, geen idee hoe snel hij is

De behuizing is bij het openen flink beschadigd, als je iets van lampjes wilt hebben kun je hier wellicht nog iets mee.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_64564673
Ik heb een DELL SX260 staan waar een notebook harddisk ingaat. nu is deze disk helaas overleden en zoek ik dus een werkende disk.

Helaas woon ik niet in Rotterdam/Gouda maar zou ik wel het setje willen overnemen. Als ik de data via internet naar je doorspeel zou je daar ook mee geholpen zijn?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_64565065
quote:
Dat is geen dom idee, ik ga dat eerst proberen, er staan veel foto's van de kinderen op dus het is belangrijk dat er niets verloren gaat.

Als het me lukt stuur ik de overige spullen op naar een liefhebber, dus laat het even weten als je dan die spullen gratis wilt hebben (verzendkosten voor ontvanger uiteraard). Als het niet lukt moet ik bij een ander langsgaan om het alsnog als backup mee te krijgen. Bedankt voor de tip!
pi_64566389
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 21:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Het moederbord van de laptop van een familielid van mij is kapotgegaan, helaas staan op deze laptop nog foto's die hij wil bewaren. Het gaat om een Toshiba Satellite M10.

Omdat ik verder geen laptop heb waar ik deze schijf in kan hangen en omdat de foto's van de HD gehaald moeten worden mag de persoon die de data van de ATA6 HD eraf kan halen en op een externe HD kan backupen dit allemaal gratis hebben. Woon je ergens in de buurt van Gouda/Rotterdam dan kom ik even bij je langs om alles te brengen en de gebackupte data weer mee te nemen.

Wat krijg je concreet:
- Hard disk 60 GB ATA 6
- DVD speler
- Beeldscherm met stekkers eraan
- CPU nog op moederbord, geen idee hoe snel hij is

De behuizing is bij het openen flink beschadigd, als je iets van lampjes wilt hebben kun je hier wellicht nog iets mee.

Ik werk in Gouda ........
EN ik ben in staat om deze informatie van je laptop harddisk goed en kundig af te lezen, eventueel indien mogelijk op een DVD-tje gebrand.

Tevens wil ik dan die schijf houden, en de dvd speler en de CPU erbij krijgen.

Via PB verdere afhandeling, dan zal ik je wat informatie geven waaruit mijn oprechtheid zal blijken.
Als je het zelf wilt proberen, ook goed
Speak only if it improves upon the silence....
pi_64566527
Ik zou je eventueel kunnen helpen arnold is alleen het probleem ik woon in limburg en ben niet iedere dag in de buurt.
Zou dan eventueel mijn eigen laptop mee nemen en de schijf van jouw of van je vriend in een externe bracket hangen en dan samen met je zoeken wat voor foto s je vriend percies hebben wil en moet.
externe bracket heb ik trouwen in iedere soort hier liggen, dit wil ik je nog wel even meegeven als je zou besluiten om zelf zo n ding te kopen kijk dan eerst wat voor schijf het is of het een s ata of een ide is daar is namelijk verschil in in de bracket s.
Houd me trouwens aan bevolen voor als je zou besluiten om de dingen weg te gaan geven dat ik me aanbevolen houd om ze tegen transportkosten te ontvangen.
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:06:54 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_64566614
Zie PM
censuur :O
pi_64569272
ik woon in rotterdam en kon zonder problemen backup maken
  vrijdag 2 januari 2009 @ 08:32:35 #9
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_64579364
Remco is zo vriendelijk om een adapter naar mij te sturen en indien nodig te helpen, ik ga ervanuit dat die adapter werkt en dat ik alle overige onderdelen naar hem stuur. Ik post nog in dit topic of het is gelukt.

Bedankt voor de reacties!
pi_64591502
Pluimpje voor Remco
ijs_beer fan!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:28:16 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_64591576
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef NanKing het volgende:
Pluimpje voor Remco
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 20:32:13 #13
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_64591768
is het nog nodig of ?

anders kunnen we in nwk afspreken en haal ik het er zo voor je af, gratis en mag je alle hardisk spullen enzo houden heb ik toch nix aan en ben jij teminste geholpen.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_64594134
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:32 schreef Jimbo het volgende:
is het nog nodig of ?

anders kunnen we in nwk afspreken en haal ik het er zo voor je af, gratis en mag je alle hardisk spullen enzo houden heb ik toch nix aan en ben jij teminste geholpen.
Als alles goed is komt de adapter morgen binnen en kan ik de data van de schijf halen. Bedankt voor je aanbod!
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 14:20:14 #15
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_64612456
mocht het niet lukken , pm me maar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 6 januari 2009 @ 08:46:00 #16
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_64718229
10 euro voor de DVD speler.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:38:41 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_64731329
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Als alles goed is komt de adapter morgen binnen en kan ik de data van de schijf halen. Bedankt voor je aanbod!
De behuizing was er zaterdag al, verder niks meer gehoord... Hoe is het er mee?
pi_64749470
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 08:46 schreef fransbreda het volgende:
10 euro voor de DVD speler.
Het is gratis ;-) En beloofd aan Remco.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De behuizing was er zaterdag al, verder niks meer gehoord... Hoe is het er mee?
Ik heb de opstart van het jaar gehad op mijn werk, dus 2 erg lange dagen gehad. Morgenavond komt hij langs en ga ik ermee aan de slag, ik laat je morgen direct weten hoe het gegaan is. Als het is gelukt gaat de boel deze week op de bus, anders bel ik je even om een afspraak te maken.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:39:23 #19
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_64885501
Hoe staat het ermee en kan ik die dvd slim nog overnemen van jou of remco?
pi_65008902
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 14:39 schreef fransbreda het volgende:
Hoe staat het ermee en kan ik die dvd slim nog overnemen van jou of remco?
Het is mij niet gelukt, Remco zal er binnenkort naar kijken, dit in overleg met het familielid. Ze regelen het verder zelf, ik heb er niets meer mee te maken.

Iedereen bedankt voor de hulp, en Remco, ik hoop dat je er nog data vanaf krijgt.
pi_65009050
Succes ermee verder.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')