De Joodjesquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hebben de Joodjes wel ooit hun mond gehouden met een minuut stilte? Overigens is het soms wel even wat stiller in het stadion maar opzich wordt er toch ook best wat gezongen enzo?
Okequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De Joodjes.
Ik was overigens gewoon een beetje aan het dollen heur...
wtf, die reacties ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef Mark-Hgl het volgende:
De vraag is wie wel het fatsoen kan opbrengen om in een voetbalstadion één minuut stil te zijn...
ADO... ik bedoel maar
Reacties zijn meestal toch 12 jarige kiddos die er een zak van snappen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf, die reacties ook
johnnyplayerjohnny (1 week ago)
Den Haag 070 Duh Best !! Jonge!!
Kk dordrecht kk lekker dood in jullie graf met jullie kleinkinderen en alles wat duh bij hooart!!
+10 van dit soort meer
Dank voor de bevestigingquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:22 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee jullie zijn van een hoog niveau
Tijdens Feyenoord-Ado dit seizoen werd er ook een minuut stilte gehouden en toen was het doodstil dus niet gelijk naar ADO wijzenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef Mark-Hgl het volgende:
De vraag is wie wel het fatsoen kan opbrengen om in een voetbalstadion één minuut stil te zijn...
ADO... ik bedoel maar
Kom eens in een stadion zou ik zeggen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef need2009 het volgende:
Supporters die spelers of scheidsrechters de meest erge ziektes toewensen.
Supporters die mensen(supp tegenpartij) bedreigen die in "hun" vak zitten of staan.
Supporters die rasistisch zijn.
Maar goed, dit doen toch alleen maar supporters van onder de 20............................toch???????
Ben ik ook heel vaak geweest tot aan m'n 19/20ste.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kom eens in een stadion zou ik zeggen.
Dan kan je zelf toch prima antwoord geven op die vraag?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:42 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ben ik ook heel vaak geweest tot aan m'n 19/20ste.
Tegenwoordig nog maar weinig, maar als ik ga stoor ik me wel eens aan dit soort mensen.
Kan ik ook zeker.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan kan je zelf toch prima antwoord geven op die vraag?
Waarom een week mee kijken in de keuken van het legioen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het niet zo op de harde kern van Ajax. ik heb zelf een aantal wedstrijden bijgewoond in de Arena en ik ben van mening dat ze véééls te weinig van zich laten horen. Wat dat betreft bestaat het legioen uit meer échte supporters. Het is gewoon één blok achter het team. Dat mis ik bij de harde kern van Ajax. Gekscherend: een week mee laten kijken in de keuken van het legioen is niet schandalig.²
Jawel ik! Met hun achterlijke spreekkoren over Para en Ferry van Vliet. Maar als ze vervolgens in hetzelfde schuitje zitten is de wereld te klein (Maarten en DiTo). Stelletje kneuzen.quote:
Kom eens in een stadion zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:00 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan:
-Trommels
-Oranjesupporters
-TIFO
Je punt is?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:15 schreef need2009 het volgende:
[..]
Kom eens in een stadion zou ik zeggen.
Ik heb weleens 43.000 oranjesupporters in de kuyp zien zitten hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je punt is?
Trommels heb je niet in de Kuip, oranjesupporters ook niet.
TIFO schiet gewoon te vaak zijn doel voorbij.
Dus je hebt een hekel aan mensen die sfeer maken ipv mensen die de sfeer verpesten, zoals ik bedoel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je punt is?
Trommels heb je niet in de Kuip, oranjesupporters ook niet.
TIFO schiet gewoon te vaak zijn doel voorbij.
Niet als ik er zit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb weleens 43.000 oranjesupporters in de kuyp zien zitten hoor.![]()
(Nederland - Roemenie)
Trommels en TIFO vind ik gewoon een gemaakte sfeer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:22 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dus je hebt een hekel aan mensen die sfeer maken ipv mensen die de sfeer verpesten, zoals ik bedoel.
Mmmm...
Door die trommels wordt het publiek opgezweept, het publiek zingt en je hoort de trommels niet meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Trommels en TIFO vind ik gewoon een gemaakte sfeer.
Sommige TIFO-acties zijn wel tof hoor, bijvoorbeeld die herdenkingsactie voor die overleden supporter van Ajax laatst.
Maar ik heb liever een goede sfeer tijdens de wedstrijd dan een mooie TIFO-actie vooraf.
Sfeer is voor mij de hele wedstrijd achter je club staan en zelf je spandoek en fakkeltje mee naar binnen nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |