abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64567602
Dat stuk met Justin en vriendin vond ik juist prachtig.
pi_64567971
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Dat stuk met Justin en vriendin vond ik juist prachtig.
Dat kan uiteraard, smaken verschillen gelukkig. Onder andere de stukken in de supermarkt met de shampoo en tandpasta en de spermacellen die zogenaamd stoned waren vond ik wel heel erg goed. Slecht was Guzman zeker niet.
Tok.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:07:28 #53
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_64570141
Ik wist helemaal niet dat je zijn naam als: 'Gabbièr' uitspreekt, ik zei altijd: 'Gaviejé'

OT: echt een goede show, maar het publiek lachte op pijnlijk momenten, daar ergerde hij zich aan, volgens mij.

Op het moment dat hij verteld over dat hij geen vrienden meer heeft, zei hij er wat van toen een vrouw lachte en toen hij vertelde dat zijn vader zelfmoord pleegde.
Dit, dus.
pi_64570624
Goed dat hij zo'n persoonlijke voorstelling durft te maken, hij heeft veel meegemaakt. Wat wel het risico meebrengt dat het publiek lacht op pijnlijke momenten. Ik ben naar deze voorstelling geweest in het theater. Een vrouw moest (een beetje ongemakkelijk) lachen toen hij vertelde over de zelfmoord zijn vader. Dat heeft ze geweten!

Maar wel logisch dat hij daar erg boos om wordt.

Toch een leuke show vind ik. Persoonlijk, serieuze onderwerpen maar toch veel grappen/spot erin
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 00:30:23 #55
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64570674
Sorry hoor, maar als het publiek op de verkeerde momenten lacht, dan ligt t aan de timing van degene die op t podium staat, niet aan het publiek.

Ook jammer dart Javier denkt dat je met schreeuwen een boodschap kan overbrengen. Benieuwd of ie zelf elke zwerver een euro geeft
pi_64570749
In het theater ging toen ik bij de voorstelling was ook een CKV-ertje (volgens Javier) lachen tijdens een bepaald stukje, vond ie niet leuk. Alle lichten gingen aan en hij ging op het podium zitten roken totdat diegene zich ging melden, anders ging ie niet verder. Na een paar minuten was zn sigaret op en verdween Javier naar het balkon om maar zelf de dader op te zoeken. Flinke woordenwisseling daar, vooral van Javiers kant en iemand die waarschijnlijk de rest van zijn leven niet meer zo snel naar een voorstelling zou gaan
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 00:34:48 #57
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64570822
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:32 schreef Thetallguy het volgende:
In het theater ging toen ik bij de voorstelling was ook een CKV-ertje (volgens Javier) lachen tijdens een bepaald stukje, vond ie niet leuk. Alle lichten gingen aan en hij ging op het podium zitten roken totdat diegene zich ging melden, anders ging ie niet verder. Na een paar minuten was zn sigaret op en verdween Javier naar het balkon om maar zelf de dader op te zoeken. Flinke woordenwisseling daar, vooral van Javiers kant en iemand die waarschijnlijk de rest van zijn leven niet meer zo snel naar een voorstelling zou gaan
Te debiel voor woorden. Als ie niet wil dat mensen ergens om lachen moet ie t niet vertellen of beter brengen.
pi_64570972
Mensen lachen inderdaad niet echt (niet in de zin van: wat grappig!) maar voelen zich misschien ongemakkelijk door de timing ("ik voelde me wel een beetje schuldig toen mijn vader zich had opgehangen, want ik had hem voor z'n verjaardag een riem gegeven" STILTE).

Dat risico neemt ie met zo'n voorstelling en de manier waarop hij het brengt. Maar het is een gevoelig onderwerp en dan is het pijnlijk als er 'gelachen' wordt. Ik snap wel dat hij daar boos om wordt, al kun je niet iemand daarop afbranden. Dan gaat het ver. Ik heb deze show vananvond niet op tv gezien. Hoe reageerde hij op het moment dat er op pijnlijke momenten gelachen werd?
I believe i can fly!
pi_64571236
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef pietkanarie het volgende:
Mensen lachen inderdaad niet echt (niet in de zin van: wat grappig!) maar voelen zich misschien ongemakkelijk door de timing ("ik voelde me wel een beetje schuldig toen mijn vader zich had opgehangen, want ik had hem voor z'n verjaardag een riem gegeven" STILTE).

Dat risico neemt ie met zo'n voorstelling en de manier waarop hij het brengt. Maar het is een gevoelig onderwerp en dan is het pijnlijk als er 'gelachen' wordt. Ik snap wel dat hij daar boos om wordt, al kun je niet iemand daarop afbranden. Dan gaat het ver. Ik heb deze show vananvond niet op tv gezien. Hoe reageerde hij op het moment dat er op pijnlijke momenten gelachen werd?
Met opmerkingen, zoals 'leuk he' of hij deed een lachje na. Volgens mij kreeg iemand er nog van langs vanavond, weet niet meer precies wat hij zei. Maar goed, dat doet iedere cabaretier.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 00:47:30 #60
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64571237
Hij reageerde aangebrand. Mijn vader is dood. gelach. Ja, grappig he?

Die riemgrap was bedoeld om te lachen. Er werd aarzelend om gelachen. Kijk, als je grappen in je serieuze verhaal zet (dat zn vader aan drank, drus en hoeren deed), maar hij had ook slechte kanten) had, en een moment later mag er niet gelachen worden. Dan is t je eigen fout.

Javier zn timing is gewoon beroerd, dat kan Maassen veel beter.

Mijn moeder is veel te vroeg gestorven
's ochtends om acht uur en ik ben dus totaal geen ochtendmens
pi_64571455
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef SunChaser het volgende:
Hij reageerde aangebrand. Mijn vader is dood. gelach. Ja, grappig he?

Die riemgrap was bedoeld om te lachen. Er werd aarzelend om gelachen. Kijk, als je grappen in je serieuze verhaal zet (dat zn vader aan drank, drus en hoeren deed), maar hij had ook slechte kanten) had, en een moment later mag er niet gelachen worden. Dan is t je eigen fout.

Javier zn timing is gewoon beroerd, dat kan Maassen veel beter.

Mijn moeder is veel te vroeg gestorven
's ochtends om acht uur en ik ben dus totaal geen ochtendmens
Dat ben ik met je eens, ik wist soms ook niet of hij het nu grappig bedoelde of serieus.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_64571782
Je hebt het inderdaad niet makkelijk als je bij een voorstelling van guzman op de voorste rij gaat zitten. Als je per ongeluk lacht op een 'verkeerd' moment (en die kans is zeker bij guzman inderdaad best aanwezig) zal ie dat niet voorbij laten gaan. De voorstelling waar ik was werd dat meisje wel behoorlijk aangepakt kan ik me nog herinneren. Wat ie zei weet ik niet meer.

Een opmerking als "ja, grappig he" vind ik wel kunnen. Maar een persoon 'voor gek zetten' voor de rest van de zaal... dat is voor die persoon waarschijnlijk wel erg vervelend.

Die laatste opmerking is van Maassen? Over mijn moeder is veel te vroeg gestorven en ik ben totaal geen ochtendmens?
I believe i can fly!
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 01:10:02 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64571867
Yep.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 09:13:38 #64
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_64574631
ik hou wel van deze stijl, ik hoef niet zo nodig de hele tijd te lachen, het is een aangrijpend verhaal, op een af en toe grappige manier verteld. Hij was wel heel erg boos, ik vind dat prima voor 1 show maar de volgende show mag wel weer wat vrolijker, anders dan moet hij maar even wachten tot hij weer wat vrolijker is
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 13:29:33 #65
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64576175
Hij is altijd boos in zn shows. Het is een maniertje.
pi_64576373
Leuke show
pi_64577669
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef SunChaser het volgende:
Vertelt ie ook nog dat ie zn vriendin sloeg?
Neuh maar in andere shows laat ie 't wel 's merken in grappen.

Was een goede show!
Leek wel 'n beetje op z'n vorige shows vond ik.

Ze moeten veeeeeeel vaker cabaretshows uitzenden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
pi_64577722
Tegen het eind dat ie zo liep te schreeuwen en boos liep te zijn zei mijn vader echt van 'doe rustig man'
Striving to be more than average.
pi_64578063
Leuke show
Heb er van genoten.
En heel erg herkenbaar van die tandpasta etc.
pi_64578520
Javier is de koning! Helaas heb ik het gemist, word het nog herhaald ergens?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:20:41 #71
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_64582004
ik heb net kaarten gescoord voor zijn nieuwe show, in antwerpen
pi_64585737
javier is goed
Ton zuur had ik gezien in z'n theatertje .. iedergeval hij durft gewoon
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:13:09 #73
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_64588364
Die tandpasta en hele consumptiemaatschappij grappen hebben we inmiddels zó vaak gehoord dat dat nu een beetje cliché begint te worden. En wat voor grap maakte hij ook alweer over iets op een verpakking ofzo, wat elkaar tegen sprak? Dat hij die grap nog 5 minuten ging rekken vond ik eerder pijnlijk, ik ben geen debiel, de eerste keer snapte ik de grap ook wel.

Maar verder vond ik de show beter dan verwacht, vond zijn vorige shows pijnlijk on-grappig. Dit was in ieder geval niet pijnlijk
pi_64605326
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:40 schreef Pritt het volgende:
Javier is de koning! Helaas heb ik het gemist, word het nog herhaald ergens?
Je kan het terug kijken op de Veronica site.
pi_64606081
Net helemaal gekeken. Vond het een goed stuk. Het is geen verstand-op-nul stuk. Top.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')