Dat kan uiteraard, smaken verschillen gelukkig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Dat stuk met Justin en vriendin vond ik juist prachtig.
Te debiel voor woorden. Als ie niet wil dat mensen ergens om lachen moet ie t niet vertellen of beter brengen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:32 schreef Thetallguy het volgende:
In het theater ging toen ik bij de voorstelling was ook een CKV-ertje (volgens Javier) lachen tijdens een bepaald stukje, vond ie niet leuk. Alle lichten gingen aan en hij ging op het podium zitten roken totdat diegene zich ging melden, anders ging ie niet verder. Na een paar minuten was zn sigaret op en verdween Javier naar het balkon om maar zelf de dader op te zoeken. Flinke woordenwisseling daar, vooral van Javiers kanten iemand die waarschijnlijk de rest van zijn leven niet meer zo snel naar een voorstelling zou gaan
Met opmerkingen, zoals 'leuk he' of hij deed een lachje na. Volgens mij kreeg iemand er nog van langs vanavond, weet niet meer precies wat hij zei. Maar goed, dat doet iedere cabaretier.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef pietkanarie het volgende:
Mensen lachen inderdaad niet echt (niet in de zin van: wat grappig!) maar voelen zich misschien ongemakkelijk door de timing ("ik voelde me wel een beetje schuldig toen mijn vader zich had opgehangen, want ik had hem voor z'n verjaardag een riem gegeven" STILTE).
Dat risico neemt ie met zo'n voorstelling en de manier waarop hij het brengt. Maar het is een gevoelig onderwerp en dan is het pijnlijk als er 'gelachen' wordt. Ik snap wel dat hij daar boos om wordt, al kun je niet iemand daarop afbranden. Dan gaat het ver. Ik heb deze show vananvond niet op tv gezien. Hoe reageerde hij op het moment dat er op pijnlijke momenten gelachen werd?
Dat ben ik met je eens, ik wist soms ook niet of hij het nu grappig bedoelde of serieus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef SunChaser het volgende:
Hij reageerde aangebrand. Mijn vader is dood. gelach. Ja, grappig he?
Die riemgrap was bedoeld om te lachen. Er werd aarzelend om gelachen. Kijk, als je grappen in je serieuze verhaal zet (dat zn vader aan drank, drus en hoeren deed), maar hij had ook slechte kanten) had, en een moment later mag er niet gelachen worden. Dan is t je eigen fout.
Javier zn timing is gewoon beroerd, dat kan Maassen veel beter.
Mijn moeder is veel te vroeg gestorven
's ochtends om acht uur en ik ben dus totaal geen ochtendmens
Neuh maar in andere shows laat ie 't wel 's merken in grappen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef SunChaser het volgende:
Vertelt ie ook nog dat ie zn vriendin sloeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Je kan het terug kijken op de Veronica site.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:40 schreef Pritt het volgende:
Javier is de koning! Helaas heb ik het gemist, word het nog herhaald ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |