Evert is een held.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Evert ten Napel, gewoon irritant...
Inderdaad, dé clichécommentator met iedere keer dezelfde clichés.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Evert ten Napel, gewoon irritant...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad, dé clichécommentator met iedere keer dezelfde clichés.
Frank Snoeks heeft trouwens ook de gave om van elke dode wedstrijd een 1000-en-1-nacht-verhaal te maken, niet normaal zeg.
Jij hebt Theo Koomen nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad, dé clichécommentator met iedere keer dezelfde clichés.
Frank Snoeks heeft trouwens ook de gave om van elke dode wedstrijd een 1000-en-1-nacht-verhaal te maken, niet normaal zeg.
Is een leuke studiogast. Durft een andere mening te hebben dan Johan Derksen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:21 schreef JoeThePlumber het volgende:
Hans Kraaij jr!!!
waarom? daarom....!
Is toch grappig ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:25 schreef Twerk het volgende:
Hans "ik had hem toevallig vanavond nog ff aan de lijn" Kraay Jr.
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:32 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
..
Ten tweede, Wendy van Dijk!
Heb ik helaas gemistquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:46 schreef Twerk het volgende:
Ik denk dat ze behoorlijk op dat wereldje is afgeknapt sinds haar ontmoeting met Johan Derksen bij Knevel en vd Brink
quote:
Heerlijkquote:
Het is echt een held.. Ook aan het eind: "Oja, bestaat er nog wat anders dan voetbal?" xDquote:
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat Johan Derksen daarmee de ondergang van Wendy van Dijk bezegeld had.quote:
Ik vond haar ook niet zo bij 'Voetbal Insite'.quote:
Nee, dat was ook voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij hebt Theo Koomen nooit meegemaakt.
'Mensen wat een spektakel. Hier moet je bij zijn geweest. De ene na de andere demarage volgt na de andere. Het decor is schitterend met de gleuvende heuvels en unieke dorpjes. Het stimuleert de renners om alles te geven. Ah daar sprint weer een Fransman weg en Nederlanders erachter aan. Heerlijk, zelfs de vogels in de lucht stoppen met vliegen. Wat een mooie sport is het toch.'
En dat tijdens een wandel-etappe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |