Dat gevoel heb ik juist weer nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:03 schreef Mr-Sander het volgende:
Leo Driessen is toch altijd erg anti-Ajax? Tenminste, dat gevoel heb ik altijd als ik naar die man moet luisteren...
Hoe kun je nou niet genieten van Jack van Gelder, fantastischquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:25 schreef The_Verve het volgende:
Jack van Gelder (NOS)
Mart Smeets (NOS)
Tom Egbers (NOS)
Leo Oldenburger (SBS6)
Mark van Rijswijk (Eredivisie Live)
Michiel Teeling (Eredivisie Live)
+ Idd "Mr. Oude jongens krentenbrood". Zo walgelijk en geforceerd. Alleen de blokjes kaas, toastjes, borrelnoten en flessen wijn ontbreken nog als hij daar zit.. Maar dat is zijn lot als medewerker van de publieke omroep.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:11 schreef TC03 het volgende:
Jack van Gelder vind ik ook vrij irritant, hij is te blij met zijn zichzelf en de mensen die hij kent, en hij probeert altijd zo'n gemaakt 'ons kent ons'-sfeertje te creëren.
Ik kan die man ook niet luchten of zien. Vd week zat ie ook bij "5 jaar later". Hij vindt zichzelf zo geweldig met zijn boekjes van schoolkrant-niveau. En dat trotse lachje als hij weereens iets zegt wat hij heeft ingestudeerd en waarvan hij denkt dat het wel weer zal scoren bij het grote publiek. Hij spreekt de kijker toe als een leraar die groep 5 toespreekt en als je niet beter zou weten, zul je denken dat hij naast sport ook nog alles weet van quantum mechanica, recht, ontwikkelingshulp en modellenwerk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:21 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je hem een voetbalwedstrijd horen aankondigen. "Uhh er is ook nog gevoetbald vandaag, " terwijl als er schaatsen, wielrennen op is komt ie zonder de beelden te zien al klaar.
Misschien nog wel erger vind ik de mensen die hem adoreren als een god. Zie interview Tijs van den Brink met hem.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:26 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik kan die man ook niet luchten of zien. Vd week zat ie ook bij "5 jaar later". Hij vindt zichzelf zo geweldig met zijn boekjes van schoolkrant-niveau. En dat trotse lachje als hij weereens iets zegt wat hij heeft ingestudeerd en waarvan hij denkt dat het wel weer zal scoren bij het grote publiek. Hij spreekt de kijker toe als een leraar die groep 5 toespreekt en als je niet beter zou weten, zul je denken dat hij naast sport ook nog alles weet van quantum mechanica, recht, ontwikkelingshulp en modellenwerk.
En die overdreven huilerige toon als een speler van Feyenoord een keer een tikje krijgt. Toen voor de beker tegen een amateur club is hij er volgens mij tot de 80e minuut te pas en te onpas op teruggekomen (het gebeurde in de 3e minuut). Extra zuur is dat feyenoord voor de helft uit houthakkers bestaat dit jaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:44 schreef El_Bassie het volgende:
Leo Driessen. Kerel is altijd zo fucking negatief over Ajax. De tegenstander daarentegen krijgt altijd wagonladingen kudos. Wat een kneus.
Yep. Maar koorknaap Tijs is dat zijn hele leven al gewend om van mannen van middelbare leeftijd alles maar klakkeloos aan te nemen en ja te knikken. Daarom past hij ook zo goed bij betweter Knevel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien nog wel erger vind ik de mensen die hem adoreren als een god. Zie interview Tijs van den Brink met hem.
Kon je hem maar wissen:quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:39 schreef gitaarsnaar het volgende:
Leo Driessen. Altijd voor de underdog, kan uren zeuren over een overtreding die 60 minuten eerder is gebeurd. Irritante stem
Hij kan het beter plaatsnemen naast John Ewbank en songteksten schrijven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Leo Driessen, is dat extreen cynische meneer met zijn droge vernederende opmerkingen altijd?²
Arno Vermuelen idem dito, maar dan met Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:44 schreef El_Bassie het volgende:
Leo Driessen. Kerel is altijd zo fucking negatief over Ajax. De tegenstander daarentegen krijgt altijd wagonladingen kudos. Wat een kneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |