Klinkt leukquote:met authentiek historisch beeldmateriaal van de 100-jarige Friese Elfstedentocht. Met diverse collecties gevonden historisch beeld en geluid. Deels zijn dit de officiële beelden zoals door Polygoon, de NTS en de NOS zijn vastgelegd. Daarnaast zijn tal van nooit eerder vertoonde beelden van amateurfilmers te zien
Schitterend ditquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat ze de tocht van 63 als rode draad hebben
Met vier legendarische namen in de kopgroep.
Als je die beelden ziet: die sneeuw, die wind: alsof je ergens in Scandinavie zitquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat ze de tocht van 63 als rode draad hebben
Niet vreemd dat men blij was in de jaren 80 dat ie eindelijk weer werd gereden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als je die beelden ziet: die sneeuw, die wind: alsof je ergens in Scandinavie zit
jazeker. Na 1979 dacht ik dat het nooit meer zou gebeuren....quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet vreemd dat men blij was in de jaren 80 dat ie eindelijk weer werd gereden.
In '96 en '97 heb ik daar met de basisschool een schaatswedstrijd gehad. Bij de waterpoort en over de halve Geeuw stonden 11 stempelposten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef Againzender het volgende:
Dat oude fragent net, voor de waterpoort bij Sneek. Heb daar zo vaak met een boot gelegen. Zou daar zou graag eens schaatsen
dat waren ook prima wintersquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In '96 en '97 heb ik daar met de basisschool een schaatswedstrijd gehad. Bij de waterpoort en over de halve Geeuw stonden 11 stempelposten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |