Wat mij nou zo enorm verbaasd is het feit dat we een keer met de lagere school naar Artis gingen. We moesten een lokaaltje in, en ik zag een terrarium met slangen staan. Trek lijkbleek weg en val bijna flauw. De beheerder vraagt wat er aan de hand is, en moet dan enorm lachen. Het zijn namelijk geen slangen, maar pootloze hagedissen. Als hij me eenmaal heeft overtuigd dat het ECHT geen slangen zijn, zakt mijn hartslag en ik loop doodkalm naar binnen. Een halfuurtje later sta ik met zo'n beest in mijn handen en speel daar mee. Prachtbeesten vond ik het..
Hij had wel door dat het goed voor me was om even met die beesten te klooien en laat me rustig mijn gang gaan. Ik pak een andere uit een terrarium die een stukje verderop staat. Die ziet er ongeveer hetzelfde uit als de eerste, maar andere kleuren. Op het moment dat de beheerder zegt dat dat nou wel een slang is, val ik flauw.
Het zit dus duidelijk tussen mijn oren.. Gelukkig gaat het nu al een stuk beter, maar ik ben benieuwd of anderen dit ook hebben (met iets anders?) en of er leuke theorieen over zijn
quote:Ik was gister niet in Artis.. Echt niet!
Op vrijdag 29 maart 2002 11:57 schreef Rieuwert het volgende:
Gister was ik met een paar meiden in Artis een ervan had precies hetzelfde.. was het enige waar ze het continu over had.. toevalligPersoonlijk heb ik het niet zo op spinnen. Maar dan -alleen- van die 2-euromunt grote zwarte snelle krengen.. Vogelspin okee, en kleiner grut ook.
Was ze ook zo bang, of had ze ook die hagedis-slangen gezien? (wedden dat je dan inmiddels weet hoe ze heten?
)
Een vogelspin is toch groter dan 2 euro?
Waarom vind je die niet eng?
Ikzelf ben angstig voor diep water, dit komt omdat een broertje van mij verdronken is toen ik 7 jaar oud was.
Mijn vriendin is panisch van spinnen en ander ongedierte wat meer dan zes pootjes heeft, komt omdat haar vader haar vroeger altijd plaagde met die beestjes tussen haar kleren stopte enzo .
quote:Childs play teveel gekeken?? Er zijn mensen die zich door dat soort films en zo echt laten beivloeden btw. Of heeft het er niets mee te maken denk je???
Op vrijdag 29 maart 2002 18:22 schreef bl0emetjE het volgende:
mijn fobie is poppen, ik had het geloof ik ook al ooit in een ander topic gezet.. ik ben echt bang voor poppen van alle soorten en maten, ik heb ook echt geen idee waar het vandaan komt.. als ik bij een pop in de buurt kom, dan krijg ik het helemaal koud en dan voel ik me eng enzo.. en als mn zusje perongeluk met haar pop tegen me aanstoot, dan word ik helemaal spastische en hysterisch en dan ga ik gillen en raar doen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |