Wat een schatje.quote:
het is goed met mij hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:13 schreef Bob-B het volgende:
Hier, dodeliniaal, smerig stuk schedel dat je der bent. Hoe is het nou?
Ik ga zo ook lekker slapenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is goed met mij hoor
ben er nu even uit om te voorkomen dat ik midden in de nacht wakker wordt
Een schatje is het zekerquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat een schatje.![]()
Wij hadden ook bijna zo'n hond gehad in plaats van Anoek. Die was alleen een stuk lichter van kleur en stond volgens mij wat lager op de poten. Harry.![]()
Maar tijdens een proefwandeling bleek dat de opmerking dat Harry zo goed op kon schieten met alles en iedereen toch niet helemaal klopte. We konden nog net voorkomen dat hij vanuit het niets een stel wandelaars aanvloog. Normaal had ik er geen problemen mee gehad om het te proberen omdat ik wel gewend ben om met moeilijke honden om te gaan en die opnieuw op te voeden maar ik zou hem fysiek gewoon niet kunnen tegenhouden dus toen hebben we het toch maar niet gedaan.
Hoe lang mogen jassen zijn dan? Anders kan ik morgen maar beter niet mijn lange schippersjas aandoen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een schatje is het zeker![]()
Oja,... nouja, onze hond heeft het niet erg hoog op met mannen met een hoed op en een lange jas. Vermoedelijk zn oude baasje, of een vijand van dr oude baasje.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoe lang mogen jassen zijn dan? Anders kan ik morgen maar beter niet mijn lange schippersjas aandoen.Hij komt net boven de knieën ongeveer.
Waarom de camera dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe voor de gein eens een lange jas een en neem een camera mee
Is het een zwarte jas? En heb je er een hoed boven?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoe lang mogen jassen zijn dan? Anders kan ik morgen maar beter niet mijn lange schippersjas aandoen.Hij komt net boven de knieën ongeveer.
Wel zwart, geen hoed.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het een zwarte jas? En heb je er een hoed boven?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waarom de camera dan?![]()
Misschien wel een leuk filmpje voor Jackass though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |