Wie heeft er nou een hekel aan Queen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is hoogstwaarschijnlijk muziek waar ik absoluut niet van hou.. Dus ja, dan noem ik het verpesten
Oh christ, ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:27 schreef Bob-B het volgende:
"Weet je nog vroeger, toen kleine Bart wel eens de hond ging uitlaten op dat veldje"
En jaar bijna. Maar toen was ze al op haar grootst, hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Grapjas! Dat is een pupfoto, die hond is daar nog geen jaar. Ik gok een maand of zeven?
Maar nog niet volledig uitgegroeid. Ze is op die foto nog een beetje uit verhouding.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En jaar bijna. Maar toen was ze al op haar grootst, hoor.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een hekel aan Queen?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een hekel aan Queen?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:18 schreef Bob-B het volgende:![]()
o dit gaat echt een foute romance worden
wtfquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:24 schreef Bob-B het volgende:
Ja Bart, het begint met Queen en voor je het weet mag jij je sloffen niet bij de bank neerzetten, want ze passen niet bij het tapijt.weet waar je aan begint jongen.
Ik hou op zich wel van Queen, dus ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:24 schreef Bob-B het volgende:
Ja Bart, het begint met Queen en voor je het weet mag jij je sloffen niet bij de bank neerzetten, want ze passen niet bij het tapijt.weet waar je aan begint jongen.
Ja goed, maar de schofthoogte is niet veel meer veranderd denk ik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar nog niet volledig uitgegroeid. Ze is op die foto nog een beetje uit verhouding.
Nee, mijn moeder is radiologe.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:40 schreef Rikketik het volgende:
Oh en Nathalie, van voor werk doet jouw moeder? Mijn moeder weet namelijk nog dat ze een tijdje geleden (paar maand) met een vrouw had gepraat die net zo'n hond had als jullie. En die vrouw was assistente van onze huisarts.
Hahaquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:42 schreef Rikketik het volgende:
Oh, oké.Anders was het wel een erg kleine wereld geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |