Kan nog wel eens heel awkward worden dan. Bij nieuwe mensen ben ik meestal vrij stil. Maar ik weet niet of ik jou in het echt ook 'nieuw' vind.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meer zo van "Ik durf je niet aan te kijken en weet niet wat ik moet zeggen dus daarom is het nu al een kwartier stil "
Slaap lekker Bart. Tot morgen! 1 uur!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kan nog wel eens heel awkward worden dan. Bij nieuwe mensen ben ik meestal vrij stil. Maar ik weet niet of ik jou in het echt ook 'nieuw' vind.![]()
We zullen wel zien dan. Truste aan iedereen die gaat slapen, ik ga tv kijken.
Geheid dat het vreemd wordt, je kent elkaar al tijden hier, maar als het erop aan komt, vallen jullie beiden stil, wedde!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kan nog wel eens heel awkward worden dan. Bij nieuwe mensen ben ik meestal vrij stil. Maar ik weet niet of ik jou in het echt ook 'nieuw' vind.![]()
We zullen wel zien dan. Truste aan iedereen die gaat slapen, ik ga tv kijken.
Dat geloof ik ook wel inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Geheid dat het vreemd wordt, je kent elkaar al tijden hier, maar als het erop aan komt, vallen jullie beiden stil, wedde!
Ik ben er wel maar hij meldt me offline aan sinds ik dat met de kerst zo heb ingesteld en ik vergeet dat steeds te veranderen. Als ik mijn pc weer eens opnieuw opstart verander ik dat wel weer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zullen we ook MMEn kom eens @ msn
Welkom op Fok!.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |