Nouja, dan moet het in principe geen probleem zijnquote:
ik heb eigenlijk niet zo een idee. vind m wel grappigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat betekent die smiley nou eigenlijk? Daar ben ik nog steeds niet achter na anderhalf jaar Fok!.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, dan moet het in principe geen probleem zijn
ik zal het proberen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker Wouter
Morgen mij niet gaan stalken tijdens mn date met Bart![]()
Vind zwarte jassen ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook nog wel een bruine, leren jas, maar ik vind de zwarte ToFfer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal het proberen.
morgen ben ik nuchter
Gaat helemaal goed komen dan.quote:
Ik ga zo slapen.. dan zie ik er morgen extra goed uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen dan.![]()
En nu ga ik Youp van 't Hek kijken. Tot straks misschien!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen.. dan zie ik er morgen extra goed uit
Waar is het te zien?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen dan.![]()
En nu ga ik Youp van 't Hek kijken. Tot straks misschien!
Op mijn dvd-recorder.quote:
Dankjewell..quote:
Kun je het niet ergens delenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Op mijn dvd-recorder.Gisteravond opgenomen omdat ik het bij familie niet kon kijken.
Meen je niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewell..![]()
Oooh ik ben helemaal zenuwachtig voor morgen
Geen idee. Misschien dat ik de recorder op mijn computer kan aansluiten, maar dat is me allemaal net iets teveel werk.quote:
Nee, eigenlijk niet. Kan het nu gewoon niet gelovenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meen je niet?![]()
Ik totaal niet eigenlijk. Maar ik krijg altijd een uur van te voren zenuwen.
Maar morgen ben je wel zenuwachtig toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Kan het nu gewoon niet geloven
Ik denk het wel. En dan ben ik zo'n schattig verlegen meisje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar morgen ben je wel zenuwachtig toch?
Giechelend en al?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk het wel. En dan ben ik zo'n schattig verlegen meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |