Ohhh daarom was ik zo slecht vandaag. Resterende potjes maar eens nuchter doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dude, wat een bizarre potjes.
Reminder to self: Don't play at night with alcohol
Pagina 6?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:46 schreef Revolverocelot het volgende:
excuus ik moet niet tgen duitsland op pagina 3 staat het maar wordt op pagina 6 anders weergegeven
sjekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef Revolverocelot het volgende:
ach jah kan gebeuren maar als er iemand van poule a er is kunnen we alvast 2 wedstrijden beginnen
Dude, ik ben er wel!!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:55 schreef Revolverocelot het volgende:
waarneer zullen de meeste mensen online zijn in de avond toch wel denk ik
Want nu is er toch niemand uit mijn poule dus kijk vanavond nog wel effetjes
Rrrrrrright, ik zag toch echt in 2 herhaling dat ik de bal speelde en geen tegenstander raakte.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef Revolverocelot het volgende:
mischien wou je de bal wel spelen maar je maakt de tackel van achter steeds als ik doorgebroken ben
dus dat betekend gewoon rood :-)
1 keer van de zijkant.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef Tim86 het volgende:
Je moet gewoon niet van achteren gaan lopen tackelen als laatste man Rekkie
Ik gebruik er minstens 50 in een wedstrijdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Slidings heb je niet tot nauwelijks nodig in die game. Als je die toch veel gaat maken riskeer je veel kaarten ja.
quote:
Ik gebruik er echt gemiddeld 1 ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik gebruik er minstens 50 in een wedstrijd![]()
[..]
Ik gebruik ze ook altijd om een pass die waarschijnlijk gemaakt gaat worden te onderscheppenquote:
Is goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:41 schreef Rekkie het volgende:
Ik wil zo wel CHuck..... ben nu de was aan het opvouwen![]()
![]()
![]()
15 minuutjes
Duh. Met de keeper pak je gewoon 2 van de 3 ballen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:42 schreef Rekkie het volgende:
Laat je tegenstanders gewoon lopen dan als ze alleen op de goal af gaan?
Lekker is dat als ze 12 keer alleen op de goal afgaan, heb je toch 4 tegengoalsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Duh. Met de keeper pak je gewoon 2 van de 3 ballen.
Is altijd beter dan 3 rode kaarten en 8-0 verliezenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Rekkie het volgende:
Lekker is dat als ze 12 keer alleen op de goal afgaan, heb je toch 4 tegengoals
Ga je gang!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar ik zou effe gaan oefen op verdedigen dan, als ze 12 keer 1 op 1 komen per wedstrijd bij jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |