quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
laat maar, kwam wat tussen
anders lees je de regels even doorquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:23 schreef Leonos het volgende:
Ik zie dat je 2x tegen dezelfde persoon een league game kan spelen?
ik wil wel. Je moet de poule nog joinen zie ik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:39 schreef Santello het volgende:
lees me posts eens ik ben duitsland geen nederland! Wie heeft zin nu , lees het nu pas xD
Anders morgenkzal online zijn
ja dat maakt toch niet uit. Je moet onze league joinen om die wedstrijd te kunnen spelen..je kan daar zelf alsnog duitsland aanklikkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:52 schreef Santello het volgende:
Waar heb je het over?
Ik zit dus in Poule B maar hij heeft nederland geschreven in plaats van Duitsland.
Ja was kut maar die rode kaart was nog wel terecht. Dat die Duitsers hem dan nog ver in blessuretijd maken..tja..gefeliciteerd met de 4 punten in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:31 schreef Santello het volgende:
Rode kaart cap de villa ofzo :p
En spelers die links gaan, terwijl ik rechts in druk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef DoritozNL het volgende:
haha rekkie. Lekker bezig veel kaarten
Tegen Robbie moet je 6 punten pakken, anders is het denk ik exit. Moet lukken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Tegen Robbie dan maar de 6 punten gaan pakken
sorry, lees het nu pas, rain checkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je wilt winnen moet je mij uitdagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |